Mô Tả Công Việc
- Consistently offer professional, friendly and proactive guest service while supporting fellow Colleagues
• Ensure the consistency in the preparation of all food items for a la carte and/or buffet menus according to hotel recipes and standards
- Actively share ideas, opinions and suggestions in daily shift briefings
- Ensure all kitchen Colleagues are aware of standards and expectations
• Liaise daily with Outlet Chefs to keep open lines of communication regarding guest feedback
• Have full knowledge of all menu items, daily features and promotions
- Ensure the cleanliness and maintenance of all work areas, utensils, and equipment
• Other duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
Related Work Experience At least 1 year of related work experience.
Supervisory Experience No supervisory experience is required.
Hình thức
Quyền Lợi
2. 5 ngày làm việc theo quy định & 2 ngày nghỉ tuần
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.