Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Khoa học - ĐH Huế

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Khoa học - ĐH Huế theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Khoa học - ĐH Huế

Đại học Khoa học - ĐH Huế

image image
Hán Nôm Triết học Lịch sử Ngôn ngữ học Văn học Toán kinh tế (2007) Quản lý nhà nước (114) Xã hội học (114) Đông phương học (114) Báo chí
banner 1
Test Station Technician (Electrical Engineering)

Test Station Technician (Electrical Engineering)

Công ty Cổ Phần Draexlmaier Automotive Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Objective of job• Install/maintain/repair machinery and/or equipment; maintain buildings and technical systems and manufacture/install equipmentPrinciple activities• Advise on planning, selection and procurement of equipment, taking into account company standards and user-specific requirements• Suggest actions for efficient maintenance and repair, as well as for adaptation of maintenance standards• Assure/arrange for the implementation of accident prevention measures• Prepare, request, create maintenance orders according to guidelines• Manual and mechanical production of complex equipment according to predetermined working documents• Plan the work processes, material procurement and setup activities, and check production documentation for completeness• Install very complex equipment according to guidelines and check it (e.g. mechanically, electrically, etc.) for correct function; adjust and/or rework as required• Install repaired/manufactured equipment and adjust machine controls, correct processing programs, conduct test runs and functional tests, and create appropriate documentation• Determine part requirements, provide parts and request part procurement• Determine causes of defects/shutdowns in complex equipment with mechanical, hydraulic, pneumatic, electrical, etc. components; use diagnostic systems as required• Conduct very difficult maintenance and repair tasks on very complex technical equipment (e.g. fixtures, machinery, instruments, etc.)• Conduct the installation and relocation of very complex technical equipment (e.g. tools, machinery, instruments, etc.)• Recognize and eliminate (according to instructions) weak areas; develop suggestions for eliminating weak areas• Eliminate/have eliminated very difficult breakdowns (e.g. process descriptions, etc.) in machines and fixtures (e.g. for tool breakage, etc.)Alternative• Eliminate/have eliminated very difficult breakdowns (e.g. process descriptions, etc.) in machines and fixtures (e.g. for tool breakage, etc.)• Activities from Technical specialist HRL 11 and additionally (within area of responsibility)• Technical training and orientation of associates• Coordinate associates (e.g. personnel scheduling, etc.) and equipment scheduling• Performs maintenance, repairs, modifications, adjustments, installations according to the specific technical documentation and work instructions
Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tư vấn và cung cấp sản phẩm dịch vụ cho Khách hàng cá nhân nhằm thực hiện các mục tiêu kinh doanh• Triển khai thực hiện chỉ tiêu kinh doanh cá nhân trong năm tài chính.• Lập kế hoạch tiếp cận nguồn khách hàng phù hợp với định hướng, chuẩn bị lịch tương tác và kịch bản bán hàng cho khách hàng mục tiêu.• Tìm kiếm nguồn khách hàng mới có chất lượng theo định hướng chiến lược, từ đó thiết lập cuộc hẹn và tiếp cận với khách hàng.• Tư vấn trực tiếp, bán thêm bán chéo các sản phẩm dịch vụ KHCN bao gồm: Vay thế chấp, vay tín chấp, thẻ tín dụng và các sản phầm khác theo định hướng từng thời kỳ, đảm bảo tư vấn chính xác đầy đủ và đúng theo quy định của ACB.• Giới thiệu khách hàng và cơ hội bán hàng cho các chức danh khác để khai thác và phát triển khách hàng đối với các sản phẩm không tư vấn trực tiếp nhằm tối đa hóa lợi nhuận cho ACB.• Chăm sóc, duy trì khách hàng vay hiện hữu thông qua việc thường xuyên liên lạc, tiếp xúc với khách hàng nhằm duy trì sự gắn kết giữa khách hàng và ACB, khai thác hiệu quả khách hàng liên quan từ khách hàng hiện hữu.- Thực hiện các công việc nhằm hoàn tất quy trình cung cấp sản phẩm dịch vụ cho Khách hàng cá nhân• Thực hiện thu thập đầy đủ hồ sơ khách hàng, khởi tạo tờ trình hạn mức và phối hợp nhân viên phân tích tín dụng trình duyệt hồ sơ tín dụng theo hướng dẫn từng thời kỳ.• Phối hợp với các bộ phận liên quan thực hiện thủ tục giải ngân cho khách hàng.• Định kỳ hoặc đột xuất thực hiện các hoạt động kiểm tra, rà soát, tái đánh giá khách hàng theo quy định của ACB.• Thực hiện công tác nhắc, thúc nợ khách hàng trong danh mục quản lý. Phối hợp với bộ phận xử lý nợ trong quá trình xử lý/ thu hồi đối với các khoản nợ có vấn đề.• Thực hiện các công việc, báo cáo, cập nhật, phản hồi thông tin đầy đủ, chính xác, kịp thời theo yêu cầu của cấp quản lý tại đơn vị và đơn vị quản lý chức danh tại hội sở.• Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của trưởng đơn vị/ cấp quản lý theo quy định từng thời kỳ.- Quản lý hiệu quả công việc cá nhân• Cập nhật kịp thời, đầy đủ kiến thức về quy định, quy trình, chính sách, hướng dẫn công việc, các chương trình Marketing, chiến dịch bán hàng, sản phẩm dịch vụ nhằm đáp ứng tối đa nhu cầu khách hàng, đồng thời tuân thủ các quy định ACB.• Thu thập thông tin thị trường và đối thủ cạnh tranh trong quá trình giao tiếp với khách hàng và khi được yêu cầu.
Chuyên Gia Tư Vấn Giải Pháp Doanh Nghiệp – Transaction Banking

