Mô Tả Công Việc
1. Dealer communication:• Communicate with Dealers to manage leader’s product warranty situation• Support Dealers to solve warranty case & complaints of customers• Summary product quality base on feedback from Dealers• Report weekly/monthly for Dealers’ warranty service operation2. MSC operation:• Manage operation of MSC (Maintenance Service Center) in North area• Manage monthly MSC KPIs reports• Control operation of MSC networks• Manage product quality feedback from market• Coordinate with functional department to conduct service activities• Follow up pending weekly and quickly give solution• Technical support for MSCs• Cooperate to conduct the Training for MSCs3. Other service job assigned by Manager of Customer Care
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• College/University graduation in the field of Technical or related• From 3 years of experience in customer service• Preferably in consumer electronics product• Strong sales & business mindset• Good thinking, dynamic, creative and sincere• Intermediate level in English in writing and negotiation skills
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.