Mô Tả Công Việc
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
- Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures.
- Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Clean the dining table, set up a new dining table to serve other guests.
- Assist customers with bill payment.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
- Job details will be discussed in more detail during the interview.
Yêu Cầu Công Việc
- Tinh thần trách nhiệm cao.
- Sẵn sàng làm việc theo ca.
- Có kinh nghiệm chăm sóc khách hàng tốt.
- Giao tiếp Tiếng Anh tốt.
- Có kinh nghiệm làm việc trong lĩnh vực Nhà hàng/ Khách sạn là một lợi thế.
Hình thức
Quyền Lợi
- Được làm việc trong môi trường quốc tế chuyên nghiệp
- Chế độ làm việc 5 ngày trong tuần, 2 ngày nghỉ hàng tuần
- Được nghỉ các ngày lễ Tết hàng năm.
- Đóng BHXH, BHYT, BHTN theo mức lương trên hợp đồng
- Được tham gia các khóa đào tạo theo yêu cầu công việc và theo yêu cầu Tập đoàn
- Được tham gia các hoạt động teambuilding, hoạt động dành cho nhân viên vào các dịp lễ đặc biệt.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.