Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Phạm Văn Đồng

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Phạm Văn Đồng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Phạm Văn Đồng

Đại học Phạm Văn Đồng

image image
Giáo dục Tiểu học (131) Sư phạm Toán học (131) Sư phạm Tin học (131) Sư phạm Vật lý (131) Sư phạm Ngữ văn (131) Sư phạm Tiếng Anh (131) Ngôn ngữ Anh Kinh tế phát triển (1879) Quản trị kinh doanh (23967) Thương mại điện tử (23967)
banner 1
DevSecOps - Life Insurance Project

DevSecOps - Life Insurance Project

Techcombank
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Purpose The Senior Engineer, DevSecOps is responsible for providing communication, integration, automation, and fluid cooperation between all cross-functional teams to plan, develop, test, deploy, release, and maintain a solution; executing the design, implementation, automation, and enhancement of the Continuous Delivery/Continuous Integration pipelines that represent the DevSecOps ways of working, workflows, and git operations to deliver functionalities from proof of concepts to an on-demand release of value to the end user. Key Accountabilities Main work: - Continuous Delivery Through DevSecOps Factory: + Build, map and optimize the delivery of Continuous Delivery pipelines by addressing key elements such as: Process time, Lead time, Delay time, Percentage of completion and accuracy. + Continuous Exploration by analyzing and researching the development and implementation of new technologies/features; modification and improvement of existing architectures; define and prioritize activities in the platform backlog according to its needs. + Continuous Integration by building, integrating features, bugs fixing the new versions of services and platforms; automating end-to-end testing and validating application services on non-production environments. + Continuous Deployment of services and platforms from non-production all the way to production. + Release applications/services features fast, efficiently, and first to market on demand of business. - DevSecOps Factory: + Build, implement, improve and measure DevSecOps factory: Tools Chain, Culture, Ways of Working, Mind Set + Build, automate, enhance, and integrate security governance: Application and platform continuous security monitoring; API security Testing; Penetration testing; Protocol Fuzzing; Threat Modeling. Key Accountabilities (2) Optimization and compliance: - Implement and enhance automated Test and Verification, with: + Verification of expected business value. + Defects found and fixed immediately (Roll forward) - Increase visibility with automated generation of Information and Reporting, by providing: + Dynamic self-service of information + Customizable dashboards + Cross-reference across organizational boundaries - Engage stakeholders early and consistently throughout the SDLC, leading to few defects and incorrect requirements. - Build trust between software engineering and IT, enable organic process improvement and risk mitigation. - Maximize business value by enabling technical staff to adapt to changing requirements or environmental factors. - Ensure that team members fulfill their commitments on service quality and comply with the Bank's regulations and policies.
IT MES Developer

IT MES Developer

Amkor Technology Vietnam LLC.,
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Key Responsibilities1. Responsible for MES system management.2. Analyze program problems and hand-on troubleshooting3. Gather business requirements and design a solution with global MES team4. Develop and implement program objects.5. Provide training to local users as needed
Chuyên Viên Phát Triển Và Vận Hành Hệ Thống (Nhóm Dữ Liệu Lớn) – CV2 (Mã: Cmt.cv2)

Chuyên Viên Phát Triển Và Vận Hành Hệ Thống (Nhóm Dữ Liệu Lớn) – CV2 (Mã: Cmt.cv2)

Công Ty Cổ Phần Thanh Toán Quốc Gia Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Quản trị hệ thống Big Data: Quản lý các thay đổi hệ thống, cấu hình tham số hệ thống, cập nhật hệ thống theo các CR hoặc theo các dự án phát triển của nhóm, Công ty. - Vận hành hệ thống Big Data: Kiểm tra quá trình đồng bộ từ các nguồn online về cơ sở dữ liệu tập chung. Hỗ trợ xác nhận tình trạng giao dịch nghi vấn. Hỗ trợ cung cấp số liệu cho ban điều hành, bộ phận kinh doanh. Hỗ trợ xác nhận số liệu các giao dịch marketing của công ty.- Phát triển hệ thống Big Data: Phân tích, thiết kế hệ thống, phát triển các tính năng mới hoặc chỉnh sửa các tính năng hiện có theo yêu cầu của nghiệp vụ, kinh doanh- Quản trị/vận hành hệ thống BigData trên môi trường test, hỗ trợ tester, nghiệp vụ, các đối tác trong quá trình SIT/UAT trên hệ thống test.- Xử lý các vấn đề ở mức độ trung bình đến phức tạp trong quá trình phát triển, vận hành các hệ thống được giao bao gồm các vấn đề, rủi ro thuộc chuyên môn, nghiệp vụ trên cơ sở vận dụng linh hoạt các quy trình, quy định để phân tích, lựa chọn phương án phù hợp.- Tham gia các dự án theo sự phân công của cấp có thẩm quyền.- Thực hiện các công việc khác theo phân công.
Senior Molding Engineer (Working in Hai Phong)

