Mô Tả Công Việc
- Monitor front office personnel to ensure guests receive prompt, cordial attention and personal recognition.
- Supervise the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue.
- Monitor Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Wyndham Rewards members known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition.
- Promote Inter-Hotel sales and in-house facilities and monitors Front Office Marketing techniques.
- Maintain inter-departmental relationships to ensure seamless customer service.
- Assume overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair and well maintained.
- Schedule and regularly conducts routine inspections of areas under his/her control.
- Maintain knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out.
- Know system recovery procedures.
- Interpret computer reports
- Compile statistics for front office and provide reports relating to that area.
- Continually check the accuracy of room count.
- Approve upgrades and special amenities.
- Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees.
- Conduct comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information.
- Communicate to the General Manager of his/her delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information.
- Maintain all procedures and adheres to them within the Wyndham guidelines; in particular with emphasis on hotel credit policy.
- In conjunction with the Emergency Response Team prepare emergency procedures upon advice from relevant authority that cover such emergencies as Fire, Power Outrage, Bomb Threat, Cyclone Warnings, etc.
- Prepare efficient work schedule for Front Office Staff, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures.
- Implement Career Development Program within Front Office Department.
- Work with Human Resources on manpower planning and management needs.
- Work with Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
Yêu Cầu Công Việc
High school diploma or GED; 3 years experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort.
Bằng tốt nghiệp THPT hoặc chứng chỉ học nghề: tối thiểu 3 năm kinh nghiệm ở vị tí tương đương trong các khách sạn khu nghỉ dưỡng 5 sao có quy mô lớn.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration or related major; minimum 2 year experience in the same/ similar position in a large scale Hotel/ Resort
Bằng tối thiểu 2 năm được chứng nhận tại trường đại học chuyên nghành quản lý khách sạn nhà hàng, Quản trị kinh doanh hoặc chuyên ngành liên quan; tối thiểu 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương làm việc tại khách sạn hoặc khu nghỉ dưỡng 5 sao quy mô lớn
•Excellent communication skills in English and Vietnamese; additional language is beneficial.
Khả năng giao tiếp xuất sắc và giỏi về các kỹ năng cả tiếng Anh và tiếng Việt; có thêm ngoại ngữ khác là một lợi thế.
•Problem Resolution and Service Recovery Skills.
Kỹ năng giải quyết vấn đề và khôi phục dịch vụ
•OPERA and MICROS experience are beneficial.
Có kinh nghiệm về hệ thống OPERA và MICROS là một lợi thế.
•Excellent Presentation and "Count- on- me!" personality.
Kỹ năng trình bày tốt và tính cách cá nhân “Count-on-me!”.
•Guest-oriented and Detail-oriented.
Định hướng khách hàng & chi tiết
Hình thức
Quyền Lợi
• Service charge (after Resort opens)
Phí phục vụ (Sau khi khu nghỉ mát mở cửa hoạt động)
• Duty meals / Bữa ăn trong ca
• Transportation return Nha Trang to Cam Ranh
Xe đưa đón CBVN từ Nha Trang – Cam Ranh và ngược lại
• Accommodation provided in KN Paradise for non-local employees
Nơi ở cho quản lý nội trú là người ngoại tỉnh trong khu KN Paradise(số lượng có hạn)
• Discounted accommodation in 9,200 Hotels and Resorts worldwide
Được giảm giá lưu trú trong 9,200 khách sạn và khu nghỉ mát của tập đoàn trên toàn thế giới.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance
Tham Gia Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế và Bảo hiểm thất nghiệp.
• Annual bonus (paid before Tet Holiday)
Thưởng hàng năm ( Được trả trước lễ Tết)
• Annual salary review / Xem xét đánh giá và tăng lương hàng năm
• Discounted accommodation at property and at all F&B outlets
Được giảm giá lưu trú tại khu nghỉ mát và dịch vụ ăn uống tại tất cả các outlet của nhà hàng.
• Employee rewards program for excellence in service to guest and to colleagues
Khen thưởng nhân viên xuất sắc trong phục vụ khách hàng và quan hệ đồng nghiệp
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.