Mô Tả Công Việc
Primary Responsibilities ( Nhiệm Vụ Chính )
• Health care for guests staying at the resort
Chăm sóc sức khỏe của khách lưu trú tại resort
• Take responsibility for taking emergency care in case of emergency: follow-up and health care until guests recover
Chịu trách nhiệm chăm sóc khẩn cấp trong trường hợp khẩn cấp : theo dõi và chăm sóc sức khỏe cho đến khi khách phục hồi
• Organize periodic health checks for officials and employees
Tổ chức khám sức khỏe định kỳ cho cán bộ công nhân viên
• organize first aid courses for officials and employees in the resort
Tổ chức các khóa sơ cấp cứu cho cán bộ công nhân viên
• Consulting on health care for guests and staff in the resort. If there are high-risk cases, guests and staff will be brought to the hospital for better treatment and care.
Tư vấn chăm sóc sức khỏe cho khách ở resort và nhân viên tại kí túc xá. Nếu gặp những trường hợp rủi ro cao, khách và nhân viên sẽ được thuyên chuyển đến bệnh viện để điều trị và chăm sóc tốt hơn.
• Monitoring the health of guests and staff until they have completely left the hotel or have been sick.
Theo dõi chăm sóc sức khỏe của khách và nhân viên cho đến khi họ bình phục hoàn toàn
• Storing and managing medical records, customer and employee information throughout the company.
Lưu trữ quản li hồ sơ bệnh án, thông tin khách lưu trú và nhân viên trong Resort
• Stay up to date with the latest health information and knowledge.
Luôn cập nhật thông tin và kiến thức về sức khỏe
• Know how to manage and use drugs, medical supplies, chemicals, disinfection and sterilization procedures, in accordance with regulations of the health facility.
Biết cách quản lý, sử dụng thuốc, vật tư y tế, hóa chất, quy trình khử độc, khử trùng theo quy định của y tế
• Performing trauma and first aid techniques.
Thực hiện các kỹ thuật sơ cứu và cấp cứu
• Work report, plan for each month with superiors.
Báo cáo công việc thu hoạch từng tháng với cấp trên
• Other jobs arising at the request of the superiors.
Các công việc khác theo yêu cầu của cấp quản lý
Yêu Cầu Công Việc
Knowledge and Experience Kiến thức và kinh nghiệm
• Experience in hospitality industry is an advantage.
Kinh nghiệm về ngành nhà hàng khách sạn
• Basic Communication English skills
Tiếng anh giao tiếp cơ bản
• Candidates graduated from college /Intermediate medical and pharmaceutical
Tốt nghiệp cao đẳng/ trung cấp y, dược
• Know how to use medical equipment and supplies
Biết sử dụng trang thiết bị vật tư y tế
• Certificate of medical examination and treatment
Chứng chỉ hành nghề khám chữa bệnh
Hình thức
Quyền Lợi
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21..
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.