Mô Tả Công Việc
RESPONSIBILITIES: • Manage communication platforms and mediums • Liaison with media and other marketing stakeholders • Handle all internal and external marketing materials • Organize marketing and related events and campaigns • Manage company branding strategy and maintenance • Manage product branding strategy and maintenance • Conduct research on market, economies, industries, and stakeholders, to support branding and marcom strategies • Analyze data from market research and provide feedback to management and marketers • Carry out other relevant duties assigned by the company
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's degree in any field.• Having experience in marketing / communication / branding experience, preferably in the industrial real estate sector.• Good command of spoken and written English and Vietnamese.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.