Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định

Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định

image image
Quản trị kinh doanh (23003) Kế toán (1913) Khoa học máy tính (817) Công nghệ thông tin (817) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ chế tạo máy Công nghệ kỹ thuật cơ điện tử Công nghệ kỹ thuật ô tô Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử Công nghệ kỹ thuật điều khiển và tự động hóa
banner 1
Trợ Lý Giám Đốc Kinh Doanh Biết Tiếng Trung (Fresher - Không Yc Kinh Nghiệm)

Trợ Lý Giám Đốc Kinh Doanh Biết Tiếng Trung (Fresher - Không Yc Kinh Nghiệm)

FOTON VIETNAM VEHICLE COMPANY LIMITED
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Ưu tiên Nam - Địa điểm: Tuyển dụng ở 3 khu vực: Hà Nội, Hải Phòng, Hồ Chí Minh- Hỗ trợ Giám đốc Kinh doanh người Trung Quốc trong các công việc hành chính hằng ngày- Phiên dịch trong các cuộc họp, cuộc đàm phán với đối tác, nhà cung cấp- Hỗ trợ kết nối với các đại lý để kinh doanh đơn hàng- Hỗ trợ giám đốc trong việc quản lí và phát triển lý mạng lưới đại lí- Hỗ trợ tìm kiếm và phát triển các khách hàng chính- Chuẩn bị tài liệu, báo cáo, hợp đồng hoặc hồ sơ liên quan theo yêu cầu.- Các công việc khác theo phân công của Giám đốc.
Quản Lý Nghiên Cứu Thị Trường

Quản Lý Nghiên Cứu Thị Trường

Công Ty Cổ Phần Vinhomes
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Xây dựng và quản lý cơ sở dữ liệu thị trường: Tập hợp, chuẩn hóa và quản lý dữ liệu chuyên sâu về các thị trường bất động sản trọng điểm (TP.HCM, Hà Nội, các tỉnh lân cận và khu vực phát triển mới), bao gồm các phân khúc sản phẩm (căn hộ, thấp tầng, khu đô thị, nghỉ dưỡng...).- Nghiên cứu và đánh giá thị trường mục tiêu: Phối hợp khảo sát thực tế, thu thập và phân tích thông tin về cung – cầu, giá bán, hành vi khách hàng, tốc độ hấp thụ, mức giá kỳ vọng và xu hướng thị trường tại từng khu vực.- Phân tích và đánh giá dự án đầu tư: Thực hiện phân tích tính khả thi thị trường cho các dự án mới – bao gồm phân tích SWOT, competitive landscape, khả năng tiêu thụ và khuyến nghị mức giá phù hợp.- Xây dựng báo cáo định kỳ và chuyên đề: Phụ trách thực hiện báo cáo thị trường hàng tháng/quý, báo cáo chuyên đề theo khu vực/dòng sản phẩm để phục vụ Ban Lãnh đạo và các đơn vị liên quan.- Hỗ trợ hoạt động phát triển dự án: Cung cấp dữ liệu và tư vấn chiến lược thị trường cho các đơn vị Kinh doanh, Thiết kế sản phẩm, Quy hoạch và Đầu tư.- Thực hiện các nhiệm vụ khác theo phân công của Lãnh đạo Khối.
Manager – Transcon

