Mô Tả Công Việc
- Supervise Operations: Directly oversee the daily activities of the Telephone Operators, ensuring all incoming and outgoing calls are processed accurately and courteously. / Giám sát Hoạt động: Giám sát trực tiếp các hoạt động hàng ngày của Tổng đài viên, đảm bảo việc xử lý tất cả các cuộc gọi đến và đi (incoming and outgoing calls) một cách chính xác và lịch sự.
- Ensure Standards: Guarantee that the entire internal telecommunication system and guest request handling process are executed smoothly and adhere to Hotel Standards. / Đảm bảo Tiêu chuẩn: Đảm bảo toàn bộ hệ thống giao tiếp điện thoại nội bộ và xử lý yêu cầu của khách được thực hiện thông suốt và đúng Tiêu chuẩn Khách sạn (Hotel Standards).
- Reservation Control: Inspect and ensure that the team obtains all necessary information to complete room reservations (stay dates, flight details, rates, special requests) in the Opera system or equivalent. / Kiểm soát Đặt phòng: Kiểm tra và đảm bảo đội ngũ Tổng đài viên thu thập đầy đủ các thông tin cần thiết để hoàn thành việc đặt phòng (stay dates, flight details, rates, special requests) trên hệ thống Opera hoặc hệ thống đặt phòng tương đương.
- Service Booking Management: Supervise the team in assisting guests with food & beverage reservations, changes, cancellations, and other special requests.Quản lý Đặt dịch vụ: / Giám sát việc hỗ trợ khách trong các yêu cầu đặt chỗ ăn uống (food & beverage reservation), thay đổi hoặc hủy đặt phòng/dịch vụ, và các yêu cầu đặc biệt khác.
Yêu Cầu Công Việc
• Diploma in Tourism / Hospitality Management
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
• Minimum 1 years of relevant experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
Hình thức
Quyền Lợi
- 2-month probation period with 100% salary and full service charge.
- 5 working days per week as regulated | 2 days off per week
- Social Insurance participation upon signing the official Labor Contract (HĐLĐ).
- Uniform and meal during shift provided by the Hotel | Complimentary parking for motorbikes and cars.
- Employee preferential rates when using hotel services.
- Creative and friendly work environment.
- Domestic and international training courses.
- Annual leave/Paid time off | Periodic health checks.
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.