Chuyên Gia Tư Vấn Giải Pháp Doanh Nghiệp – Transaction Banking

Techcombank
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Purpose- The job holder support corporate segment RMs sourcing, engaging, and managing larger relationships inintroducing and structuring sound GTS solutions for their clients.- The job holder coach junior frontline staff where possible on activities relating to GTS products.- The job holder in addition to the individually assigned annual goals, jointly own regional team goals to meetteam outperformance.Key Accountabilities DRIVE PERFORMANCE WITHIN BRANCH SALES MODEL- Understand annual budget goals, and develop your plan to meet the expected performance from within yoursegment coverage scope, and within your geographic coverage.- Support the drive of any GTS product related business programs applicable to clients within your geographiccoverage.- Engage and work with WB/ BB segment teams to understand specific client segment needs of GTS solutions.- Drive appropriate GTS solution adoption by understanding solution benefits to clients, and working withsegment RMs and frontline teams to facilitate delivery.- Actively manage clients’ transaction requirements according to their business needs and objectives.- Update and manage your pipeline tracking to ensure your line manager and the reporting team can reportresults timely.- Ensure account planning for all clients in the identified coverage segment are completed, and that the planarticulates relationship deepening steps, and revenue increasing action plan.- Actively identify and pursue new clients with high GTS transactional opportunity with assistance of thesegment RMs- Actively upgrading and identify new to bank (NTB) opportunities that will support GTS goals.- Ensure the necessary marketing materials and sales tool kits to deliver GTS solutions are available to thefrontline teams to provide to clients.IN ORDER TO capitalize and deliver in alignment with the new GTS model with a clear focus on what isrequired of the role.OPTIMISING PERFORMANCE OF GTS SOLUTIONS- Demonstrate an in-depth understanding of all GTS product groups including risks và controls aspects, andable to act as a GTS product expert in support of the RMs. Able to articulate product application, producttailoring/ solutions upon clients’ needs/scenarios- Demonstrate a good understanding of all bank’s products used by the segment of the clients you cover toensure an ability to complement the RMs you support.- Ensure optimum product utilization by monitoring of transaction dashboard and proactive review of transactiondata.- Support the drive to focus reactive service delivery at the Customer Contact Center- Review and engage clients’ feedback on the delivery of service to clients to ensure the process is robust andtransactions are timely.- Provide suggestions on improvement of service standards to the appropriate GTS team.- Adhere to all local regulatory and compliance requirements throughout the client interaction value chain.- Alerting the respective GTS units where improvements are necessary, e.g. GTS Products to enhanceproducts, GTS Implementation for implementation quality issues, etc.IN ORDER TO maximize the breadth of the GTS solutions available to clients, and to optimize the utilization toachieve interdependent benefits from the relationship.FORGING ENDURING CLIENT RELATIONSHIPS- Take ownership of all key accounts allocated to you, and understand their business model and key drivers toensure affinity is built with the client.- Demonstrate an ability to understand and articulate clients' needs.- Demonstrate the ability and responsibility in providing sound transactional solutions, and an ability to explainrespective banking propositions that value adds to client’s business and meets clients’ ongoing transactionalneed in accordance with TCB’s prescribed standards as well as industry regulatory requirements.- Demonstrate a readiness to step-in to support client servicing needs when the appointed client servicechannels are unable to (including managing the client account, troubleshooting client problems).- Identify and procure prospective clients in coordination with the appropriate client segment owners.- Demonstrate keen engagement with clients to actively deepen and widen business relationships.- Maintain a client-centric attitude to meet client’s requirements as identified through client engagements.- Regularly visit clients and ensure that your Regional Manager or other seniors are introduced to keyrelationships, and complete a call report for each visit.IN ORDER TO deliver a stronger, entwined relationship where the clients looks upon the bankers as financialadvisors (as opposed to product pushers).
Mechanical / Electrical Engineer

Mechanical / Electrical Engineer

Kingspan Viet Nam
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
PURPOSE / OBJECTIVES Work closely with Production, Chemical, Quality, Safety and Controls teams to ensure that plant priorities are met. To carry out routine, preventive maintenance on a wide range of plant.KEY RESPONSIBILITIES AND DUTIES • React quickly to plant breakdown situations when notified by production and provide timely, robust solutions to return plant to full productivity. • Ensure compliance with planned maintenance strategies for plant and equipment. • Attend shift briefs to ensure continuity and quality of work across all shifts. • Recommend and support value added improvement initiatives where appropriate. • To support the Kingspan manufacturing process by being proactive on the correction and modification of reoccurring machine processing faults. • Make operations aware of any machine issues and aid with stock control by reporting potential shortages. • Maintain high standards of craftsmanship, HSE awareness and housekeeping in all work areas. • Attend educational courses, workshops, training etc. to develop technical knowledge and abilities. • Carry out modifications and installation work where required to continually improve plant reliability, safety and process quality. • Designs maintenance strategies, procedures and methods, organizes routine servicing schedules. • Other tasks as required.
Chuyên Viên Đối Ứng Audit QC

Chuyên Viên Đối Ứng Audit QC

Công ty TNHH CRESYN Hà Nội - Nhà máy Bắc Ninh
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Bạn là người chịu trách nhiệm chính trong việc đảm bảo quy trình kiểm soát chất lượng sản phẩm (QC) của chúng tôi luôn đáp ứng các tiêu chuẩn cao nhất thông qua việc đối ứng xuất sắc các cuộc đánh giá (audit). Vai trò này đòi hỏi sự am hiểu sâu sắc về QC, khả năng phân tích dữ liệu và kỹ năng giao tiếp vượt trội để làm việc hiệu quả với các bên liên quan.Cụ thể, bạn sẽ:• Dẫn dắt và điều phối toàn bộ quá trình chuẩn bị, đối ứng các cuộc đánh giá chất lượng (audit) nội bộ và từ khách hàng tập trung vào công đoạn QC. Đây là trọng tâm chính của vị trí này, đòi hỏi bạn phải có kiến thức chuyên sâu về các quy trình kiểm soát chất lượng sản phẩm.• Phân tích chuyên sâu dữ liệu chất lượng sản phẩm, tổng hợp thông tin, chuẩn bị báo cáo và tài liệu kỹ thuật cần thiết, đảm bảo tính minh bạch và chính xác cao nhất cho quá trình audit.• Phối hợp chặt chẽ với các bộ phận chủ chốt như Sản xuất, Kỹ thuật và các bộ phận QC khác để thu thập thông tin, bằng chứng, và đảm bảo sự đồng bộ trong quy trình QC.• Trực tiếp tham gia và đóng vai trò nòng cốt trong các buổi audit, giải đáp mọi thắc mắc của auditor (nội bộ hoặc khách hàng) một cách rõ ràng, chính xác, chuyên nghiệp, thể hiện sự am hiểu vững vàng về quy trình QC.• Chủ động ghi nhận các điểm không phù hợp (NCs) hoặc các khuyến nghị từ audit, phối hợp với các bên liên quan để lập kế hoạch hành động khắc phục, phòng ngừa hiệu quả, đặc biệt chú trọng đến các vấn đề liên quan đến chất lượng sản phẩm.• Theo dõi sát sao và báo cáo tiến độ thực hiện các hành động khắc phục, đảm bảo hoàn thành đúng thời hạn, góp phần nâng cao chất lượng QC liên tục.• Cập nhật và duy trì hệ thống tài liệu, quy trình liên quan đến chất lượng sản phẩm theo yêu cầu của các tiêu chuẩn audit và hệ thống quản lý chất lượng.• Thực hiện các nhiệm vụ khác theo sự phân công của cấp trên để hỗ trợ mục tiêu chất lượng chung của công ty.
Senior Manager, Business Marketing

Senior Manager, Business Marketing

Techcombank
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Purpose The job holder manage and take full responsibility for the activities of Marketing - Customer Segmentation - BB Division, including:1. Business Marketing Planning and marketing performance management2. Design marketing content for program/campaign3. Marketing campaign managementKey Accountabilities 1. Business Marketing Planning and marketing performance management• Develop and embed overall BB marketing calendar detailing marketing activities and linking each campaign to strategy by economic segment, economic sectors/activities, customer groups...• Manage execution of marketing activities, budget, premium / stocks and provide update• Co-ordinate with related parties to build communication proposition and creation of perception for products, solutions, aligned with brand name and target customer insight• Drive preparation and implementation of BB NPS survey• Design, build, embed and manage BB customer loyalty program by collaborating with other divisions and/or partnerships• Develop KPIs and approach for assessment of marketing value. Monitor marketing programs and campaign performance / fulfillment2. Design marketing content for program/campaign• Design content for marketing program, campaign• Co-ordinate with related internal and external parties (e.g. agencies) to design content for marketing program, campaign3. Marketing campaign management• Develop, embed and manage campaign management mechanism including standard campaign specification, campaign proposal, campaign contact strategy, campaign fulfillment process and documentation• Strengthen BB public awareness and branding through collaboration with bank-wide Marketing team for award participation...
Senior Client Advisor (Luxury Fashion - Saint Laurent)

Senior Client Advisor (Luxury Fashion - Saint Laurent)

S&S Group
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Boutique location in HCMC: Dong Khoi, District 1, HCMCReports operationally to: Store DirectorABOUT THE JOB:The roles and responsibilities of the Senior Client Advisor include but are not limited to:1. Sales and Customer Experience• Strive to meet and exceed personal and team sales targets and KPI’s.• Initiate and leverage sales opportunities with existing and prospective customers by deliver excellence in customer experience.• Build and nurture long-term relationships with prospective customers.• Support all group’s initiatives as they relate to product launches, customer experience and selling.2. Store Operations• Follow all the guidelines from the brand and company to operate the boutique smoothly to meet all criteria of aesthetics and safety.• Ensure the best condition of all fixture and furniture in the boutique.• Perform opening and closing store duties as needed.• Participate in regular inventory counts and in necessary supply stocking/restocking.3. Visual Merchandising• Assist in maintaining visual standards with direction from brands and management.4. Personal development:• Develop strong product knowledge, soft skills as well as company history, information and news knowledge by attending training by brands, company & self-learning to generate knowledge about each brand specificities, strengths and weaknesses. Stay certified with all new brand knowledge.• Continuously develop product and sales acumen to become the authority. Know the in’s and the out’s of product offerings, optional packages, and the latest technologies.• Develop knowledge in current industry trends and other relevant fields - Gastronomy, Art & Music, Giftings and other lifestyle aspects.• Continuously update knowledge about customers profile of each brand to better understand their behavior and habits.5. Team-effort duties:• Partner with the team to achieve sales targets.• Maintain open, professional and ongoing communications with boutique management and colleagues.• Serve as a positive role model and represent S&S appropriately at all times.• Participate in the training of new colleagues (product knowledge, boutique procedures, company policies, etc.)• Adhere to and uphold all S&S Group core values, policies and procedures.• Contribute to team effort by welcoming new and different work requirements; exploring new opportunities to enhance the quality of work and services; helping others accomplish related job results as and where needed.• Other tasks and responsibilities assigned to the Employee by the Company which may be adjusted from time to time.
Medical Representative Supervisor - Giám Sát Trình Dược Viên

Medical Representative Supervisor - Giám Sát Trình Dược Viên

Laboratoire Aguettant France
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Y tế / Dược
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Location: Based in Ho Chi Minh city1. Job Purpose: - To ensure effective management of the Field Force Team and their activities in alignment with the approved strategic plans for Vietnam within the assigned territory.- To achieve the defined performance objectives and contribute to overall organizational growth as set by the management.2. Job Description: - Tender Management: support tender team to handle all the tender issue- Field Force Management: Supervise 3 Medical Representatives in the Mekong Delta and 1 Medical Representative in the South East, overseeing all operations and field activities in these regions.
Automation Manager

Automation Manager

Masan Consumer Holdings
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Develop and design automation solutions for manufacturing operations, including pre-feasibility assessments and project budgeting.• Present technical solutions and provide supporting justifications for management and leadership approvals.• Coordinate cross-functionally with internal departments to gather project inputs and ensure timely submission for budget review and approval.• Prepare tender documents, evaluate technical aspects of bidding dossiers, and review engineering-related contract terms.• Oversee and manage contractors throughout project execution to ensure delivery of quality, schedule adherence, and compliance with safety standards.• Collaborate with relevant departments for volume handover documentation and final acceptance procedures with contractors.• Contribute to project development planning, status reporting, and timely escalation of issues or roadblocks.• Participate in company-wide innovation and contribute ideas for corporate development.• Perform other tasks assigned by senior management.Company Benefits:• Competitive salary with 13th-month bonus and year-end KPIs.• Monthly phone allowance and company-provided laptop.• Shuttle bus provided.• ESOP policy available.• Free lunch at the factory canteen.• Healthcare Insurance for self and family members. • Vibrant, dynamic work culture with opportunities for career progression and contributions that make an impact.
Tổ Trưởng Chuyên Môn Tổ Tiếng Anh - Trường Trung Học Ocean Park (Gia Lâm)

Tổ Trưởng Chuyên Môn Tổ Tiếng Anh - Trường Trung Học Ocean Park (Gia Lâm)

Công Ty TNHH MTV Vinschool
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Giáo dục / Đào tạo
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Địa điểm làm việc: - Trường Trung học Vinschool Ocean Park - Đa Tốn - Gia Lâm - Hà Nội1. Lập kế hoạch:- Tham gia xây dựng kế hoạch cho phạm vi công việc của mình quản lý (tuyển dụng nhân sự, đào tạo giáo viên, xây dựng kế hoạch dạy học, kiểm tra đánh giá học sinh, kế hoạch sự kiện, ngoại khóa...) trình cấp trên phê duyệt và thực hiện- Hoàn thành các báo cáo chính xác và đúng hạn2. Tổ chức, triển khai và thực hiện:- Tuyển dụng giáo viên: Phỏng vấn ứng viên, dự giờ thi giảng- Đào tạo giáo viên qua các buổi sinh hoạt chuyên môn, chuyên đề và qua các tình huống thực tế, hướng dẫn, hỗ trợ giáo viên mới gia nhập hệ thống- Triển khai thực hiện việc giảng dạy môn học: phê duyệt giáo án, duyệt kế hoạch chuyên môn...kiểm soát việc thực hiện đúng thời khóa biểu, sắp xếp giáo viên dạy thay- Triển khai các hoạt động ngoại khóa, các dự án học tập, các phong trào, cuộc thi giao lưu học sinh giỏi các cấp trong tổ.- Triển khai xét tuyển đầu vào học sinh mới: ra đề, tổ chức phỏng vấn và chấm thi.3. Kiểm soát chất lượng- Kiểm soát chất lượng dạy học của các lớp trong khối: dự giờ các giáo viên trong phạm vi quản lý, đảm bảo mỗi giáo viên được dự giờ ít nhất 4 tiết/học kỳ; tổ chức ra đề thi, tổ chức xây dựng đề cương ôn tập, đánh giá kết quả học tập của học sinh.- Kiểm tra hồ sơ sổ sách chuyên môn: sổ dự giờ, sổ ghi chép; các tài liệu đào tạo chuyênmôn,…4. Đánh giá, thanh tra- Đánh giá chất lượng công việc của tất cả các giáo viên trong phạm vi quản lý hàng tháng và xếp hạng giáo viên theo học kỳ. Đề xuất sàng lọc các giáo viên có ý thức, chất lượng công việc kém.- Đề xuất khen thưởng, kỷ luật giáo viên trong phạm vi quản lý.- Đánh giá nội dung chương trình môn học và báo cáo đề xuất điều chỉnh lên Phó hiệu trưởng phụ trách cuối mỗi học kỳ.
Chuyên Viên Mua Hàng Tiếng Trung (Nhập Khẩu)

Chuyên Viên Mua Hàng Tiếng Trung (Nhập Khẩu)

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Tràng An- Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 05/11/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC: Công ty CP thương mại Tràng An Việt Nam. Số 27 Trần Quốc Hoàn, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy.1. MỤC TIÊU CÔNG VIỆCChịu trách nhiệm tìm kiếm, đàm phán, ký kết hợp đồng và theo dõi việc mua hàng từ các nhà cung cấp nước ngoài nhằm đảm bảo cung ứng, hàng hoá đúng tiến độ, đạt chất lượng và tối ưu chi phí cho doanh nghiệp.2. NHIỆM VỤ CHÍNH- Tìm kiếm, đánh giá và lựa chọn nhà cung cấp (sản phẩm, dịch vụ) phù hợp với tiêu chuẩn của công ty.- Lập kế hoạch mua hàng dựa trên nhu cầu sản xuất, dự báo tiêu thụ và tồn kho thực tế.- Thực hiện quy trình mua hàng: gửi yêu cầu báo giá (RFQ), so sánh giá, đàm phán hợp đồng, đặt hàng. - Theo dõi tiến độ giao hàng, phối hợp với bộ phận kho, sản xuất để đảm bảo nhận hàng đúng hạn.- Phối hợp với nhà cung cấp dịch vụ để thực hiện thủ tục nhập khẩu hàng hoá (đường biển, đường bộ) một cách hiệu quả về thời gian và chi phí.- Giải quyết các vấn đề phát sinh với nhà cung cấp sản phẩm và nhà cung cấp dịch vụ vận chuyển như giao hàng chậm, sai số lượng/chất lượng, khiếu nại.- Cập nhật và quản lý dữ liệu mua hàng: danh mục nhà cung cấp, đơn hàng, hợp đồng, báo cáo chi phí.- Phối hợp với các phòng ban liên quan để tối ưu hóa chuỗi cung ứng.- Tham gia đánh giá định kỳ nhà cung cấp theo quy trình của công ty.- Theo dõi biến động giá nguyên vật liệu, cập nhật thông tin thị trường để tham mưu cho quản lý.- Đề xuất các sáng kiến cắt giảm chi phí, nâng cao hiệu quả mua hàng.- Thực hiện các thủ tục thanh toán quốc tế, thanh toán nội địa cho các NCC
Merchandiser / Quản Lý Đơn Hàng

Merchandiser / Quản Lý Đơn Hàng

Crystal Martin (Vietnam) Company Limited
  • Ngày hết hạn: 04/11/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
* Job Purpose Communicate with customer, ZhongShan and co-ordinate with V sample room on sample development, technical packageavailability to ensure products conformity according to buyer's standard and follow up the production status ensure no shipment delay * Key Rolesand Responsibilities (Key Accountabilities) 1 Follow up Sample approval status/ Red seal sample according to production planning (PPC chart) to make surereadiness of approval comment for pre-production meeting 2. Make sure final BOM/ packing instruction/ size breakdown with pattern number readiness before Bulk production 3. Follow up production issues during production process and suggest solutions to next management level to get alignment among all teams to avoid any production impact 4 Follow up Over/short shipment quantity as informed by MC Dept/Production until the case is closed. 5. Co-ordinate with production/MC/ Shipping to have final ship quantity, as well as cut of time to make sure internal arrangement is enough to have shipment on-time. 6. Send Initial, inline, final inspection booking to customer's QA/QC timely to ensure no shipment delay or complaints from customers 7. Monthly / weekly report making to measure KPI of ontime Bulk document & ontime shipment. 8. Take new tasks assigned by the superior
Điều Phối Kho

Điều Phối Kho

TOSY Robotics Manufacturing Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 04/11/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Giám sát và điều phối hoạt động của các Kho để đảm bảo hoạt động xuất, nhập, quản lý tồn kho diễn ra hiệu quả và đúng quy định của công ty.- Quản lý, điều phối kế hoạch nhập/xuất và nhân sự của tất cả các kho để đảm bảo các hoạt động diễn ra theo đúng quy trình và thời gian quy định - Giám sát vận hành thực tế của kho để điều phối, xử lý bất kì vấn đề phát sinh gây chậm trễ hoặc sai sót trong quá trình xuất nhập- Kiểm tra hàng tồn kho thực tế thường xuyên để đảm bảo hàng hóa được lưu trữ đúng theo điều kiện quy định- Kiểm soát số liệu xuất, nhập kho được cập nhật chính xác, theo thời gian thực vào hệ thống ERP;2. Tổ chức xây dựng và cải tiến các quy trình kho nhằm nâng cao hiệu quả quản lý và hiệu suất sử dụng kho.3. Báo cáo hàng ngày lên quản lý trực tiếp các hoạt động trong kho hoặc các vấn đề cần xử lý nằm ngoài khả năng của điều phối4. Thực hiện các công việc khác do quản lý trực tiếp điều động
[Gấp] Quản Lý Kỹ Thuật Vận Hành (Trạm Sạc Xe Điện)

[Gấp] Quản Lý Kỹ Thuật Vận Hành (Trạm Sạc Xe Điện)

Công ty phát triển trạm sạc toàn cầu V-GREEN
  • Ngày hết hạn: 04/11/2025
  • Ngành nghề: Kỹ sư / Sản xuất
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Xây dựng, rà soát mô tả công việc, KPIs của các chức danh trong bộ phận. Tổ chức đánh giá năng lực CBNV - Xây dựng kế hoạch công việc gia tăng chất lượng dịch vụ trạm sạc để đáp ứng tốt nhu cầu của khách hàng. - Thực hiện kiểm tra, hậu kiểm chất lượng của hoạt động vận hành, kiểm tra chất lượng công trình sau nghiệm thu, kiểm tra chất lượng sau ứng cứu, bảo dưỡng/ bảo trì - Kiểm soát thực hiện công việc của bộ phận hiệu quả - Thực hiện đàm phán, trao đổi với các đối tác (Hợp tác trạm sạc) khi có vướng mắc
Giám Đốc Vận Hành Đại Đô Thị Vinhomes

Giám Đốc Vận Hành Đại Đô Thị Vinhomes

Công Ty Cổ Phần Vinhomes
  • Ngày hết hạn: 04/11/2025
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Quản lý toàn bộ các mảng công việc tại khu đô thị bao gồm vận hành, lập kế hoạch, lập ngân sách, quản lý nhân sự tại tất cả các mảng dịch vụ của khu đô thị nhằm đạt được mục tiêu hài lòng của cư dân/khách hàng;- Duy trì và đảm bảo các dịch vụ được thực hiện với tác phong chuyên nghiệp và kịp thời, đạt tiêu chuẩn (Chăm sóc khách hàng, Dịch vụ tiện ích, Kỹ thuật, Houskeeping, An ninh…);- Kiểm soát hệ thống, tình trạng vệ sinh, an toàn lao động, PCCC của khu căn hộ/biệt thự theo tiêu chuẩn;- Thiết lập, xây dựng và duy trì mối quan hệ hợp tác, tin cậy với khách hàng, đối tác, nhà cung cấp, cơ quan quản lý nhà nước;- Tổ chức triển khai các hoạt động cộng đồng và thông tin đến cư dân đầy đủ;- Tổ chức các cuộc họp định kỳ với Ban Quản trị tại khu vực quản lý;- Tuyển dụng, đào tạo và quản lý toàn bộ đội ngũ nhân viên tại BQL;- Thực hiện các công việc khác theo phân công của CBLĐ;
Tuyển Trợ Lý Giám Sát Chung

Tuyển Trợ Lý Giám Sát Chung

CÔNG TY TNHH OCEANA
  • Ngày hết hạn: 04/11/2025
  • Ngành nghề: Bất động sản
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Lập kế hoạch và triển khai kế hoạch theo kế hoạch kinh doanh đáp ứng nhu cầu sản xuất và kinh doanh của công ty. Triển khai lệnh sản xuất, giám sát kế hoạch sản xuất, đơn hàng và tiến độ trả hàng.• Tổ chức phân công, điều động nhân sự trong bộ phận thuộc phạm vi quản lý. Đề xuất xử lý và xử lý nhân viên thuộc phạm vi quản lý vi phạm qui chế và qui trình sản xuất.• Xây dựng năng lực sản xuất, định biên nhân sự, quy trình sản xuất cho toàn phân xưởng.• Lập kế hoạch bảo dưỡng, bảo trì thiết bị.• Quản lý định mức tiêu hao vật tư chính, vật tư phụ, tỉ lệ sản phẩm hỏng tại phân xưởng.• Kiểm soát việc duy trì thực hiện, lưu giữ đầy đủ hồ sơ tài liệu của phân xưởng sản xuất theo đúng yêu cầu ISO.• Có khả năng đàm phán với khách hàng.• Thực hiện các công việc khác được phân công bởi cấp trên.• Đọc và sử dụng thành thạo bản vẽ CAD
Admin (Fluent English)

Admin (Fluent English)

An Viet Thinh Co., Ltd (Eurofar Internaltional B.V)
  • Ngày hết hạn: 04/11/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Working location: 124 Trường Chinh, Tân Hưng Thuận, Dist.12ADMIN:• Welcome guests, answer incoming & outgoing calls and mails, and transfer to relevant department.• Follow the domestic delivery and deliver to relevant departments.• Prepare welcome drinks (tea, coffee, soft drinks, etc.) & lunch for clients during visits.• Manage company travel arrangements, including car/taxi bookings, hotel reservations, and air ticket booking.• Organize and coordinate company meetings.• Participate in organizing company event and activities.• Manage suppliers: grab, ticket vendors; car and taxi suppliers & periodically evaluate and select the company’s best suppliers.• Maintain cleanliness, orderliness, and a professional work environment.• Manage company cleaners and drivers.• Monitor employee compliance with company policies• Manage attendance records, organizational charts, and employee list.• Arrange and support new employees in accordance with the company’s onboarding process.• Handle HR & Admin paperwork• Other tasks as requested by the direct managerHUMAN RESOURCES (will be trained if no experience)• Posting job (Vietnamworks, LinkedIn, Facebook...)• Screening CVs and Interview arrangement
Senior Representative, Customer Service and Support

Senior Representative, Customer Service and Support

APL Logistics Vietnam Company Limited
  • Ngày hết hạn: 04/11/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Execute established processes and audit measures to support and meet customers’ requirements at agreed level.• Execute and adhere to customers service requirements from LPs/FAPs to Bookings, Cargo movement, Data Transmission, Invoicing.• Problem Resolution – ensure issues are tackled immediately and escalate to customer service supervisor/manager when there are potential costs impact and service issues.• Review and propose processes which will help to achieve cost savings and ensure profitability• Monitor established processes and audit measures to support and meet customers’ requirements at agreed level.• Monitor and guide Customer service representative (CSR) to comply with customers’ and vendors’ requirements• Ensure periodic variances explanations for KPI performance measurement are provided in timely and accurate manner.• Periodic review of costs and revenue, and ensure APLL continues to make money in all service provided.• Continuously identify service gaps, make recommendations and implement solutions to enhance greater customers’ satisfaction.• Continuously intensify relationship with vendors and customers in order to maintain and protect company business.• Oversee and maintain team reports, ensure required reports / data are provided in timely and accurate manner.• Support Customer service supervisor (CSS) in managing carriers, forwarders, other service providers to ensure compliance to customers’ requirements.• Plan, schedule, coordinate and set priorities work for the team, ensure proper assignment and adequate manning of facilities.• Assist CSS in training CSR to meet the demands of customers in a professional manner.• Assist CSS to coordinate and manage CSR when necessary• Support and develop Vendor Logistics Program with the aim of deepening business relationship and securing new businesses.
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 269

Việc làm tuyển gấp

[3] Quản trị, vận hành cơ sở dữ liệu
[3] Quản trị, vận hành cơ sở dữ liệu
icon
Full-stack Developer (Python & ReactJS) - Sign on bonus
Full-stack Developer (Python &...
icon
SAP MM Consultant
SAP MM Consultant
icon

Trường cùng khu vực

Khoa Du lịch - ĐH Huế
Khoa Du lịch - ĐH Huế
exp http://hathueuni.edu.vn/
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
exp http://hucfl.edu.vn/
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
exp http://www.hce.edu.vn/
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
exp https://huaf.edu.vn
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
exp http://www.hufa.edu.vn/
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (263964)
  • Việc làm bảo vệ (1962)
  • Việc làm bất động sản (21742)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4575)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6043)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20427)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31336)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (31010)
  • Việc làm spa / làm đẹp (492)
  • Việc làm luật / pháp lý (13579)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2939)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (269)
  • Việc làm tài chính / kế toán (154773)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2528)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2896)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11149)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6163)
  • Việc làm y tế / dược (1179)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (854)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (197)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (11)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (28)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (23)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập