Mô Tả Công Việc
As a Guest Relation Supervisor you will welcome all guest according to established procedures, review and prepare all daily arrival, allocating best available rooms according to VIP’s status, room rate changed and guest request. This role report to Guest Relation Manager.
The Guest Relation Supervisor will handle escalated calls from representatives and act as an intermediary between customers and hotel when resolving issues. Coordinate bellman for arrival time to do the pick VIP guest with hotel transportation. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
Yêu Cầu Công Việc
• High school diploma or GED; 2 years experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration or related major; minimum 1 year experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort
•Excellent communication skills in English and Vietnamese; additional language is beneficial
•Problem Resolution and Service Recovery Skills
•Excellent IT- Skills; OPERA experience is beneficial
•Excellent Presentation and "Count- on- me!" personality
• Guest- Service- and Process focus
Hình thức
Quyền Lợi
• Competitive salary/ Mức lương cạnh tranh
• Service charge (after Resort opens)/ Phí phục vụ (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)
• Duty meals/ Bữa ăn trong ca
• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh/ Xe đưa đón CBVN từ Nha Trang – Cam Ranh
• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide/ Được giảm giá lưu trú trong 9,200 khách sạn và khu nghỉ mát của tập đoàn trên toàn thế giới.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance/ Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp.
• Annual bonus (paid before Tet Holiday) / Thưởng hàng năm ( Được trả trước lễ Tết)
• Work related travel expenses paid by the company/ Chi phí liên quan đến công việc, công tác sẽ được công ty chi trả.
• Annual salary review/ Xem xét tăng lương hàng năm
• Discounted accommodation at property and at all F&B outlets/ Được giảm giá lưu trú tại khu nghỉ mát và dịch vụ ăn uống tại tất cả các outlet của nhà hàng.
• Employee rewards program for excellence in service to guest and to colleagues/ Khen thưởng nhân viên xuất sắc trong phục vụ khách hàng cũng như đối với đồng nghiệp.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.