Mô Tả Công Việc
• Ensure outstanding customer care at all times.
• Maintain a friendly, cheerful and courteous demeanor at all times.
• Respond to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
• Arrange FO staff’s shift; supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
• Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
• Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
• Check all billing instructions are correctly updated
• Control cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
• Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
• Other task assigned by Hotel manager & FOM
Yêu Cầu Công Việc
Tuổi từ 35 đến dưới 55, có sức khỏe tốt, có chính kiến và kinh nghiệm xử lý các tình huống khó về ẩm thực Âu.
Am hiểu về ẩm thực, biết nhiều các món Âu hiện hành.
Kỹ năng quản lý công việc tốt, có kỹ năng đào tạo và lãnh đạo nhân viên
Hình thức
Quyền Lợi
Bảo hiểm theo qui định
Du lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Có cơ hội phát triển & thăng tiến
Chi tiết sẽ được trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.