Mô Tả Công Việc
- Lead and manage daily operation of Front Office Department
- Personalize Guest Experiences
- Drive Revenue & maximize Profits
- Establish and maintain Product & Service Standards
- Synergize activities and communication within the Department
Yêu Cầu Công Việc
- Hospitality Management or University Degree
- At least 3 years experience at same position in Luxury & Upscale Hotel
- Opera PMS and guest service related applications literate
- English proficiency , 3rd language is a plus
- Dynamic leadership and engaging personality
Hình thức
Quyền Lợi
- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e-learning platforms, career development opportunities
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.