Mô Tả Công Việc
1. Enhances personal recognition and prompt attention to guests from their arrival through their departure. 2. Updates guest history files on a regular basis. 3. Ensure that all guests receive a warm and courteous welcome upon check-in. 4. Reviews next day’s arrival guests. 5. Attends all the guest needs, queries and requests promptly and channel feedback to the relevant HODs for appropriate actions. All such queries and complaints must be given immediately attention. If necessary, to pacify while investigation is being carried on and also it must be recorded in Logbook. 6. Promotes hotel facilities whenever possible. 7. Check –in and check out guests and perform in room check in 8. Bid farewell for all departure guests. 9. Do house round to meet all in-house guests to ensure that they are treated/served well. 10. Daily checks through regular guest and VIPs list and arrival report, to check rooms of expected arrival guest and ensures that amenities are prepared and ordered. 11. Check weekly on report for long staying guests for sending weekly fruits, establishes and maintains contact with guest. Entertain them occasionally. 12. Maintains files on hotel facilities, transportation schedules/routes and course, map and other relevant tourist information. 13. Distributes VIP list to Departments concerned after having obtained room number. Checks additional VIP report for delivery of 14. Time spent at the counter should be maximized in order to properly attend to guest’s specific requests including but not limited to providing assistance with specific queries or problems 15. Arranges birthday gift for in-house guest as well as to send card to a sick. 16. Complies with hotel health, safety and hygiene policy. 17. Performs related duties and special projects as assigned. 18. Well-groomed, neat and tidy at work. 19. Implement Department Head’s instruction and assignment. 20. Follow communication lines and report lines. 21. Maintain standards of service quality and performance standards. 22. Believe in teamwork, cooperate with colleagues. 23. Any additional tasks requested by his/ her HOD.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• Tốt nghiệp trung học/cao đẳng/Đại học hoặc tương đương • Giấy chứng nhận đang tham gia các khóa đào tạo thêm chuyên môn là một lợi thế • Đã từng làm việc tại vị trí tương đương • Có trách nhiệm và chịu áp lực công việc • Kỹ năng giao tiếp và trình bày thu hút • Có khả năng thuyết phục khách hàng • Giao tiếp tốt tiếng Việt và tiếng Anh.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Quyền Lợi
+ Lương thỏa thuận + lương tháng 13 + 16 ngày phép năm + BHXH/BHYT/BHTN
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.