Mô Tả Công Việc
Primary Responsibilities
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
• To study, analyse and report on all variances relating to costs and inventory management within the hotel.
• To manage the hotel inventory process on a monthly basis
• To supervise the daily receiving and storekeeping activities.
Yêu Cầu Công Việc
Knowledge and Experience:
• Diploma in Finance , Business Administration
• Minimum 1 years of relevant experience in a similar capacity
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Hình thức
Quyền Lợi
- Fully enjoy the salary for 100% + Service charge
- Staff activities: Monthly birthday, Monthly buffet, activities for staff by month
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.