Senior Molding Engineer (Working in Hai Phong)

VINFAST TRADING AND PRODUCTION JSC
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Mold and fixture management Technical assessment and quality status of molds,die and fixtures Receive information about mold and Jig status from supplier Develop repair plan and approve and confirm mold repair at supplier VF's Mold and Jig Asset Management at Supplier Participate in discussions to improve mold productivity at the supplier when requested by the supplier. Evaluate mold costs and budgets, make recommendations to reduce costs, and provide solutions to improve quality. Training and sharing professional knowledge to develop the team Participate in production cost optimization projects Building standards for machining programming Report work progress to direct manager. Consult technical issues with relevant departments. English proficiency in 4 skills Learn and observe to make improvements for the department and the company
Trưởng Phòng Cung Ứng & Đấu Thầu

Trưởng Phòng Cung Ứng & Đấu Thầu

CÔNG TY CỔ PHẦN VĨNH QUANG
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Quản lý và thực hiện chiến lược cung ứng & đấu thầu • Xây dựng/phối hợp xây dựng và triển khai chiến lược cung ứng & đấu thầu phù hợp với định hướng phát triển của công ty. • Xây dựng kế hoạch đấu thầu hàng năm, bao gồm đấu thầu thi công, tư vấn, mua sắm vật tư, thiết bị… • Phối hợp với các phòng ban để xác định nhu cầu đấu thầu và các tiêu chí đánh giá nhà cung cấp. • Đề xuất các giải pháp tối ưu hóa chi phí, nâng cao hiệu quả quản lý đấu thầu và cung ứng. • Tham mưu cho Ban lãnh đạo về các chính sách đấu thầu, mua sắm và quản lý nhà thầu. • Báo cáo định kỳ về tình hình đấu thầu, cung ứng, đánh giá rủi ro và đề xuất các biện pháp cải thiện. 2. Quản lý và tổ chức hoạt động đấu thầu• Điều hành toàn bộ quy trình đấu thầu từ lập hồ sơ mời thầu, đánh giá hồ sơ dự thầu, đến thương thảo hợp đồng. • Kiểm soát và đánh giá các hồ sơ dự thầu, thương thảo hợp đồng với nhà cung cấp/đối tác. • Đảm bảo quá trình đấu thầu diễn ra minh bạch, tuân thủ quy định pháp luật và chính sách công ty. • Phê duyệt và kiểm soát các điều khoản hợp đồng đấu thầu, đánh giá rủi ro hợp đồng. • Kiểm soát tiến độ và chất lượng thực hiện hợp đồng đấu thầu, xử lý các vấn đề phát sinh. • Kiểm tra, đánh giá tính hợp lệ của các hồ sơ đấu thầu, hợp đồng, thanh toán, quyết toán. 3. Quản lý hoạt động cung ứng & mua sắm• Xây dựng hệ thống quản lý nhà cung cấp, đánh giá năng lực và hiệu quả hợp tác. • Tìm kiếm, đàm phán và ký kết hợp đồng với các nhà cung cấp chiến lược, đảm bảo nguồn cung ổn định. • Quản lý ngân sách mua sắm, kiểm soát chi phí đầu vào để tối ưu lợi nhuận cho công ty. • Kiểm tra và duyệt kế hoạch cung ứng vật tư, thiết bị cho các dự án, đảm bảo đúng tiến độ. 4. Quản lý chi phí và tối ưu hóa ngân sách• Đảm bảo tính hiệu quả về chi phí trong hoạt động mua sắm, đấu thầu. • Đề xuất các giải pháp tối ưu hóa ngân sách cung ứng, đảm bảo hiệu quả tài chính cho công ty. • Đảm bảo tất cả các hoạt động đấu thầu và cung ứng tuân thủ các quy định pháp luật và chính sách công ty. 5. Chịu trách nhiệm về quản lý tổng thể và vận hành hàng ngày của đội ngũ nhân sự thuộc phòng ban• Xác lập mục tiêu, đánh giá năng lực, phân công, giao việc cho từng cá nhân đảm bảo thực hiện mục tiêu của bộ phận theo chỉ tiêu KPI hàng năm. • Giám sát, hỗ trợ, đánh giá kết quả thực hiện của từng cá nhân theo qui định • Đề xuất khen thưởng, kỷ luật các cấp dưới theo kết quả thực hiện. • Trực tiếp huấn luyện, hay đề xuất các chương trình huấn luyện, đào tạo phát triển năng lực của các nhân viên cấp dưới. • Phối hợp cùng các phòng chuyên môn thuộc khối Nhân Lực trong công tác tuyển dụng, đánh giá, lương thưởng và lựa chọn phát triển năng đội ngũ nhân sự của phòng. 6. Thực hiện các nhiệm vụ khác• Tham gia hỗ trợ, phối hợp cùng các trưởng phòng ban thuộc khối Đầu tư triển khai các hoạt động có liên quan đến thực hiện mục tiêu của Khối. • Thực hiện các nhiệm vụ khác liên quan đến hoạt động/ nhiệm vụ của Khối theo sự phân công của Tổng Giám đốc.
Nhân Viên Kinh Doanh (Tư Vấn Bảo Hiểm Cho Người Việt Sống Tại Mỹ)