Manager – Transcon

CÔNG TY TNHH EXPEDITORS VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Summary Description: To ensure that Transcon customers are well transitioned and served from/in the destination or managing branch; To further develop the Transcon product in the marketplace through focus on Operations, Finances, Sales, People, Systems, and Culture in adherence to the company’s policy and procedures.Key Responsibilities:People: • Develop department personnel. Show them a career, not just a job.• Review and conduct staff appraisals timely, and at a minimum once per year per employee.• Develop solid #2 to run operations and assists in retention.• Ensure and assist supervisors and key staff with goal setting and monitoring.• Conduct regular interviews with potential new personnel.• Plan for and hold effective fortnightly department meetings with team.• Review department goals and business plan periodically with staff to ensure by-in and accountability.• Be responsible for the training and development of TRANSCON staff within the branch• Meet company standards of 52 hours training per year, including as needed management/leadership trainingOperations:• Oversee the management of the branch TRANSCON department.• Proactively monitor various shipment reports such as • Shipments Per Desk (SPD)• Revenue Per Desk (RPD)• Expense Per Desk (EPD)• Revenue Per Shipment (RPS)• Revenue to Expense ratio• Excel measurements• Proactively monitor exception reports to ensure Expeditors is meeting key event milestones within the life of a shipment.• Manage implementation and ensure compliance to “Standard Operating Procedures” for the client. Also, coordinate and manage SOP revisions and send updates to origins.• Assist origin/destination operation teams, when needed, in providing operational knowledge, system demos and support on technical capabilities.• Define TRANSCON and other opportunities within the current customer(s). • Ensure that current and new business is set up and maintained in the most operationally efficient and productive manner.• Have a fundamental understanding of Expeditors operational systems, including ETMS• Build and maintaining strong relationships with service providers and customers.• Own and manage the service provider program within the department, ensuring consistent and high-level operational quality to our customers.• Evaluate service providers at defined intervals per company policy, focusing on areas of possible improvements with corrective action plans where needed.Customer • Actively develop business for department through active involvement in sales and retention process and close coordination with sales department, as per company and branch’s objectives.• Complete 5 Sales and/or Retention Calls per week and ensure they are documented in the Team Sell database.• Ensure Customer Reviews and scorecards are completed with your regular customers.• Pro-actively provide pricing alternatives, routing solutions and technical assistance to clients through internal sales both regional and global.• Respond to requests for proposal, quotation or information timely and with market competitive pricing matching the scope of service required by the customer.• Take an active role in the transition of new business/ updates to existing business.• Maintained a good relationship with the customer at all levels (agents, management, and decision maker).• Responsible for identifying and defining realistic service needs and measurements• Responsible for maintaining the agreed upon scope of services• Keep the clients abreast of the latest developments in market • Responsible for advising the clients of new system enhancements, technology, and other value-added services TRANSCON has launched.• Responsible for retention and development of TRANSCON accounts.Finance:• Ensure that productivity and profitability goals for the TRANSCON department are met.• Make sure billing process is completed and on-time• Assist District Manager with preparation of annual department budget.• Meet monthly with District Manager to review department financial P&L and productivity results and goals.• Attend Accounts Receivable meetings and proactively work to maintain accounts payment within 30 days.• Ensure company credit procedures are followed and utilized effectively.• Manage accounts payable to vendors (truckers etc.) utilizing BNP.• Manage intercompany accounting discrepancies via AJAX report.• Review Daily Branch Revenue report (Daily).• Ensure any contracts, vendor, customer or other, are reviewed in accordance to company contract policies prior to being signed.• Follow company capex procedure for the purchasing of any equipment for your staff or department.• Utilize top 20 accounts and client revenue reports to continually evaluate the development of your departmental client base and the revenue distribution amounts and % of top clients, and work towards goal of balanced customer base (no more than 10% revenue by one customer)Compliance:• Promote compliance in diligently following all company policies and regulations and in being the role model of integrity and pride for all employees.• Proactively communicate with the team to ensure continuous awareness and understanding of policies and regulations. • Maintain a positive relationship with the Trade Compliance Manager and support all compliance efforts and trainings.Systems:• Ensure department is using all system tools to their greatest advantage based on your department size and organization. (e.g. using TRANSCON workflow, export and import database, and other system generated reports to manage by exception)• Be open to implementing new system changes and enhancements into your branch. • Be involved and suggest system/process improvements. • Set the tone of this environment within your branch.
Quản Lý Dự Án

Quản Lý Dự Án

Công Ty TNHH HSE Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Giao dịch với khách hàng thuộc dự án được phân công;• Tư vấn, thuyết phục khách hàng hiểu rõ về sản phẩm để lựa chọn các sản phẩm phù hợp với nhu cầu phục vụ xây dựng dự án;• Tìm kiếm và đánh giá và lựa chọn nhà cung cấp quốc tế dựa trên chất lượng, giá cả, độ tin cậy và khả năng đáp ứng các yêu cầu đặc thù trong lĩnh vực an ninh, PCCC;• Phân tích sản phẩm, phân tích đối thủ cạnh tranh, tiên lượng rủi ro thực hiện dự án;• Lập kế hoạch thực hiện dự án và triển khai dự án theo quy trình và tiến trình dự án;• Sắp xếp, điều động, phân công công việc, nhân lực, vật lực thực hiện dự án;• Lên phương án tính giá chào và dự trù chi phí để tính hiệu quả dự án cho dự án được phân công phụ trách;• So sánh, đánh giá sản phẩm mà Công ty đang lựa chọn so với các sản phẩm cạnh tranh cùng phân khúc;• Quản lý và theo dõi các đơn hàng, hợp đồng đã ký kết; chuẩn bị, kiểm tra các chứng từ nhập khẩu; phối hợp với các bộ phận liên quan để đảm bảo giao hàng đúng hạn và xử lý các vấn đề phát sinh trong quá trình vận chuyển;• Xử lý các vấn đề liên quan đến sản phẩm, nhà cung cấp và các vấn đề khác của đơn hàng;• Biên dịch các tài liệu kỹ thuật, chứng từ nhập khẩu và các tài liệu khác từ tiếng Anh sang tiếng Việt;• Các công việc khác theo sự phân công của cấp trên.
Import - Export Specialist

Import - Export Specialist

Công Ty TNHH LEGO Manufacturing Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
*We think it’s important that you’re in control of your data and as part of the recruitment process; Your direct application at the LEGO Careers Website will be prioritized. Please copy and paste the following URL into your browser for your application: https://bit.ly/4jn7WYPManages or performs work associated with both import and export administration, including: - Managing and planning import process, customs documentation, shipping, and receiving of foreign merchandise to ensure it arrives at correct time.- Overseeing the issue of import licenses.- Controlling all documentation related to the export process, ensuring necessary documentation is provided to customers to enable them to receive the products without delay.- Monitoring the preparation and dispatch of customer export orders, and planning/directing the flow of air and surface traffic to the final destination.Core Responsibilities- Keep high standard level of shipping and customs processes- Planning in/out coming shipments and ordering with the most suitable transportation, pallets volume to secure smooth shipments flow.- Ensure E/D-book is well managed and compliant with customs regulation.- Executing import/export shipping process including preparing and fulfilling all the shipping documents in appropriate quality which is necessary in the whole procedures, make sure it is in accordance with legislation requirement. - Keep close communication and daily dialogue with local authorities.- Controlling all documentation related to the export process, ensuring necessary documentation is provided to customers to enable them to receive the products without delay.- Respond fast in case of late deliveries or any other obstacles- Understand internal and external customer's needs and act upon, connecting with internal local and regional partners- More independently solving medium tasks with low level of supportPlay your part in our team succeedingThe mission of the department is to secure that each shipment reaches the right customer within the requested time plus to secure the most suitable transportation modes, cost & quality in respect to effectiveness. All this is complying to current legislation to EPE business model.
Trade Marketing Manager (Tissue/non-Food Fmcg)

Trade Marketing Manager (Tissue/non-Food Fmcg)

Công Ty TNHH Một Thành Viên VINA Paper
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are a leading manufacturer in the paper and board industry, with our production facility located in Tien Du District, Bac Ninh Province. As a member of the Berli Jucker Group, a major Thai conglomerate, we specialize in providing consumer paper products such as toilet paper, napkins, facial tissues, wipes, and sanitary wipes.Our renowned tissue brand is not only a household name in Vietnam but also a leading export partner in many countries worldwide, including the US, Canada, Australia, and Japan. Annually, we produce approximately 20,000 tons of paper to serve both domestic and international markets, continuously innovating to meet the diverse preferences of consumers.Responsibility:• Lead the development of channel and trade strategies and execution of brand and trade promotion in order to achieve annual sales budget as plan.• Provide a channel activity plan, based on given budget and ensure effective implementation and carry out evaluation of in-store national/channel activities.• Develop and ensure all POP materials, selling tools, sales presenter and giveaways as well as channel/ customer activities and communication comply to latest marketing plan/ brand guidelines supplied by Marketing.• Frequently visit the market nationwide in order to understand and analysis the market and competitors’ situation for designing the effective promotion programs.• Recommend channel investment plan according to company objectives and priorities and agree with Sales and Marketing.• Design, control and evaluate trade spending effectiveness under budget.• Develop monthly sales and trade promotion programs and deploy to sales team for execution.• Initiate and propose marketing opportunities such as NPD or channel development.• Control A&P spending under budget.• Coordinate with distributors for trade activity execution and monitor performances of sales and distribution in all channels.• Well coordinate with demand and supply planning functions of distributor and VNPP to ensure forecast accuracy and sufficient stocks available for sales.• Work with other departments eg. Technical, Finance, Accounting, Marketing for smooth and effective operations.• Work under new assignments.
Trợ Lý Giám Đốc Biết Tiếng Trung (CN Hà Nội)

Trợ Lý Giám Đốc Biết Tiếng Trung (CN Hà Nội)

Công Ty TNHH Vận Chuyển Hải Thiên (Việt Nam)
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Hỗ trợ giám đốc duy trì và phát triển mối quan hệ với khách hàng hiện tại và khách hàng mới (lĩnh vực Freight forwarder, Logistics).• Theo dõi danh sách khách hàng tiềm năng trong và ngoài nước theo sự phân phối của giám đốc.• Phối hợp thực hiện các công việc với văn phòng chính tại Trung Quốc.• Giúp giám đốc chuẩn bị các hồ sơ, giấy tờ, tài liệu liên quan đến công việc.• Thực hiện một số công việc hành chính theo yêu cầu của giám đốc.
Chuyên Viên Hợp Nhất & Phân Tích Tài Chính Tập Đoàn

Chuyên Viên Hợp Nhất & Phân Tích Tài Chính Tập Đoàn

VSD Holdings
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Mục đích công việc:Nhiệm vụ và trách nhiệm:1. Hợp nhất báo cáo tài chính- Thu thập và kiểm tra số liệu từ các công ty thành viên, đảm bảo đầy đủ, chính xác và đúng thời hạn. - Thực hiện hợp nhất báo cáo tài chính định kỳ (tháng/quý/năm), đảm bảo loại trừ giao dịch nội bộ, đầu tư chéo... - Xây dựng và chuẩn hóa mẫu biểu báo cáo hợp nhất theo VAS và/hoặc IFRS (nếu có áp dụng). - Phối hợp với kiểm toán nội bộ, kiểm toán độc lập trong quá trình soát xét – kiểm toán hợp nhất. 2. Phân tích hiệu quả kinh doanh- Theo dõi, đo lường và đánh giá các chỉ số hiệu quả như: doanh thu, lợi nhuận gộp, EBITDA, ROE, ROA, tỷ suất sinh lời, hiệu suất sử dụng vốn, chi phí... - So sánh thực tế vs kế hoạch, năm trước, theo đơn vị thành viên, ngành hàng, sản phẩm hoặc dự án. - Xây dựng mô hình đo lường hiệu quả vận hành cho từng đơn vị thành viên/nhóm ngành trọng điểm. 3. Báo cáo & đề xuất- Lập báo cáo phân tích gửi cho Ban điều hành, Ban Tổng Giám đốc với thông tin tổng hợp, phân tích rủi ro – cơ hội. - Đề xuất các giải pháp cải thiện hiệu quả tài chính, dòng tiền, chi phí và cơ cấu vốn. - Cảnh báo sớm khi có biến động bất thường trong hiệu quả hoạt động hoặc chỉ tiêu tài chính quan trọng. 4. Xây dựng hệ thống & quy trình- Chuẩn hóa và nâng cấp quy trình hợp nhất báo cáo. - Đào tạo và hỗ trợ chuyên viên tài chính các đơn vị trong việc lập và gửi báo cáo đúng chuẩn. 5. Công việc khác
Kế Toán Tổng Hợp

Kế Toán Tổng Hợp

Yamazen Viet Nam Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Tiếp nhận, kiểm tra và xử lý đơn hàng từ bộ phận kinh doanh.• Lập hóa đơn GTGT và theo dõi công nợ khách hàng.• Cập nhật doanh thu bán hàng hàng ngày.• Đối chiếu số liệu bán hàng với thủ kho và bộ phận liên quan.• Lưu trữ hồ sơ, chứng từ liên quan đến bán hàng.• Hỗ trợ các công việc kế toán khác khi có yêu cầu.Note: làm việc tại HCM hết năm nay , dự kiến sẽ dời công ty về Bình Dương vào đầu năm sau.
Supply Chain Working In Ha Noi (Basic Salary At Least 10Mil VND)

Supply Chain Working In Ha Noi (Basic Salary At Least 10Mil VND)

Công Ty TNHH CP Dhu
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Working with forwarder to book airfreight/sea freight shipment, make custom clearance.- Finding suppliers, negotiate about the price, payment term.- Place order to supplier, following the schedule/delivery.- Joining the tax refund with the team.- Working with warehouse for the Receive/delivery goods.
Purchasing (Mua Hàng)

Purchasing (Mua Hàng)

VietnamWorks Client
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Sales Admin team: - To supervise team activities and ensure that sale orders, contract, promotion are all processed in a correct manner. • Purchasing- To create all PO on SAP for all departments.- To follow material purchasing both domestic and oversea, prepare sale contract, follow delivery and make payment.- To follow the purchasing procedures. Ensuring the efficiency of the entire Purchase to Pay process.- Collaborate with suppliers: check price; order and make PO; check contract, invoice; check and send tracking delivery schedule to the factory - shipment time.• SAP management:- To manage the table of material code, sale code- To ensure the accuracy and correspondence of data inputted to SAP- To support sale admin team when SAP issue araises• To prepare report to Sale Manager, Division Manager and Director weekly, monthly, yearly, including sale report, sale bonus report, gross profit report.• Warehouse: to conduct stock check twice a year in corporate with other departments to review stock q’ty, stock value and product status.
DBSCL - Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân

DBSCL - Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
MÔ TẢ CÔNG VIỆC• Chủ động lập kế hoạch, triển khai tìm kiếm và tiếp cận các nguồn khách hàng mới có chất lượng nhằm khai thác nhu cầu, tư vấn và thuyết phục khách hàng sử dụng các sản phẩm dịch vụ tại ACB (bao gồm cho vay thế chấp, tín chấp, huy động tiền gửi tiết kiệm, mở tài khoản, thẻ tín dụng, thẻ ghi nợ, thẻ thanh toán …)• Tiếp nhận, xử lý và phản hồi những thắc mắc của khách hàng hiện hữu nhằm duy trì sự gắn kết và đáp ứng kịp thời nhu cầu của khách hàng.• Thẩm định và đề xuất cấp tín dụng trong phạm vi được phân công.• Thực hiện các hoạt động kiểm tra, rà soát và tái đánh giá khách hàng.• Bán chéo các sản phẩm dịch vụ theo quy định tại ACB.
Security Specialist/ Supervisor (District 9, HCMC)

Security Specialist/ Supervisor (District 9, HCMC)

Công Ty TNHH Techtronic Industries Việt Nam Manufacturing
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
* Position 1: Mitigation & Investigation EngineerResponsible for identifying, preventing, and investigating security incidents to ensure a safe environment across all Milwaukee sites. This role involves intelligence gathering, incident response, coordination with security teams, and collaboration with local authorities.- Monitor and assess potential security threats; stay alert to risks at all times.- Take proactive measures to prevent losses and incidents.- Lead investigations into security breaches, thefts, or misconduct.- Conduct interviews and gather evidence from various sources.- Collect and analyze intelligence to guide preventive actions.- Coordinate, train, and evaluate security guards to ensure effectiveness.- Identify site-specific security needs and recommend solutions to management.- Build and maintain strong working relationships with security staff, police, and local authorities- Develop, implement, and enforce standard operating procedures (SOPs) for all security operations.- Ensure compliance with company policies and legal regulations.- Perform additional security-related tasks as assigned----------------------------------------------------------------------------------------------* Position 2: Mitigation & Investigation Supervisor- Manage the performance of security supplier at Milwaukee factories- Collaborate with site leaders and department managers to determine security needs- Gather security intelligence and implement preventative measures- Build and maintain good relationships with security vendors, local authorities, District Police teams, Police Commanders of the Province/City where MIL operations are located- Set up/control/update guard position layout, install patrol spot check system and CCTV system- Establish procedures to guide operations, inspections, monitoring and retrieval of data/ information from new and existing systems- Regular scheduled and unplanned checking of the operations and relevant reporting- Monthly reporting complied with in standard company format- Fully comply with all company policies, procedures, standards, rules, regulations- Ensure compliance with Vietnam Legislation- Investigation of all security related incidents: Investigate, report and propose appropriate recommendations in a timely manner- Other related tasks as assigned
Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân

Ngân Hàng TMCP Á Châu (ACB)
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tư vấn và cung cấp sản phẩm dịch vụ cho Khách hàng cá nhân nhằm thực hiện các mục tiêu kinh doanh• Triển khai thực hiện chỉ tiêu kinh doanh cá nhân trong năm tài chính.• Lập kế hoạch tiếp cận nguồn khách hàng phù hợp với định hướng, chuẩn bị lịch tương tác và kịch bản bán hàng cho khách hàng mục tiêu.• Tìm kiếm nguồn khách hàng mới có chất lượng theo định hướng chiến lược, từ đó thiết lập cuộc hẹn và tiếp cận với khách hàng.• Tư vấn trực tiếp, bán thêm bán chéo các sản phẩm dịch vụ KHCN bao gồm: Vay thế chấp, vay tín chấp, thẻ tín dụng và các sản phầm khác theo định hướng từng thời kỳ, đảm bảo tư vấn chính xác đầy đủ và đúng theo quy định của ACB.• Giới thiệu khách hàng và cơ hội bán hàng cho các chức danh khác để khai thác và phát triển khách hàng đối với các sản phẩm không tư vấn trực tiếp nhằm tối đa hóa lợi nhuận cho ACB.• Chăm sóc, duy trì khách hàng vay hiện hữu thông qua việc thường xuyên liên lạc, tiếp xúc với khách hàng nhằm duy trì sự gắn kết giữa khách hàng và ACB, khai thác hiệu quả khách hàng liên quan từ khách hàng hiện hữu.- Thực hiện các công việc nhằm hoàn tất quy trình cung cấp sản phẩm dịch vụ cho Khách hàng cá nhân• Thực hiện thu thập đầy đủ hồ sơ khách hàng, khởi tạo tờ trình hạn mức và phối hợp nhân viên phân tích tín dụng trình duyệt hồ sơ tín dụng theo hướng dẫn từng thời kỳ.• Phối hợp với các bộ phận liên quan thực hiện thủ tục giải ngân cho khách hàng.• Định kỳ hoặc đột xuất thực hiện các hoạt động kiểm tra, rà soát, tái đánh giá khách hàng theo quy định của ACB.• Thực hiện công tác nhắc, thúc nợ khách hàng trong danh mục quản lý. Phối hợp với bộ phận xử lý nợ trong quá trình xử lý/ thu hồi đối với các khoản nợ có vấn đề.• Thực hiện các công việc, báo cáo, cập nhật, phản hồi thông tin đầy đủ, chính xác, kịp thời theo yêu cầu của cấp quản lý tại đơn vị và đơn vị quản lý chức danh tại hội sở.• Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của trưởng đơn vị/ cấp quản lý theo quy định từng thời kỳ.- Quản lý hiệu quả công việc cá nhân• Cập nhật kịp thời, đầy đủ kiến thức về quy định, quy trình, chính sách, hướng dẫn công việc, các chương trình Marketing, chiến dịch bán hàng, sản phẩm dịch vụ nhằm đáp ứng tối đa nhu cầu khách hàng, đồng thời tuân thủ các quy định ACB.• Thu thập thông tin thị trường và đối thủ cạnh tranh trong quá trình giao tiếp với khách hàng và khi được yêu cầu.
Marketing Officer (Aeon Mall Bình Dương - 468)

Marketing Officer (Aeon Mall Bình Dương - 468)

AEONMALL Vietnam Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy “The customer first”, we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Event Marketing Officer (AEON MALL Binh Duong Canary)+ Work location: AEON MALL Binh Duong Canary – No. 01 Binh Duong Boulevard, Binh Giao Quarter, Thuan Giao Ward, Thuan An City, Binh Duong.+ Working time: On average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM – 5:30 PM & C shift 1:30 PM – 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 1-2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays.+ Report to: Executive.+ Job summary: Make plans and execute event promotions and marketing campaigns according to the Company and Shopping Center’s marketing strategy.Detailed job description: 1. Communicate and work closely with tenants and external partners to encourage their participation in marketing events in the Shopping Center (SC).2. Perform administrative tasks (gift inventory report, RFA, payment, contracts, etc.) promptly and accurately.3. Cooperate with team to create campaign proposals that attract customers to the SC and increase sales.4. Coordinate and supervise suppliers to organize and deploy events, activities, and decorations in the SC, and ensure to bring to customers high-quality events, activities, and decorations.5. Take charge of production of marketing materials such as POSM, gifts… for marketing campaigns and programs.6. Cooperate closely with Digital team to effectively communicate marketing campaigns/ events.7. Patrol and check events and decorations to ensure that they are properly prepared and displayed before and during operating time.8. Work with tenants and external partners to call for sponsorship and cooperation agreements to resonate with marketing campaigns.9. Survey the market and competitors to keep up-to-date and make reports.10. Other tasks as assigned by supervisors.
General Affairs & Administrative Senior Executive

General Affairs & Administrative Senior Executive

Công Ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Administration Support- Provide administrative support to ensure the smooth and efficient operation of the office.- Assist in preparing regularly scheduled reports and reconciling expense reports.- Maintain and manage office supply inventory, including monthly stock checks, forecasting, placing orders, and verifying receipt.- Ensure proper functioning of office equipment and facilities by overseeing preventive maintenance, coordinating repairs, and evaluating new solutions to ensure optimal performance.2. Meeting & Coordination- Record and prepare Minutes of Meetings (MOM) and follow up on outstanding tasks and due dates for members on the MOM.- Provide general support to all members of the General Affairs Section and assist with team-related tasks.- Support communication efforts by sending out newsletters and announcements.3. Event & Travel Management- Assist in the planning and organization of company events.- Support the development and application of the company's travel system for Fiscal Year 2025.4. Facilities & Equipment Management- Take charge of managing and monitoring office facilities, equipment, and machinery, including routine checks and preventive maintenance.- Coordinate repairs and troubleshoot technical issues, ensuring minimal downtime and uninterrupted office operations.- Evaluate and suggest improvements or new solutions to enhance the functionality and efficiency of office systems.5. Others- Perform any other tasks assigned by the Line Manager or Management as necessary.
Nhân Viên Phòng Hành Chính Nhân Sự

Nhân Viên Phòng Hành Chính Nhân Sự

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn SD Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
:- Quản lý bếp ăn tập thể: quản lý chất lượng thực phẩm đầu vào, chất lượng suất ăn- Quản lý văn phòng phẩm, đồng phục, máy in, ga, nước, vệ sinh, côn trùng- Các nghiệp vụ hành chính nhân sự khác khi được yêu cầuJob Responsibilities:• Manage the company canteen: oversee input food quality and meal portion standards• Manage office supplies, uniforms, printers, bed linen, water supply, hygiene, and pest control• Handle other administrative and HR tasks as assigned
Manager Customs Brokerage

Manager Customs Brokerage

CÔNG TY TNHH EXPEDITORS VIỆT NAM
  • Ngày hết hạn: 05/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Summary Description: To further develop the Customs brokerage product in the marketplace through focus on Operations, Finances, Sales, People, Systems, and Culture in adherence to the company’s policy and procedures:• Ensure all classification instructions for all shipments for all customers.• Monitor duty deferment usage and levels.• Monitor license/visa applications.• Ensure all new business is transitioned correctly.• Make 2 F2F calls per week – Retention/Sales• Maintain a positive relationship with the Compliance Manager and support all compliance efforts and trainings.• Promote productivity tools (e.g., using edoc, process management, customsware usage/Expo customs.• Audit of files in accordance to Authorized Economic Operator (AEO) if any• Follow up refunds with customs authorities.• Management of customs system• Send client report requests through the available database (expo request, expo reporting)• Provide content for customer reviews – duty/vat,• Be open to implementing new system changes and enhancements into your department. • Review and conduct staff appraisals and one to one meeting timely in line with the 3+1 Initiative• Assist supervisor and key staff with goal setting and monitoring development.
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 107

Việc làm tuyển gấp

Kỹ Sư Hệ Thống Điện - Lương 15tr -20tr/tháng
Kỹ Sư Hệ Thống Điện - Lương 15tr...
icon
Chief Accountant / Kế Toán Trưởng
Chief Accountant / Kế Toán Trưởng
icon
Civil Engineer
Civil Engineer
icon

Trường cùng khu vực

Đại học Dân lập Lương Thế Vinh
Đại học Dân lập Lương Thế Vinh
exp http://ltvu.edu.vn/
Đại học Điều dưỡng Nam Định
Đại học Điều dưỡng Nam Định
exp http://www.ndun.edu.vn/
Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định
Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định
exp http://www.nute.edu.vn/
Trường Cao đẳng Công nghiệp Nam Định
Trường Cao đẳng Công nghiệp Nam Định
exp
Trường Cao đẳng Sư phạm Nam Định
Trường Cao đẳng Sư phạm Nam Định
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (256023)
  • Việc làm bảo vệ (1938)
  • Việc làm bất động sản (21433)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4526)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6012)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20141)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30941)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30321)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13527)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2928)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (268)
  • Việc làm tài chính / kế toán (153202)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2488)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2891)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11127)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6133)
  • Việc làm y tế / dược (1170)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập