Mô Tả Công Việc
JOB SCOPE
1. Check the operation of the server, backup system data, hotel software.
2. Manage email MS 365 system.
3. Manage TV and PABX system, report problems, contact suppliers to solve problems outside of control.
4. Solve all problems related to computers, wireless/cable internet, ... for hotel guest.
5. Support hotel staff with software and hardware when required.
6. Manage hotel network (monitor, configuration, ... of switch, router, firewall)
7. Report the job to IT Manager
8. Perform other tasks when requested by IT Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- CCNA or MS Fundamental Certification certificate
- English intermediate level
- University graduated
- Willing to work rotating shift or night shift.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
- CCNA or MS Fundamental Certification certificate
- English intermediate level
- University graduated
- Willing to work rotating shift or night shift.
Hình thức
Quyền Lợi
- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e-learning platforms, career development opportunities
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.