Nhân Viên Kinh Doanh (Tư Vấn Bảo Hiểm Cho Người Việt Sống Tại Mỹ)

Công Ty TNHH Always Care
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Công ty Always Care tuyển dụng:Vị trí Telesales: Tư vấn Bảo Hiểm cho người Việt tại Mỹ: - Thời gian làm việc: 21:00PM - 06:30AM (ca đêm)- Tư vấn các loại hình bảo hiểm cho người Việt sinh sống tại Mỹ (tư vấn bằng tiếng Việt)- Tìm kiếm khách hàng dựa trên data công ty cung cấp.
Tuyển Sinh Thạc Sỹ Tài Chính

Tuyển Sinh Thạc Sỹ Tài Chính

VietnamWorks
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
VietnamWorks xin giới thiệu đến bạn một chương trình đào tạo Thạc sỹ Tài chính đầy bổ ích sắp sửa diễn ra với cơ hội vừa học, vừa trau dồi kinh nghiệm để phát triển và nâng tầm sự nghiệp. Chương trình Thạc sĩ Tài chính (định hướng Tài chính - Ngân hàng) liên kết giữa Trường Đại học Thương Mại và Trường Đại học Jean Moulin Lyon 3. Chương trình chào đón tất cả học viên đã tốt nghiệp Đại học ở mọi chuyên ngànhChương trình mang đến những ưu điểm nổi bật như:* Kiến thức chuyên sâu lĩnh vực, tập trung thiết kế theo hướng ứng dụng cao* Giảng viên, Chuyên gia hàng đầu: 60% số lượng học phần được đảm nhiệm bởi các giảng viên hàng đầu lĩnh vực từ Pháp - Đại học Jean Moulin Lyon 3.* Thời gian học linh hoạt ngoài giờ hành chính, tinh gọn trong 12 tháng, giúp học viên tiết kiệm thời gian, tối ưu lộ trình công việc. * Bằng Thạc Sỹ danh giá có giá trị quốc tế cấp từ Đại học Jean Moulin Lyon 3 (Top 3 Đào tạo về Tài chính tại Pháp) & được Bộ GD&ĐT Việt Nam công nhận .* Mở rộng quan hệ chất lượng trong cộng đồng Alumni năng động với gần 500 học viên xuất sắc và thành công.
Facility Coordinator

