Mô Tả Công Việc
- Dealing with emails, faxes, booking/ system communication channels, correspondence checking (VIP’s, regular guest, SPG’s…), group allocations, and to respond to guest requests on a daily basis.
- Handling customer queries and complaints relating to the Reservations.
- Maintaining a high standard of communication with all departments.
- Working closely with Front Desk and Operation Team to maximize Guest Satisfaction
- Attending the Daily Briefing with the team to communicate results, ensuring the information is accurate at all times.
- Complying at all times with the Reservations Standards of Marriott and the Hotel Standards and Procedures
Yêu Cầu Công Việc
Key requirements:
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
- BS/BA or equivalent work experience.
- 1 year experience with the Opera system.
Hình thức
Quyền Lợi
- Healthcare plan and 24 hours insurance
- A lot of opportunities for training, development and internal promotion
- Great discount on room rate and F&B for associates, family and friends
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.