Mô Tả Công Việc
As an Assistant Restaurant Manager, you will in charge of your assigned outlet’s team, hence will be responsible for all its functions, level of guest satisfaction, team members’ performances and ensure compliance with standards of service and operating procedure, as well as adhere to local regulations concerning health, safety, or other compliance requirements.
Be part of an effective communicating network within the team between outlets and with other departments.
Support other operations outside of assigned responsibilities when required to ensure the overall success of F&B department and of the resort.
Là Trợ lý Giám đốc Nhà hàng, bạn sẽ phụ trách các outlet được phân công, do đó bạn sẽ chịu trách nhiệm về tất cả các chức năng, về mức độ hài lòng của khách, hiệu suất của các thành viên trong nhóm và đảm bảo tuân thủ các tiêu chuẩn về dịch vụ và quy trình vận hành, cũng như tuân thủ quy định địa phương liên quan đến sức khỏe, vệ sinh an toàn thực phẩm hoặc các yêu cầu tuân thủ khác.
Hãy là một phần của một mạng lưới giao tiếp hiệu quả trong nhóm giữa các outlet và với các bộ phận khác.
Hỗ trợ các hoạt động khác ngoài trách nhiệm được giao khi được yêu cầu để đảm bảo thành công chung của bộ phận F&B và của khu nghỉ mát.
Yêu Cầu Công Việc
• High school diploma or GED; 3 years experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration or related major; minimum 2 year experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort
•Excellent communication skills in English and Vietnamese; additional language is beneficial
•Problem Resolution and Service Recovery Skills
•Excellent IT- Skills; OPERA and MICROS experience is beneficial
•Excellent Presentation and "Count- on- me!" personality
•Guest-oriented and Detail-oriented
Hình thức
Quyền Lợi
• Competitive salary / Mức lương cạnh tranh
• Manager city ledger (after Resort opens)
Budget cho cấp quản lý (Sau khi Resort khai trương)
• Service charge (after Resort opens)
Phí phục vụ (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)
• Duty meals / Bữa ăn trong ca
• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh
Xe đưa đón CBVN từ Nha Trang – Cam Ranh và ngược lại
• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide
Được giảm giá lưu trú trong 9,200 khách sạn và khu nghỉ mát của tập đoàn trên toàn thế giới.
• Work related travel expenses paid by the company
Chi phí công tác liên quan đến công việc sẽ được công ty chi trả.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance
Tham Gia Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và Bảo hiểm thất nghiệp.
• Annual bonus (paid before Tet Holiday)
Thưởng hàng năm ( Được trả trước lễ Tết)
• Annual salary review / Xem xét đánh giá và tăng lương hàng năm
• Discounted accommodation at property and at all F&B outlets
Được giảm giá lưu trú tại khu nghỉ mát và dịch vụ ăn uống tại tất cả các outlet của nhà hàng.
• Employee rewards program for excellence in service to guest and to colleagues
Khen thưởng nhân viên xuất sắc trong phục vụ khách hàng và quan hệ đồng nghiệp
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.