Mô Tả Công Việc
- Divide shifts and assign work to employees.
- Coordinate and support customer service.
- Resolve customer requests, problems, and complaints.
- Training and professional development for employees.
- Make reports according to regulations or unexpected requests of management.
- Perform other tasks as assigned by superiors.
Yêu Cầu Công Việc
- Effective communication skills.
- Good command of spoken English.
- Active.
- Have an experienced this position.
- Have skill resolving guest complaints in a professional manner.
Hình thức
Quyền Lợi
• Highly competitive salary (Mức lương cạnh tranh)
• Have an opportunity to work in InterContinental Hotels Group (IHG) – one of the Groups which famous in the world in Hotels, Resorts field. (Có cơ hội được làm việc trong tập đoàn IHG nổi tiếng thế giới trong lĩnh vực Khách sạn, Resort)
• Gifts and paid leave on your birthday (Được tặng quà và nghỉ hưởng nguyên lương vào ngày sinh nhật)
• Rewards and support from Trade Union (Thưởng và hỗ trợ từ Công đoàn)
• Makeup allowance for female employees every quarter (Phụ cấp trang điểm cho nhân viên nữ hàng quý)
• Learning and Development Opportunities (Cơ hội đào tạo chuyên môn và ngoại ngữ)
• Friendly working environment, high chance of getting a promotion (Môi trường làm việc thân thiện, thăng tiến cao)
• Supported meals and accommodation for hosts (priority is given for hosts who live outside Khanh Hoa province and for the requirement of work) (Hỗ trợ bữa ăn, chỗ ở (ưu tiên cho nhân viên ngoại tỉnh và cho công việc yêu cầu))
• Uniforms/ Laundry Services (Dịch vụ giặt ủi đồng phục)
• Get involved Bao Viet insurance as soon as start working at Resort and other insurance coverage under labor law (Được tham gia Bảo hiểm Bảo Việt ngay khi nhận việc và các BH khác theo luật lao động)
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.