Mô Tả Công Việc
1. Daily tasks:
Answer incoming calls/emails and provide 1st support to end-users.
Mainly responsible for managing, operating, troubleshooting the server system (AD, SCCM, Hyper-V, Fire-wall…)
Make proposal and implement for installing/upgrading server/storage system (Hardware/Software)
Assist other SEs in maintenance other IT infrastructure devices
Assist in IT fix assets inventory
2. Other: Perform other tasks following IT manager’s request.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
1. Education level:
Have certificate, deep knowledge and understanding about Windows/Network/Cloud/Security …etc. system
Bachelor’s or University’s Degree in IT and/or Telecommunications.
Can communicate in English/Japanese (both speaking and writing) (Japanese is an advantage)
2. Working experience:
Have experience (at least 2 years) in IT customer service.
Have experience managing, operating, troubleshooting big server system.
Have experience in working with Japanese customer is...
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Toàn thời gian cố định
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.