Mô Tả Công Việc
As a chief concierge/ Head Concierge you will supervise the Concierge Team and set the department goals to help Team Members to create an exceptional Guest and customer experience. This role will report to FOM/DOR.
You will responsible for managing the first impressions of our Guests and, therefore, must perform the following tasks to the highest standards: Supervise daily Concierge operations; Set Departmental objectives, work schedules, budgets, policies and procedures; Monitor the appearance, standards and performance of the Concierge Team Members with an emphasis on training and teamwork; Ensure Team Members have current knowledge of hotel products, services, pricing and policies as well as a good knowledge of the local area; Maximize Sales revenues through up-selling and marketing programmers; Monitor Guest satisfaction reports and implement actions to improve results; Maintain good communication and working relationships with all hotel areas; Project a professional manner with an emphasis on hospitality and Guest service; Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems; Attend Front of House/Hotel meetings, as required
Yêu Cầu Công Việc
•Excellent communication and writing skills in English and Vietnamese; additional language is beneficial / Khả năng giao tiếp xuất sắc và giỏi về các kỹ năng cả tiếng Anh và tiếng Việt; có thêm ngoại ngữ khác là một lợi thế.
•Excellent IT- Skills; OPERA experience is beneficial/ Giỏi về kỹ năng IT; có kinh nghiệm về hệ thống OPERA là một lợi thế.
•Excellent Presentation and "Count- on- me!" personality / Kỹ năng thuyết trình xuất sắc và tính cách cá nhân “Count-on-me!”.
• Excellent organizational and time-management skills. / Có kỹ năng tổ chức và quản lý thời gian xuất sắc.
• Problem solving, organization and time management, and supervision skills
Hình thức
Quyền Lợi
• Competitive salary/ Mức lương cạnh tranh
• Service charge (after Resort opens) /Phí phục vụ (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)
• Duty meals/ Bữa ăn trong ca
• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh/ Xe đưa đón CBVN từ Nha Trang – Cam Ranh
• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide/ Được giảm giá lưu trú trong 9,200 khách sạn và khu nghỉ mát của tập đoàn trên toàn thế giới.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance/ Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và Bảo hiểm thất nghiệp.
• Annual bonus (paid before Tet Holiday)/ Thưởng hàng năm ( Được trả trước lễ Tết)
• Annual salary review/ Xem xét tăng lương hàng năm
• Discounted accommodation at property and at all F&B outlets/ Được giảm giá lưu trú tại khu nghỉ mát và dịch vụ ăn uống tại tất cả các outlet của nhà hàng.
• Employee rewards program for excellence in service to guest and to colleagues/ Khen thưởng nhân viên xuất sắc trong phục vụ khách hàng cũng như đối với đồng nghiệp.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.