Facility Coordinator

CBRE (Vietnam) Co.,ltd - HCM Branch
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
The Facility Coordinator is the single point of accountability of Client’s daily onsite FM services. Managing office daily operation to ensure business running in a consistent and satisfied condition.Work order management• Daily receive and response to the helpdesk request, update the work order tracking list.• Arrange the daily task of the handyman and supervise handyman daily task record.• Coordinate the internal and external resources, to ensure the work order complete rate can meet the Client’s expectation.• Regular report the work order tracking list status to Client facility management team as required. 52 weeks PM management• According to PM plan, arrange the Handyman and the PM vendor’s task in advance. Review and check their plan, their execution process, and the needed material.• As the interface between the PM vendor and Client, to coordinate the PM schedule and the procedure application task.• Weekly report the 52 weeks PM tracking list to Client facility management team. Prepare the corrective plan if the schedule is not completed.• Regularly update and modify the PM plan according to actual operational requirement and seek for the confirmation from the Client before the execution.Project management• When receiving the project management requirement from Client, Facility Coordinators should follow the Client project management process, coordinate the internal and external resource to prepare the needed project material (include construction plan, quotation, schedule ….) and seek the confirmation from the Client office manager.• As the interface between Client and the Vendor, to coordinate and manage the project implementation process (including the previous communication meeting, quality and the safety management of in the construction phase)• After the project is completed, to prepare the final acceptance record and collect the needed material and file it. The vendor should afford the quality assurance file to Client for the expensive equipment and spare parts.Fault repair management• When received the fault repair information, Facility Coordinator should record it and give the solution proposal to handyman and help him solve it.• If the fault repair cannot be done by handyman or Facility Officer, Facility Coordinator should contact the outside vendor and seek the proposal and the quotation from them.• After the solution is confirmed between Facility Coordinator and outside vendor, Facility Coordinator should report this fault repair solution proposal to the Client facility management team and seek for the approval.• If the fault repair proposal is confirmed by Client, Facility Coordinator should coordinate the fault repair time windows and send the project application to the Client office manager.• After the fault repair is completed, the fault repair report should be prepared and submitted to Client office manager.Vendor management• Facility Coordinator should review and approve the vendor’s service scope and the schedule according to the contract between vendor and Client or CBRE.• Facility Coordinator should set and coordinate the Vendor KPI review meeting, prepare the KPI and scorecard and get confirmation from Client in advance. If the Vendor’s KPI is lower than expectation, should push the vendor have the corrective plan and improve the performance.Spare parts management• In daily operation, check and review the handyman’s spare parts usage record.• Review and double check the spare parts application from handyman, then get the quotation from the vendor and seek approval from Client.• Double check and audit the spare parts delivery process which managed by handyman.• Regularly review and update the spare parts inventory management tracking list, keep the inventory stock quantity can meet the fault repair and PM requirement.• Seek for the best channel to reduce the spare parts cost.Client relationship management• Facility Coordinator will be the interface between the Client facility team and onsite CBRE team and subcontractor, should keep the good relationship with Client facility and the onsite Client employees• Weekly meeting coordination with Client facility team• Monthly meeting coordination with Client T facility team• According to the alignment with Client, prepare the meeting material and call the meeting with Client office manager.Emergency response• Prepare the emergency response procedure, like extreme weather and main system fault issue.• Train the handyman and the vendor employee who will provide services to Client.• Response to the emergency issue,SOP and document management• According to alignment with Client, set up the needed SOP list and prepare the SOP file. If the SOP file is confirmed by Client, train the onsite employee and follow it.• Regularly review and update the current SOP file according to the operation requirement.• Set up the file management regulation, all the records and document should be stored in hard copy and soft copy and can be searched easily.• Temporary task tracking• Facility Coordinator should response to the temporary requirement from Client and seek for the internal and external resource to support this requirement.• If the requirement is out of the contract scope and need extra cost, Facility Coordinator should coordinate with Client office manager and escalate to CBRE management level to seek for the confirmation.Financial management• Facility Coordinator should be responsible for the financial management of the site; this should include budget and the actual cost management, in order to ensure that the actual cost matches with the previous budget.• The spare parts cost and the utility consumption, project and fault repair cost should be recorded and report to Client office manager on monthly base.• Support Client to win the project in the rebidding processEHS and incident management• Facility Coordinator should report all the EHS findings and the incident to Client office manager immediately, follow Client office manager’s direction and coordinate the incident recovery process. Prepare the specific incident report to Client office manager in required time.• According to Client internal EHS audit result, prepare the corrective plan and complete all the corrective task according to the aligned schedule.Contractor internal relationship management• As the interface between Contractor onsite team and the management level, should make sure the Contractor’s company policy is followed by Contractor employees on site• Complete all the Contractor’s website and other training course, organize the Contractor onsite team training program and keep the record of it• HR related issue management of the Contractor’s onsite team, including the vacation, OT and other issue which required by Contractor’s management level or HR department• Work with Contractor’s financial department, to deal with the related PO and invoice and payment issue of Contractor and the onsite sub-contractor
Service Training Staff (in Automotive Industry)

