Mô Tả Công Việc
As a Night Guest Service Attendant you will responsible for checking in guests and checking out procedures. Run end of day process/night audit process on the property management software. This role report to Night Guest Service Supervisor.
The Night Guest Service Attendant will prepare a summary of cash, check and credit card vouchers. Verifies all account posting and balances made during the day by front desk cashier and agents. Monitor the current status of coupon, discount and other promotional programs.
Yêu Cầu Công Việc
• High school diploma or GED; 1 years experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration or related major; minimum 2 year experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort
•Excellent communication skills in English and Vietnamese; additional language is beneficial
•Problem Resolution and Service Recovery Skills
•Excellent IT- Skills; OPERA and MICROS experience is beneficial
•Excellent Presentation and "Count- on- me!" personality
•Guest-oriented and Detail-oriented
Hình thức
Quyền Lợi
• Competitive salary / Mức lương cạnh tranh
• Manager city ledger (after Resort opens)
Budget cho cấp quản lý (Sau khi Resort khai trương)
• Service charge (after Resort opens)
Phí phục vụ (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)
• Duty meals / Bữa ăn trong ca
• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh
Xe đưa đón CBVN từ Nha Trang – Cam Ranh và ngược lại
• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide
Được giảm giá lưu trú trong 9,200 khách sạn và khu nghỉ mát của tập đoàn trên toàn thế giới.
• Work related travel expenses paid by the company
Chi phí công tác liên quan đến công việc sẽ được công ty chi trả.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance
Tham Gia Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và Bảo hiểm thất nghiệp.
• Annual bonus (paid before Tet Holiday)
Thưởng hàng năm ( Được trả trước lễ Tết)
• Annual salary review / Xem xét đánh giá và tăng lương hàng năm
• Discounted accommodation at property and at all F&B outlets
Được giảm giá lưu trú tại khu nghỉ mát và dịch vụ ăn uống tại tất cả các outlet của nhà hàng.
• Employee rewards program for excellence in service to guest and to colleagues
Khen thưởng nhân viên xuất sắc trong phục vụ khách hàng và quan hệ đồng nghiệp
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.