Mô Tả Công Việc
- Welcoming guests
- Be well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
- To answer the telephone promptly according to the standard set by the hotel. Never let the phone ring more than 3 times
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests. Give guests complete and immediate attention to their complaints and requests
- Keeps a visible and active presence in the lobby asking all guests and visitors if they require assistance
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome
- To monitor the main entrance, Driveway, Gym, Swimming pool to make sure that prompt assistant to customer as always
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Registrating guests information into the computer
- To work and be totally familiar with the computer system and maintain the computer discipline at all time. All CSR have to log in and log out with their personal password at all times
- Answering & receiving, sending mails, packages to internal/ external
- Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check-out
- Prepare and checking all key card holder, registration card, room status etc.
- Co-ordinate with Housekeeping department to ensure that rooms assigned to guests are in order
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Familiar with the Apartment’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible.
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Assist in whatever way to promote and up sell the Apartment’s products and service
- To maintain cleanliness I work areas at all times
- To always read the Front desk Log Book at the beginning of the shift
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
- Report to Admin cum Operations Executive
Yêu Cầu Công Việc
- Địa điểm làm việc: 18 đường số 3, phường 4, Quận 3, Hồ Chí Minh
- Thời gian làm việc: xoay ca: 6am - 2pm, 2pm - 10pm, 10pm - 6am; 6 ngày/tuần
- Làm việc tại: Cư xá Đô Thành, Quận 3
- Từ 6 tháng đến 1 năm kinh nghiệm lễ tân tại các Khách sạn, Resort, căn hộ dịch vụ
- Kỹ năng tin học văn phòng & giao tiếp tiếng Anh tốt
- Nhiệt tình, thân thiện, hòa đồng
- Tốt nghiệp chuyên ngành Quản trị Khách sạn, Nhà hàng hoặc Du lịch
Hình thức
Quyền Lợi
- Lương tháng: 7,000,000 VND gross/ tháng;
- Thưởng lễ/Tết: 1,000,000 VND/ lần
- Trợ cấp cơm trưa: 30,000 VND/ ngày làm việc
- Service Charge: tùy theo tình hình kinh doanh của công ty (~1,000,000 - 2,000,000 VND/tháng)
- Lương tháng 13
- Thưởng hiệu quả công việc
- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN, BH Chăm sóc sức khỏe PVI
- 12 ngày phép/ năm
- Môi trường thân thiện, ổn định, công ty có chính sách và lộ trình thăng tiến rõ ràng
Mức lương
Từ 8 đến 12 triệu
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.