Service Training Staff (in Automotive Industry)

Công Ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Summary of Job DescriptionThe responsibilities include conducting Dealer Operation Standard (DOS) training for dealers, also providing training on the Dealer Management System (DMS) and Customer Relationship Management (CRM) systems. Another key responsibility is to follow up on Customer Satisfaction Index (CSI), Net Promoter Score (NPS), Dealer Revenue to monitor performance and drive continuous improvement.Job DescriptionsMajor Duties:1) Conduct DOS Service (Basic) training to Dealers and follow up dealers’ implementation.2) Monitor Dealers’ performance via CSI Survey, Mystery shopping3) Analyze service data for related KPIs.4) Conduct CRM training to Dealers and monitor Dealer's status 5) Conduct evaluations for DOS, technical issues at Dealers.Minor Duties:1) Coordinate with other sections to handle customer complaints (CXI) related to Service procedure. 2) Support Dealer activity
Finance and Accounting Assistant Manager

Finance and Accounting Assistant Manager

Công Ty TNHH Một Thành Viên VINA Paper
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Overall financial and accounting reporting in compliance with local statutory and management requirements • Cost accounting focusing on manufacturing process cost• Treasury and cash flow planning• Taxation (WHT, CIT, VAT, PIT, FCT, including import & export taxes) • Budget and forecasting• Compliance with BJC’s Policy
Trưởng Phòng Mua Hàng

Trưởng Phòng Mua Hàng

Công Ty TNHH Nesta
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I. MỤC ĐÍCH CÔNG VIỆCQuản lý toàn bộ hoạt động phòng mua hàng của công tyII. NHIỆM VỤ• Xây dựng chiến lược mua hàng- Lập kế hoạch mua sắm ngắn hạn và dài hạn phù hợp với chiến lược kinh doanh của công ty.- Tiếp nhận yêu cầu mua hàng từ các bộ phần có nhu cầu. Lập kế hoạch và lên ưu tiên cho các hoạt động thu mua;- Phân công công việc cho nhân viên cấp dưới để xử lý yêu cầu mua hàng đạt hiệu quả nhất• Triển khai mua hàng theo kế hoạch- Xác định về các tiêu chuẩn về chất lượng, số lượng, mẫu mã, chủng loại, giá cả,…- Tìm kiếm, đánh giá và lựa chọn NCC phù hợp, tối ưu nhất.- Tiến hành đặt hàng và theo dõi đơn hàng, đảm bảo hàng hóa về đúng tiến độ phục vụ hoạt động sản xuất kinh doanh; Xử lý các phát sinh nếu có.- Thông tin cho các bộ phận liên quan về tình hình mua hàng, thời gian giao hàng và các thông tin liên quan khác để đảm bảo hoạt động sản xuất kinh doanh không bị gián đoạn.- Phối hợp với bộ phận kỹ thuật liên quan kiểm tra chất lượng hàng hóa để đảm bảo hàng hóa đạt chất lượng, yêu cầu như kế hoạch mua hàng.- Theo dõi công nợ, làm đề nghị thanh toán công nợ cho Nhà cung cấp- Cập nhật đơn hàng mỗi ngày vào hệ thống quản trị ERP;• Quản lý NCC- Thực hiện đánh giá nhà cung cấp theo định kỳ. Tìm kiếm và phát triển hệ thống nhà cung cấp để phục vụ mua hàng hiệu quả.- Thường xuyên cập nhật giá cả thị trường.- Xây dựng mối quan hệ bền vững với các đối tác.• Quản lý đội ngũ, phát triển đào tạo nguồn nhân sự cho phòng- Tuyển dụng, đào tạo và phát triển nhân viên trong phòng.
Senior Project Marketing Manager

