Mô Tả Công Việc
- Properly open and close spa each day according to SOPs.
- The receptionist’s responsibilities including the greeting of all guests, answering phone calls, and responding/ sorting daily mail
- Assist spa manager and spa supervisor in managing the booking and selling product to drive the revenue.
- Promote and maximize retail/treatments sales to guests
- Prepare the billing, obtains guest signature and follow up a payment process.
- Check and report daily operating product and retails stock to supervisor/manager for ordering.
- Control the retail area, replenish when needed and rearrange as per set up standards.
- Ensure spa operations are running smoothly (set up as per standard).
- Make a daily cashier report at closing time.
- In charge of daily/monthly report related to spa operation.
- Be responsible for inspecting and reporting to the relevant department if there is damage or abnormalities affecting to operation.
- Other task as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
- Understanding of the hotel operation process (especially front desk)
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- Front desk service experiences preferred
Hình thức
Quyền Lợi
* Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year/ 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân
- Uniform + staff meals/ Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.