Mô Tả Công Việc
The responsibility of the position includes;
• Manage and monitor activities of all employees in the Front Office department making sure they adhere to the standards of excellence and to the guidelines set in the employee handbook, hotel policies and procedures, coaching, training and correcting where needed.
• Direct and oversee all hotel operations during the night shift to ensure guest satisfaction and safety.
• Inform all Overnight staff of nightly activities, group and VIP arrivals as well as special requests and repeat guests.
• Maintain a professional and high quality service oriented environment at all times.
• Ensure the accurate completion of the daily night audit in a timely fashion.
• Oversee preparation of daily summary reports.
Yêu Cầu Công Việc
Ưu tiên có bằng cấp/chứng chỉ ngành Quản trị kinh doanh, quản lý khách sạn.
• 2 - 3 years experience in the same position.
2 - 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.
• Experience in analyzing sales / traffic results and incorporating findings into future planning.
Có kinh nghiệm trong việc phân tích kết quả bán hàng / lưu lượng truy cập và kết hợp những giải pháp vào quy hoạch trong tương lai.
• Good at writing and communication in English.
Tiếng Anh: khả năng viết và giao tiếp tốt.
Hình thức
Quyền Lợi
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.