Senior Project Marketing Manager

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are looking for a highly organized and driven individual to join the marketing team to manage many critical projects across our portfolio. The person will be responsible for leading a team to develop and execute effective multi-channel integrated communications and project brand development. He/she is also responsible for maintaining the project brand health through periodic measurement and analysis.Main Responsibilities:• Be responsible for developing and executing the marketing strategy across the full spectrum of the marketing function on multiple residential and mixed-use projects.• Prepare the overall marketing budget and manage all marketing activities and operations within the approved budget.• Coordinate with the market research department, the Customer Care Division and the Business Division to develop a market research and customer research plan for the Projects in all segments.• Coordinate with the communications department to oversee the implementation and compliance of the Project' communications standards to ensure consistent communication and accurately reflect the Project's brand positioning.• Engaging with an international group of design partners to develop compelling but differentiated brand identities and publicity materials for the Projects.• Working with colleagues across various departments to manage and maintain deadlines, budgets, marketing objectives, and other elements of the marketing plan.• Collaborate with events team and planners to provide direction and development of direct marketing initiatives and event management for Projects, to achieve set goals, including but not limited to Project success and management of costs.• Coordinating with the branding and design department to oversee the implementation and compliance of the Projects' brand guidelines and key messages in all segments.• Coordinate with the digital marketing department to oversee the implementation and compliance of the Project's digital marketing plan in all segments to ensure consistent communication and accurately reflect brand positioning.• Supervise the marketing managers and executives in their roles in implementing the marketing functions.
Junior/middle/senior Java Developer (Spring)

Junior/middle/senior Java Developer (Spring)

Endava Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Development is the largest discipline at Endava. Our developers design, build, and release software products in multiple programming languages, frameworks, and libraries. Always collaborating with cross-functional project teams, our developers are adaptable problem-solvers with a client-oriented mindset. As a Java Developer at Endava, you will work in a professional and cross-functional team for payment gateway services. You'll be involved in the full development lifecycle of a software system. Contribute to delivering new products to the market by meeting customer's requirements and product development programs. Be an integral part of a Scrum team and contribute to Agile processes.Responsibilities:- Designs, estimates, and implements technical solutions for medium/high complexity applications.- Participates actively in all phases of application development lifecycle.- Collaborates with various project stakeholders to provide support for clarifying requirements, processes, architecture, and priorities.- Recommends and promotes IT industry standards, tools, practices (DevOps, etc.) to achieve well-engineered software products.- Proposes improvements and escalates risks/issues related to development activities.- Participates in the review of the work done by development team members.- Learns and applies new technologies, practices, and tools as appropriate to the project.- Participates in internal and external tech communities, events.- Shares experience and knowledge gained from projects.
Biên Tập Viên Sản Xuất Video/ Video Production Editor (Lương Lên Tới 20 Triệu+/tháng)

Biên Tập Viên Sản Xuất Video/ Video Production Editor (Lương Lên Tới 20 Triệu+/tháng)

Công Ty Cổ phần TAJ Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Xây dựng, biên tập kịch bản và nội dung chương trình truyền hình, báo chí (talk show, phóng sự, bài PR).• Sáng tạo và biên tập nội dung video phù hợp với nền tảng số (video ngắn, podcast, clip viral, infographic…).• Phối hợp với team media, designer để sản xuất nội dung.• Giám sát quá trình sản xuất, đảm bảo nội dung theo đúng định hướng và timeline.• Kiểm duyệt nội dung trước khi phát sóng, đảm bảo đúng quy chuẩn truyền hình.• Các công việc khác của phòng được giao.
Senior Quality Engineer (Up To 30 Months Of Salary Annually)

Senior Quality Engineer (Up To 30 Months Of Salary Annually)

Crossian Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE ROLECrossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success is our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach $100 million of revenue in 2024, a cumulative average growth rate of over 1000% in the last 3 years. Our mission now is to harness the power of technology to develop a direct-to-consumer approach and enhance customer lifetime value. We are looking for a skilled Full Stack Quality Engineer to join our team and ensure the delivery of high-quality software products. This role combines expertise in manual and automated testing, technical acumen, and collaboration skills to maintain product excellence across the development lifecycle. As a full-stack QC Engineer, you will work closely with product managers, developers, and stakeholders to test and improve our systems, ensuring an exceptional user experience and alignment with business goals.WHAT YOU WILL DOTesting and Quality Assurance:• Design, develop, and execute test plans and test cases to ensure comprehensive coverage of product requirements.• Perform functional, integration, regression, and system testing for both frontend and backend systems.• Create and maintain detailed reports on testing progress, defects, and outcomes.• Review and refine test strategies to optimize quality and efficiency.• Ensure cross-browser, cross-platform, and device compatibility for applications.Automation Testing:• Develop, implement, and maintain automated test scripts using tools like Cucumber, Serenity BDD, and Playwright.• Conduct API testing using tools such as Postman and performance testing with JMeter.• Collaborate with the DevOps team to integrate automated tests into CI/CD pipelines using Jenkins and Git.• Leverage programming skills in Java or JavaScript to enhance testing frameworks.Collaboration and Delivery:• Collaborate with BAs, developers, and product managers to understand requirements, provide input, and ensure alignment.• Act as a quality advocate, focusing on delivering features that meet user needs and maintain high standards.• Evaluate product readiness and release timelines based on test results and team discussions.Leadership and Influence:• Share quality-focused practices and promote a quality-first mindset within the team.• Mentor team members on testing techniques and workflows to enhance overall quality.• Ensure workflows and processes are followed consistently and improve them when necessary.Continuous Monitoring and Improvement:• Monitor product performance and user feedback in production environments to identify improvement areas.• Stay updated with industry trends, tools, and best practices to continually improve testing processes.• Drive initiatives to improve product quality, user satisfaction, and team productivity.WHAT YOU CAN EXPECT Exceptional Total Compensation Package• Up to 30 months of salary per year through competitive salary packages and performance-based bonuses.• Full salary during probation & Guaranteed 13th month salary• 12 days work-from-home & 12 days of paid annual leave, plus seniority paid leave• Global health insurance package for yourself and direct family members, plus annual health checkupGrowth Opportunities• Hands-on exposure to cutting-edge technologies and complex system architecture in a global-scale project.• Clear career advancement pathways and access to continuous professional development programs.Global Vision• Contribute to projects that redefine how brands connect with consumers globally.• Opportunity to work on challenging problems in data analytics, customer engagement, and operational efficiency.
HCM - Giám Đốc Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp Lớn (Rm-Lc)

HCM - Giám Đốc Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp Lớn (Rm-Lc)

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Lập kế hoạch kinh doanh, kế hoạch hành động của cá nhân và quản lý hiệu quả công việc cá nhân• Lập kế hoạch kinh doanh của cá nhân dựa trên chỉ tiêu kinh doanh được giao phù hợp với định hướng kinh doanh của Phòng KHDN lớn tại Đơn vị. 2. Quản lý, phát triển danh mục KHDN phân khúc MMLC (KHDN lớn)• Phát triển và quản lý danh mục KHDN phân khúc MMLC (hiện hữu và mới) của cá nhân theo quy định của ACB từng thời kỳ trên cơ sở am hiểu khách hàng, am hiểu chính sách/tính năng mới của sản phẩm dịch vụ hiện hành của ACB, cập nhật các chương trình kinh doanh từ Hội sở.• Khai thác danh mục khách hàng theo kế hoạch kinh doanh kế hoạch hành động cá nhân:• Tiếp nhận nhu cầu, giới thiệu và tư vấn cho khách hàng về các sản phẩm dịch vụ KHDN của ACB.Bán hàng và chăm sóc khách hàng theo hướng cung cấp giải pháp tài chính toàn diện, bán thêm, bán chéo cho khách hàng.• Phát triển và duy trì mối quan hệ lâu dài với khách hàng thông qua thường xuyên tương tác, chăm sóc khách hàng, đáp ứng kịp thời nhu cầu của khách hàng trước, trong và sau bán.• Ghi nhận và phản hồi ý kiến của khách hàng về sản phẩm dịch vụ ACB và đề xuất các giải pháp để nâng cao chất lượng dịch vụ cho khách hàng3. Thực hiện thủ tục cung cấp sản phẩm dịch vụ đến khách hàng• Thu thập thông tin, hồ sơ khách hàng.• Thực hiện và phối hợp với các Bộ phận/Phòng ban liên quan để thẩm định, phân tích, trình cung cấp mới/ bổ sung sản phẩm tín dụng và sản phẩm dịch vụ khác cho khách hàng.• Là đầu mối thương lượng với khách hàng về các điều khoản theo phê duyệt của cấp có thẩm quyền.• Kiểm tra, giám sát tình hình cập nhật của khách hàng về điều kiện cấp tín dụng theo phê duyệt theo quy định.• Phối hợp với các Bộ phận/Phòng ban liên quan (nếu có) để đôn đốc, thu hồi nợ và lãi khi đến hạn. Trình giải pháp xử lý nợ đối với các khoản nợ quá hạn của khách hàng.
Vice Manager Of Financial & Assets Department

Vice Manager Of Financial & Assets Department

Công Ty TNHH Janakuasa Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Finance and Accounting • Oversight the operation of accounting work, including set up an accounting structure for achieving of department goals and objectives.- Monitor financial details to ensure legal requirements are met- Approve payments for all kind of transactions- Supervise and approve posting of GL, AR, AP, Assets, payroll and expenses- Control the Company’s fixed assets (both at Hanoi office and the power plant).- Monthly close accounts in accounting system- Develop external relationship such as Tax Department, EVN,…- Work with EPC contractor to finalise construction cost of the facility.• Budget:- Prepare and manage company budget- Prepare analysis reports for variances between actual results and forecasts/budgets; provide corrective action recommendations to management, where necessary.• Training junior accountant staff• Financial report:- Be responsible for the monthly closing as well as maintenance of all accounting ledgers including monthly review of all account reconciliations and journal entries.- Prepare all financial reports, including Profit and Loss Statement, Balance Sheet and Statement of Cash Flows, year-end financial reports. (VAS).- Support the parent company in preparing group reporting package (IFRIC 12).- Work with external auditors and internal auditors from HQ.Taxation & Custom• Advise on and deal with tax issues to ensure compliance with tax legislation • Supervise and approve for declaration and filing all kind of tax returns: VAT, FCT and CIT. • Work directly with tax consultant and Local Tax office, Custom Office for all kind tax/custom issues. • Continuously update new regulations on tax and customs and coordinate with tax accountants to report to management if necessary. • Prepare yearly tax budget and monthly follow actual performance, report to management level and tax authorities if required • Prepare the required Reports by Vietnam Authorities regarding Tax/Custom issues.
Service Training Staff (in Automotive Industry)

Service Training Staff (in Automotive Industry)

Công Ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 07/09/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Summary of Job DescriptionThe responsibilities include conducting Dealer Operation Standard (DOS) training for dealers, also providing training on the Dealer Management System (DMS) and Customer Relationship Management (CRM) systems. Another key responsibility is to follow up on Customer Satisfaction Index (CSI), Net Promoter Score (NPS), Dealer Revenue to monitor performance and drive continuous improvement.Job DescriptionsMajor Duties:1) Conduct DOS Service (Basic) training to Dealers and follow up dealers’ implementation.2) Monitor Dealers’ performance via CSI Survey, Mystery shopping3) Analyze service data for related KPIs.4) Conduct CRM training to Dealers and monitor Dealer's status 5) Conduct evaluations for DOS, technical issues at Dealers.Minor Duties:1) Coordinate with other sections to handle customer complaints (CXI) related to Service procedure. 2) Support Dealer activity
  • 1
  • 1485
  • 1486
  • 1487
  • 1488
  • 1489

Việc làm tuyển gấp

Trưởng Bộ Phận Tố tụng - Khánh Hòa, Đắc Lắc, Phú Yên TA079
Trưởng Bộ Phận Tố tụng - Khánh Hòa,...
icon Khánh Hòa
Giám Sát Lắp Đặt Nội Thất
Giám Sát Lắp Đặt Nội Thất
icon Hồ Chí Minh
Kỹ sư Hóa
Kỹ sư Hóa
icon Long An

Trường cùng khu vực

Đại học Phạm Văn Đồng
Đại học Phạm Văn Đồng
exp http://www.pdu.edu.vn/
Đại học Tài chính Kế toán
Đại học Tài chính Kế toán
exp http://www.tckt.edu.vn/
Trường Cao đẳng Y tế Đặng Thùy Trâm
Trường Cao đẳng Y tế Đặng Thùy Trâm
exp
Trường Cao đẳng Quảng Ngãi
Trường Cao đẳng Quảng Ngãi
exp
Trường Cao đẳng Kỹ nghệ Dung Quất
Trường Cao đẳng Kỹ nghệ Dung Quất
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (254994)
  • Việc làm bảo vệ (1937)
  • Việc làm bất động sản (21385)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4519)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6009)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20105)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30878)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30234)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13517)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2926)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (267)
  • Việc làm tài chính / kế toán (152976)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2487)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2890)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11123)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6131)
  • Việc làm y tế / dược (1168)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập