Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Xây dựng miền Trung theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Hướng dẫn, giải đáp thắc mắc khách hàng về công tác giám định bồi thường.
- Thực hiện tiếp nhận hồ sơ, xét bồi thường thanh toán chi trả bồi thường cho khách hàng.
- Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của cán bộ quản lý.
• Receive activities booking from in-house guest and outside guest and ensure accurate recording within the booking system
• Distribute activity tasks to activity officers during their duty.
• To ensure all the equipment, set up is ready before activity conducted.
• Manage the bookings, emails, events and activities requested.
• Ensure that all departmental reports and forms are completed accurately and punctually
• Ensure that guest expectations are met or exceeded by providing an efficient, friendly and attentive service during their stay
• Knows all our products (Sports & Recreation) and promotes, up selling to guest if any chance.
• Has detailed understanding of safety procedures and follow
• Handle customer complaints effectively or reports them to superior
• Ensure the established programs are followed and supervised successfully.
• Ensure department materials are sufficient to avoid cancellation on activities.
• Maintain constant communication with all supervisors and subordinates.
• Coordinate with the different departmental heads on joint activities programs and assist other departments when required.
• Control the expenditure of material within the department and its sections.
• Complete task that have been outlined from superior.
• Ensure that all towels are regularly sent to Laundry for cleaning and sufficient stocks are at store
• Notify superior on all damages or breakdowns detected in the work area and any materials which are used for guest convenience.
• Assist in any set up of any function, event organized by any department requiring assistance
• Perform any other duty/duties that may be assigned to him/her by his/ her department head.
• Supervise, and if necessary, discipline Associates under direct control.
• Prepare staff shift rosters, assign duties and distribute accordingly.
• Handle Associate request forms for sickness
• Provides functional assistance and direction to all departments.
• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
• Responds to guest needs and resolves related problems
• Supervises and directs Reception & Bell team personnel.
• Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
• Ensures VIPs and A/Club club guests receive special attention
• Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness and tidiness.
• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
• Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Provides input for Front Office meetings.
• Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
• Checks billing instructions and monitors guest credit
• Analyses and approves discounts and rebates.
• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
• Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.
• Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book
• Report daily activities in logbook
• Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales
• Fully conversant with all hotel emergency procedures
• When on night shift, performs duties per the Night Managers duties
• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
• Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.
Công việc cơ bản thường ngày
- Hạch toán, kê khai thu chi, chi phí, khấu hao, công nợ, thuế GTGT, v.v.
- Quản lý công nợ phải thu, phải trả.
- Kiểm tra tình trạng xuất nhập kho và tồn hàng của kho hàng, lập các phiếu nhập hàng, xuất hàng hoặc hoá đơn mua bán hàng theo quy định.
- Thu thập và thống kê để xử lý các dữ liệu, chứng từ và báo cáo qua các nghiệp vụ kế toán.
- Tìm hiểu và thống kê thông tin nguyên vật liệu và giá cả của từng loại hàng.
- Kiểm tra và update chính sách cho phòng kinh doanh.
Công việc của kế toán tổng hợp hàng tháng
- Làm báo cáo nghiệp vụ hàng tháng cho doanh nghiệp như báo cáo thuế hay tờ khai thuế GTGT và lập báo cáo nội bộ liên quan đến hoá đơn của công ty.
- Đối chiếu số liệu và thống kê chi tiết dữ liệu phân bổ trong tháng.
- Hạch toán các khoản phân bổ chi phí và các khoản khấu hao.
- Gia hạn về việc nộp thuế cho công ty nếu xảy ra các vấn đề phát sinh.
Công việc của kế toán tổng hợp hàng quý
- Lập báo cáo quý theo quy định như thuế thu nhập doanh nghiệp, tờ khai thuế.
- Tổng hợp, thống kế và đối chiếu các số liệu báo cáo.
- Làm các báo cáo nội bộ về số liệu hạch toán và số liệu phát sinh trong quý.
- Phụ trách công tác tài chính kế toán của Doanh Nghiệp
- Quản lý đào tạo nhân viên kế toán trong phạm vi quản lý của mình
- Chịu trách nhiệm trước ban giám đốc về công tác tài chính kế toán công ty
- Trực tiếp chế biến các món ăn theo công thức, thực đơn và đảm bảo chất lượng, phù hợp với với gu của khách và văn hóa vùng miền;
- Kết hợp với phụ bếp và nhân viên tạp vụ làm vệ sinh khu vực và luôn gọn gàng;
- Luôn cởi mở tiếp nhận những ý kiến khách hàng, cũng như đồng nghiệp để nâng cao chất lượng phục vụ.
- Duy trì chất lượng món ăn, trang trí món ăn bắt mắt, hợp vệ sinh;
- Đảm bảo đủ trọng lượng, khẩu phần suất ăn;
- Kiểm tra thực phẩm trước khi chế biến;
- Trước khi giao ca phải làm vệ sinh sạch sẽ và bàn giao nguyên liệu thực phẩm còn tồn;
- Kết hợp với các nhân viên trong bếp đảm bảo vệ sinh, không xảy ra tai nạn và an toàn cháy nổ.
- Làm công việc của một Quản Lý resort.
- Các công việc khác sẽ đượn trao đổi khi phỏng vấn...