Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Thái Bình

Đại học Thái Bình

image image
Kinh tế (1952) Quản trị kinh doanh (20749) Tài chính – Ngân hàng (1952) Kế toán (1952) Luật (76) Toán ứng dụng (136) Công nghệ thông tin (833) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử
banner 1
Business Analyst Supervisor

Business Analyst Supervisor

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. With project Be business partner to understand business insights to proactively propose system solutions.  Coordinate with User and Technical team to prepare request for proposal, evaluate vendor's solution Gather and evaluate user requirements in collaboration with Application Development Manager and IT project manager to develop system/application for business needs.  Ensure meeting deadline and quality standards Engage in team communication for driving IT projects: monitor communication flow, list of next actions during requirements analysis and testing. 2. Development process Support mobile application projects and analyze solutions for internal business requirements.  Illustrate and develop ideas using storyboards, process flows, UI mockups and prototypes… Prepare User Requirement, workflow, data requirement, Software Requirement Specification and Functional Specification Document Follow the development process and ensure that the specifications are met. 3. Test & BRD Participate in System integration and User acceptance testing Test the software and write user documentation and user’s manuals 4. Other tasks or projects from time to time assigned by Line manager/Unit Head/Department Heads,…Kỹ năng & Chuyên môn(Please specify minimum qualifications of the person who can work for the position effectively) 1. Qualification: University Degree in IT or related fields 2. Work Experience: Minimum 4 years’ experience in IT business analysis Experience as a business analyst in Finance & Banking Strong analytical thinking and business process understanding Being able to work in team, lead team, or work independently Being able to work under pressure Basic understanding of some technology such as iOS, Android, progressive web application.  Basic understanding of SQL and relational databases 3. Knowledge  SQL and relational databases Some technology such as iOS, Android, progressive web application 4. Skills Communication, Presentation, Negotiation Design thinking  Critical thinking Teamwork & Motivation  Good collaboration  Relationship building English communication intermediate (written & verbal) This job description is reviewed on annually basis and subject to change upon business requirement.Phúc lợi dành cho bạnColleagues: Friendly and dynamic working environment Annual leave: 14 – 20 Days of annual leaves 3 days of sick leave with pay Get 1 additional annual leave for each 5 full years of service Benefits: Competitive salary Attractive Bonus Guaranteed 13th month salary Annual salary review 100% probation salary Premium health insurance for employees Annual health check Other extras: Vietnam company trip Engagement and outdoor Quarterly/Yearly Employee Recognition Long service award: 5 years, 10 years, 15 years activities (birthday, football, charity etc)
Giám Đốc Kinh Doanh/director of Sales

Giám Đốc Kinh Doanh/director of Sales

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ ĐỊA ỐC THÀNH PHỐ (CITYLAND CO., LTD)
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I. GIỚI THIỆU CÔNG TY / COMPANY INTRODUCTIONTheo đuổi tầm nhìn dài hạn trở thành một thương hiệu bất động sản hàng đầu Việt Nam, sau 20 năm hình thành và phát triển CityLand ngày nay đã trở thành CityLand Group - Tập đoàn đa ngành hoạt động mở rộng nhiều lĩnh vực mới từ Bất động sản, nhà hàng, khách sạn, nghỉ dưỡng, y tế, giáo dục, thiết kế kiến trúc nội thất, xây dựng, phát triển cơ sở hạ tầng … Đồng hành cùng những đối tác uy tín, chuyên gia hàng đầu thế giới, chúng tôi đang từng bước mở rộng và phát triển các hoạt động ở phạm vi trong nước và quốc tế.Do vậy, chúng tôi mong muốn tìm kiếm những quản lý cấp cao, chuyên gia, nhân sự tài năng cùng đồng hành với tầm nhìn và định hướng phát triển trong tương lai.Pursuing a long-term vision to become a leading real estate brand in Vietnam, CityLand has evolved over 20 years into CityLand Group - a diversified conglomerate expanding into new sectors including real estate, restaurants, hotels, resorts, healthcare, education, interior design, construction, and infrastructure development, etc. Partnering with prestigious partners and world-leading experts, we are progressively expanding and developing operations both locally and internationally.Therefore, we are seeking senior manager, experts, and talented individuals to join us in realizing our vision and future development direction.II. MÔ TẢ CÔNG VIỆC VỊ TRÍ TUYỂN / JD FOR THE POSITION:• Quản lý và tổ chức toàn bộ công việc liên quan đến mảng Kinh doanh (Bán hàng trực tiếp thông qua sàn nội bộ & Phát triển đại lý kinh doanh sản phẩm Công ty); mảng Cho thuê; mảng Chăm sóc khách hàng.Manage and organize all work related to the Business sector (Direct sales through internal platforms & Developing agents to sell the Company's products); Leasing sector; Customer Care sector.• Xác định định hướng kinh doanh, xây dựng hệ thống quy trình, quy định, hướng dẫn công việc … đảm bảo hoạt động của phòng Kinh doanh theo đúng chức năng nhiệm vụ;Determine business orientation, build a system of processes, regulations, work instructions... to ensure the operation of the Sales department in accordance with its functions and tasks.• Lập và tổ chức triển khai các kế hoạch kinh doanh đồng thời chịu trách nhiệm quản lý các hoạt động kinh doanh của công ty đảm bảo tuân thủ theo luật định (thị trường trong và ngoài nước) và chính sách công tyDevelop and implement business plans and be responsible for managing the company's business activities to ensure compliance with laws (domestic and foreign markets) and company policies.• Phối hợp cùng với Ban Tổng Giám đốc, các phòng ban liên quan trong việc định hướng, xây dựng chiến lược để đạt được mục tiêu tăng trưởng bền vững và mở rộng quy mô hoạt động trên thị trường;Coordinate with the Board of Directors and relevant departments in orienting and developing strategies to achieve sustainable growth goals and expand operations in the market.• Xây dựng ngân sách cho các kế hoạch ngắn hạn và dài hạn liên quan đến chỉ tiêu lợi nhuận và chi phí trong quá trình vận hành hoạt động kinh doanh.Develop budgets for short-term and long-term plans related to profit and cost targets during business operations.• Xây dựng và phát triển đội ngũ nhân sự phòng Kinh doanh đảm bảo đáp ứng yêu cầu năng lựcBuild and develop a sales department staff to ensure capacity requirements are met.• Theo dõi, báo cáo, đánh giá KPI của Bộ phận tháng/quý/nămMonitor, report, and evaluate Department KPIs monthly/quarterly/yearly• Đảm bảo các sản phẩm bất động sản của Công ty được quản lý và tiến hành với phương cách phù hợp và có tổ chứcEnsure that the Company's real estate products are managed and conducted in a suitable and organized manner• Tư vấn, tham mưu cho Ban Tổng Giám Đốc các phương án cải tiến nâng cao hiệu quả kinh doanhAdvise and consult the Board of Directors on improvement plans to enhance business efficiency.• Định hướng và phát triển chiến lược Marketing phù hợp kế hoạch kinh doanh vào từng giai đoạn. Đồng thời triển khai các hoạt động chăm sóc khách hàng sau bán.Orient and develop marketing strategies in line with business plans at each stage. At the same time, implement after-sales customer care activities.• Tổ chức, điều hành hoạt động phòng kinh doanh đảm bảo hoàn thành các mục tiêu của kế hoạch đề ra.Organize and manage business department activities to ensure completion of the set plan goals.• Nghiên cứu và phát triển thị trường mới, xây dựng mối quan hệ chặt chẽ với khách hàng/ đối tác để xây dựng thị trường tiềm năng và tạo ra các cơ hội kinh doanh phù hợp với mục đích tăng trưởng doanh thu cho công tyResearch and develop new markets, build close relationships with customers/partners to build potential markets and create business opportunities suitable for the purpose of increasing revenue for the company.• Thực hiện các yêu cầu khác theo chỉ đạo của cấp trên.Carry out other requirements as directed by superiors.
Head of Collection Strategy and Analytics

Head of Collection Strategy and Analytics

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Summary: Head of Collection Strategy and Analytic plays a key role in controlling/ monitoring Collection portfolio, building flexible collection strategy according to collection buckets, customer segments to increase collection performance as well as team management.Trách nhiệm công việc1. Controlling/ monitoring Collection portfolio (30%): Be responsible for managing Collection MIS to support SVFC Collections operations, SVFC Collections portfolio, work with various functions to remedy data issues identified through various actions. (10%) Be responsible for ensuring the effectiveness of collection information to perform business analyzed internally and externally. Develop and enhance Collection MIS and models for portfolio analytic and summary. (10%) Perform ad-hoc and on-going analysis/ tests/ due diligence related to collection strategies and portfolio performance. (10%) 2. Collection strategy, cost and effective control (40%): Ensure the effectiveness of collection information to perform business analyzed internally and externally. (10%) Ensure timely and accurate reporting of various levels of strategic segmentation, including credit loss, delinquency reporting and recovery collection, short and long-term forecasting of delinquency, loss measures and recoveries. (10%) Ensure flexible collection strategy according to collection buckets, customer segments. (10%) Cost and effective control. (10%) 3. Team management (30%): Maintain team members, minimize turnover rate, balance workload across members. (20%) Training, motivating, coaching team members. (10%) Kỹ năng & Chuyên môn1. Education: Bachelor’s Degree require 2. Minimum Experience: 5+ years related work experience in Banking and Financial Institutions. 3. Knowledge, Competencies, Skills Collection background is a plus. Knowledgeable on database management (SAS, SQL Server, Oracle), SQL language, Microsoft Office... Knowledgeable on R language, Python is a plus. Knowledgeable on modeling/business statistics as a preferred. 4. Others To get deep understanding and fully comply with (1) Corporate Integrity Policies (including: policies of Conflict of Interest, Anti-Fraud, Anti-Bribery & Corruption (Gift &Entertainment register), (2) Anti-Money Laundering Policy & Countering Terrorism Financing; (3) and regulation on your roles and responsibilities in operational manual. To be responsible for reporting suspected incidents of fraud. Leadership, problem solving, communication, decision making, planning and implement skills. Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay
Chuyên viên Hạ tầng – Quản trị Lưu trữ (Cấp 2)

Chuyên viên Hạ tầng – Quản trị Lưu trữ (Cấp 2)

Trung tâm Công nghệ thông tin BIDV
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Quản trị Hệ thống: Quản trị các hệ thống/thiết bị lưu trữ, sao lưu/phục hồi dữ liệu của BIDV Tham gia xây dựng, triển khai các giải pháp kỹ thuật, quy hoạch và tối ưu hệ thống, các giải pháp bảo vệ dữ liệu. Xử lý các vấn đề/sự cố, thực hiện hỗ trợ kỹ thuật thuộc mảng công việc được phân công quản trị. Giám sát, theo dõi cảnh báo các vấn đề liên quan đến thiết bị lưu trữ, phần mềm sao lưu/phục hồi dữ liệu. Tham gia và xây dựng tài liệu diễn tập dự phòng HA, DR cho các hệ thống được phân công quản trị Tham gia đào tạo/ hướng dẫn về thiết bị lưu trữ và các giải pháp bảo vệ dữ liệu. 2. Nghiên cứu khoa học, triển khai dự án:  Theo dõi và xây dựng/triển khai bảo trì các hệ thống/thiết bị lưu trữ, thiết bị/phần mềm sao lưu/phục hồi dữ liệu. Tham gia nghiên cứu, kiểm thử các hệ thống/thiết bị/phần mềm lưu trữ, sao lưu/phục hồi dữ liệu, các công cụ giám sát, tự động hóa  Tham gia triển khai các dự án, kế hoạch mua sắm liên quan đến thiết bị lưu trữ, phần mềm sao lưu/phục hồi dữ liệu. Kỹ năng & Chuyên môn1. Yêu cầu độ tuổi: ≤ 35 tuổi tại thời điểm dự tuyển  2. Trình độ chuyên môn:  Tốt nghiệp Đại học (chính quy, công lập trong nước hoặc Đại học tại nước ngoài) trở lên thuộc các chuyên ngành: Công nghệ Thông tin, An toàn thông tin, Điện tử Viễn thông, Điện tử truyền thông, Toán – Tin hoặc các chuyên ngành phù hợp có liên quan khác 3. Trình độ ngoại ngữ, tin học: Ngoại ngữ: Tối thiểu đạt một trong các chứng chỉ TOEFL-IBT 78 điểm trở lên, IELTS 6.0 điểm trở lên, TOEIC 600 điểm trở lên hoặc các chứng chỉ tương đương theo tiêu chuẩn của BIDV. 4. Kinh nghiệm công tác Tối thiểu 01 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực quản trị hệ thống/thiết bị lưu trữ, sao lưu/phục hồi/bảo vệ dữ liệu hoặc lĩnh vực liên quan. Ưu tiên các ứng viên đã có kiến thức, kinh nghiệm nhiều năm trong công tác quản trị các tủ đĩa SAN, NAS, Object Storage, các phần mềm CommVault, Veeam hoặc tương đương. 5. Yêu cầu khác: Có tối thiểu 01 năm công tác tại BIDV, không trong thời gian bị xem xét thi hành kỷ luật hoặc đang trong thời gian thi hành kỷ luậtPhúc lợi dành cho bạnVề lương và thu nhập: Mức lương hấp dẫn, cạnh tranh, thỏa thuận tùy theo năng lực và kinh nghiệm ứng viên. CBNV được hưởng lương theo vị trí chức danh, lương năng suất, thưởng doanh số, thưởng KPI, thưởng hoàn thành chỉ tiêu, bổ sung quỹ thu nhập kỳ 06 tháng/1 năm, khen thưởng hàng năm theo quy định của BIDV. Về phúc lợi:  Được chi phúc lợi các ngày lễ tết, nghỉ mát, du xuân, sinh nhật, đám hỷ, đám hiếu, chi khen thưởng cho con có thành tích tốt trong học tập, chi thăm hỏi tứ thân phụ mẫu/vợ chồng/con khi ốm đau. Được hỗ trợ tiền ăn trưa, điện thoại liên lạc hàng tháng, công tác phí và tiền đồng phục hàng năm theo quy định của BIDV.  Được nghỉ hưởng nguyên lương 12 ngày nghỉ phép (Số ngày nghỉ hằng năm của người lao động được tăng thêm theo thâm niên làm việc), 11 ngày lễ theo quy định của pháp luật, 02 ngày nghỉ khám bệnh/năm với người lao động mắc bệnh hiểm nghèo. CBNV được hưởng các chế độ BHXH, BHYT, BHSK theo quy định của pháp luật và luật Lao Động. CBNV được hưởng các quyền lợi như: Chương trình vay với lãi suất ưu đãi, bảo hiểm BIC Care, bảo hiểm nhân thọ Metlife, tham gia bảo hiểm hưu trí tự nguyện theo quy định của BIDV. Được thăm khám sức khỏe định kỳ hàng năm tại các cơ sở khám chữa bệnh hiện đại. Phát triển nghề nghiệp: Cán bộ được làm việc tại Ngân hàng có lịch sử lâu đời nhất và là 1 trong 4 ngân hàng lớn nhất Việt Nam. Có cơ hội được trải nghiệm công việc ở môi trường rộng lớn, nền tảng khách hàng vững mạnh, học hỏi các kiến thức sâu rộng từ các chuyên gia đầu ngành. Được làm việc với các định chế tài chính hàng đầu thế giới.  Cán bộ được xây dựng lộ trình phát triển nghề nghiệp theo hướng nhiều hướng: Hướng quản lý (Quy hoạch, bổ nhiệm vị trí quản lý tại các Ban/TT Trụ sở chính hoặc tại các Chi nhánh).  Hướng Chuyên gia (bổ nhiệm Chuyên gia, chuyên gia cấp cao, phát triển chuyên môn, tập trung nghiên cứu chính sách, v.v) Hướng vừa Chuyên gia vừa Quản lý. Được xem xét cử tham gia các khoá tập huấn, đào tạo, khảo sát, hội thảo trong và ngoài nước theo yêu cầu công việc nhằm nâng cao khả năng quản trị kinh doanh, trình độ chuyên môn nghiệp vụ, ngoại ngữ, lý luận chính trị, kỹ năng mềm. Ngoài các khóa đào tạo kỹ năng theo yêu cầu công tác, cán bộ được chi hỗ trợ bổ sung kiến thức, học tập để lấy chứng chỉ cần thiết cho công việc..  
Marketing Admin

Marketing Admin

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Responsible for executing marketing initiatives and managing administrative functions for the division. This role involves developing promotional content, coordinating campaigns and events, handling internal documentation, arranging meetings, and liaising with internal teams and vendors to ensure smooth operations, timely reporting, and effective communication across business unitsTrách nhiệm công việc1. Marketing Be in charge of marketing and advertising materials (online, offline) including consolidating needs / requests from nationwide business units, initiating designs, fulfilling procedure for production and following up delivery; Implement market activations and promotion campaigns in well collaboration with relevant business units to meet program KPIs, including procedure preparation, awarding to winners and reporting; Prepare marketing communications (MarCom) content in high quality and timely manner; Develop marketing content on the company’s website and mobile apps, for campaigns, products and function introduction and amplification; Be proactive execution member in various projects and events of Marketing Team and Brand & Marketing Department; Proactively contribute idea and careful views for marketing campaigns and activities, regardless department-in-charge of activities, to ensure compliance. 2. Division Admin Fully handle daily administrative tasks (filing, scheduling, copying, binding, scanning, sending letters, order stationeries etc.) to ensure the functionality and coordination of the division’s activities. Process for payment request, purchase request, draft up contract etc. and manage logbook of internal documents (contract, invoice, license, sample…). Division meetings arrangement, internal and external, including schedule, invitation, taken minutes and all relevant tasks. Liaising and strengthening relationships with internal departments and vendors. Follow-up with relevant Departments and Divisions (internal or external D&B) to consolidate, review and deliver regular reports on time in high quality. Manage Inventory with statistical, financial and non-financial information. Carry out other related tasks as required. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: University Graduated 2. Work Experience: 1 – 2 years of working experience and above 3. Knowledge, Competencies, Skills Knowledge of office management Knowledge of brand and marketing principles Knowledge of legal framework in brand, communications, and marketing field Ability to work well under pressure and to get things done quickly at high quality Ability to work in meticulous, careful, and detailed manner Ability to use design tools effectively High sense of responsibility and discipline Fluent verbal and written communication skills in both English and Vietnamese 4. Other To get deep understanding and fully comply with (1) Corporate Integrity Policies (including: policies of Conflict of Interest, Anti-Fraud, Anti-Bribery & Corruption (Gift &Entertainment register), (2) Anti-Money Laundering Policy & Countering Terrorism Financing; (3) and regulation on your roles and responsibilities in operational manual. To be responsible for reporting suspected incidents of fraud. This job description is reviewed on annually basis and subject to change upon business requirement. Phúc lợi dành cho bạn Attractive salary and bonus Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law Professional, dynamic working environment Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Collection Analytics Associate

Collection Analytics Associate

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
This position's primary responsibilities will include reporting development and supporting daily operational procedures & processes in accordance with collection strategies.Trách nhiệm công việc Prepare and maintain data analysis reports, support data operations and performance tracking tasks. Support information preparation; Create and maintain PowerPoint presentations. Review, manage and distribute company policies both digital and physical format. Perform general administrative duties such as drafting memos, organizing and maintaining files, taking meeting notes and preparing documents, drafts and reports. Support cross-functional teams and perform other tasks as assigned to ensure smooth operations. Kỹ năng & Chuyên môn Intermediate Graduation or higher majoring in Finance, Mathematics and Statistics, Computer Science, Management Information Systems or related fields. Having experience and knowledge of the Consumer Finance industry and Collection is an advantage. Proficiency in MS Excel; famililarity with SQL is preferred. Knowledge of programming languages (e.g. Python, R) is an advantage. Strong analytical and problem-solving skills. Comfortable working with numbers and large datasets. Fluent in both Vietnamese and English. Detail-oriented with good organizational and communication skills. Able to work independently as well as a team player. Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: 8/F. Lottery Tower. 77 Tran Nhan Ton. D.5. HCMC. Vietnam
Solutions Architect (.NET)

Solutions Architect (.NET)

Aperia Solutions Vietnam Co Ltd
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job DescriptionAs a transformation Solutions Architect, if you are enthusiastic about scalable, extensible, and maintainable architectures, and helping clients truly connect with their customers, we would like to meet you. Our team strives to improve architecture outcomes across a wide variety of initiatives and verticals with a goal to move the needle on delivering Aperia’s technical and business strategies.You will be responsible for consulting engagements with groups both inside and outside of Aperia. You will work independently to assess how you can maximize your value, and to agree success criteria and measures for the engagement. Examples of the type of work you will get involved in include bringing together business and technology teams to define the strategic architecture for customers; collaborating across multiple technology teams to solve problems in an imaginative way; or guiding project teams to co-create architecture principles, solutions, or roadmaps.  Core ResponsibilitiesIdentify, qualify, propose strategy, initiatives and solutions aligned with business outcomes.Lead planning and prioritization activities, coordinating the evaluation, deployment, and management of existing and target architectures.Provide subject matter expertise to identify and recommend workable solutions to clients.Work with the project management to develop the overall implementation solution plan and serve as a lead, as required, overseeing aspects of the project life cycle, from the initial kickoff through the requirements analysis, design, and implementation phases for projects within solution area.Work with data integration technologies to design and implement new solutions and processes for clients to support new customer experience strategies.Create API and ETL designs.Participate in client facing meetings and documenting key decisions and action items.Serve as the architecture lead for application and integration team.Keep informed of the latest technology trends, platforms, and innovations especially in the areas of finance, compliance, customer data management, and data integration.Collaborate with product management and business owners, solutions architects work closely with product management and business owners to understand their requirements and translate them into scalable and flexible system designs.Define the architecture and design of the solutions developed within the SAFe framework to create and maintain architectural runway, identify key architectural components, and ensure that the architecture aligns with the SAFe principles and practices.Guide agile teams by providing technical leadership and architectural direction by assisting teams in making technology decisions, resolving technical challenges, and ensuring that the architecture is implemented correctly within the Agile Release Train (ART) or Solution Train context.Participate in solution and system demos to highlight the architectural aspects of the solution to demonstrate how the architecture supports the desired functionality, performance, security, and other non-functional requirements defined in SAFe.Ensure the quality and compliance of the solution architecture within the SAFe by collaborating with other architects, including Enterprise Architects, to ensure architectural consistency, adherence to standards, and compliance with organizational policies and regulatory requirements.Effectively work on multiple concurrent projects and with multiple competing priorities.
SENIOR FRONTEND DEVELOPER (ANGULAR)

SENIOR FRONTEND DEVELOPER (ANGULAR)

Công ty Cổ phần Công nghệ Finviet
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc Supervised, consulted, and defined solutions with other seniors to solve project problems. Managed and monitored project progress, reporting to PM or relevant stakeholders. Led and mentored team members to grow their skills and mindset. Developed web UIs using Angular and modern frontend technologies. Participated in all stages of development: requirement analysis, estimation, implementation, code review, testing. Collaborated with clients to clarify requirements and resolve technical issues aligned with business goals. Worked closely with cross-functional teams to deliver robust, user-friendly web applications. Optimized and improved performance of existing systems. Kept up to date with new technologies and frontend trends Kỹ năng & Chuyên môn Proficient in HTML5, CSS3, and JavaScript, with a strong foundation in front-end development. In-depth knowledge of JavaScript and TypeScript. From 5 years of experience in frontend development, including 3+ years working with Angular. Experience with JavaScript libraries such as ReactJS and VueJS. Familiar with RESTful APIs and GraphQL for client-server communication. Skilled in building responsive and adaptive designs across browsers and platforms. Strong debugging skills and solid understanding of UI/UX design principles. Proficient in Git, Git-flow, and collaborative code review processes. Ability to write clean, maintainable, and well-documented code. Experienced with microservices and micro frontend architectures. Soft Skills Strong problem-solving skills and logical thinking. Eager to learn and continuously improve. Able to work under pressure and adapt to changes.  Phúc lợi dành cho bạn 13th month salary, annual salary review Lunch allowance and parking free Team building, company trip, gifts (New Year, birthday, 8/3, 20/10, 1/6..) Insurance after 2 months of probation, PVI insurance for some of levels  Annual health check-up Fast-track in your career path  Working in a friendly and professional environment
Internal Audit Manager

Internal Audit Manager

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Internal Audit function was established and based on head office of the Company for fulfilling requirement of Local regulation. Internal audit shall be under of and be subject to the direction of the Supervisory Committee. This jobholder will develop and maintain an Internal Control system which successfully combines the ability to detect major control weaknesses and minimize related control failures within Shinhan Vietnam Finance Company Ltd [SVFC].Trách nhiệm công việc1. Audit Assignment Execution (85%): Set up annual audit plan using appropriate risk-based approach, including any risk or concern identified by management. Submit audit plan to Head of Internal Audit for reviewing. Monitor progress and ensure audit assignment implemented as approved plan. Perform and lead audit assignment on functional operations: Identify scope of work to meet the purpose of optimal review coverage and reasonable overall cost. Scheduling working timeline and allocate resources per audit assignment. Evaluate the effectiveness and efficiency of business operation. Identify risk, vulnerability and weaknesses of Company’s control framework. Assess the compliance with regulation, regional/global and internal policies. Provide advice, suggestion to improve any gap or weakness of control framework identified during the review or consulting activity/control designed to add value organization's operations. Finalize audit report with proper response to internal customers. Follow-up and ensure all recommendation, corrective action, remediation plan properly implemented. Conduct Ad-hoc review, risk assessment or data analysis as business needs. Be responsible for performing investigation, reporting and following-up on suspected incidents of fraud as incurred and assigned. 2. Reporting (10%): Be responsible for preparing meeting pack, taking meeting minute, and follow up action for quarterly Supervisory Committee meeting. Be responsible for all regulatory & Group reports related to Internal Audit and Internal control system. Ensure the report timely be sent to SBV, other regulators and Group. Prepare response to external audit and ad-hoc regional/global requirements. 3. Team management (5%): Maintain quality assurance for operation of internal audit activities. Supervise quality and timeline of work-done from team members. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: Bachelor’s degree or higher in appropriate specialty (Accounting, Auditing, Banking, Finance, …), preferable business course degree holder Qualified CIA, ACCA, CISA is an advantage. 2. Work Experience: Prior experience over 5 years in internal/ external audit major in banking sector, risk management functions or IT audit role is an advantage. 3. Knowledge: Broad knowledge of financial services. Understanding banking / consumer finance regulations and products; compliance regime; risk management, audit techniques. 4. Skills: PC proficiency and excellent organization skills. Ability to speak and write in English at advance level. 5. Attitude: Integrity, innovative, customer service, collaborative. Should be confident, aggressive and have a flair for Team Management. High awareness of code of ethics is necessary and appropriate for the professional review conducting. Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Frontend Developer (React/Next.js)

Frontend Developer (React/Next.js)

Boxgate
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Tham gia phát triển và tối ưu các ứng dụng web sử dụng React.js và Next.js.Chuyển đổi thiết kế UI/UX từ Figma/Adobe XD sang code chuẩn, responsive và tối ưu hiệu năng.Xây dựng các component tái sử dụng, quản lý state (Redux, Zustand, Recoil hoặc Context API).Tích hợp API từ backend, đảm bảo dữ liệu hiển thị đúng và mượt mà.Tối ưu SEO và tốc độ tải trang với Next.js (SSG/SSR).Phối hợp chặt chẽ với team backend, UI/UX, QA để đảm bảo chất lượng sản phẩm.Theo dõi, khắc phục lỗi và cải thiện trải nghiệm người dùng.
Business Analyst (Agile/Scrum)

Business Analyst (Agile/Scrum)

WTECH VIETNAM
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Overview: The Business Analyst is responsible for bridging the gap between business needs and technical solutions. This role involves gathering and analyzing business requirements, creating detailed documentation (SDRDs and FSDs), and collaborating with stakeholders to ensure project success. The ideal candidate will possess strong analytical and communication skills, as well as a solid understanding of business processes and IT systems. Key Responsibilities: ● Requirements Gathering and Analysis: Collaborate with clients and stakeholders to elicit, document, and prioritize business requirements. Analyze and understand the underlying business processes and objectives. ● Software Development Requirement Document (SDRD): Utilize your hands-on experience to write comprehensive SDRDs, detailing the functional and technical requirements of the project. Ensure the accuracy and completeness of the documentation. ● Functional Specification Document (FSD): Create FSDs that clearly outline the system's functionalities and interactions. Work closely with development teams to ensure alignment with the client's expectations. ● Stakeholder Management: Engage in effective communication with clients, project managers, development teams, and other stakeholders. Ensure their needs are understood and met throughout the project lifecycle. ● Process Modeling: Utilize your expertise to model business processes and identify areas for improvement, efficiency gains, and automation opportunities. ● Technology Understanding: Demonstrate a strong grasp of networks, databases, and other relevant technologies to effectively bridge the gap between business requirements and technical implementation. ● Problem Solving: Apply analytical thinking and a systematic approach to problem-solving, contributing to innovative solutions and overcoming challenges during project execution. ● Team Collaboration: Collaborate seamlessly with other team members, fostering a positive and productive working environment. Demonstrate adaptability and an ability to work both independently and in a team. ● Detail-Oriented: Display a meticulous approach to your work, ensuring the accuracy and completeness of deliverables. ● Requirements Engineering: Utilize your organizational skills to manage project requirements and changes effectively, ensuring smooth project execution. ● Other tasks assigned by Line Manager.
Principle Frontend Engineer (ReactJS/VueJS)

Principle Frontend Engineer (ReactJS/VueJS)

ANDPAD VietNam Co., Ltd
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ANDPAD Vietnam is seeking a Senior Frontend Developer (ReactJS/VueJS) who can join to our team and develop the application in cooperation with the product manager, working in the form of Squad, a small team can quickly and consistently engage in everything from design to development, testing and operation.Also, there are a lot of opportunities to work with new languages ​​and FWs other than the main language in an international environment. ■ Job ScopeDesign and implementation function of the product in charge using ReactJS/VueJSImplement UI and improve UX close to the customer's business to realize DX promotionRequirements definition and specification formulation in collaboration with product managers and designersReview the design, programming of other engineers■ Development environmentPrograming: TypeScript/HTML/CSSFramework: VueJS, NuxtJS, ReactJS, NextJSInfrastructure: AWS/GCPCI/CD: Circle CI/Bitrise/GitHub ActionsKnowledge Tool: Confluence/esaVCS: GitHubOthers: Slack/Jira/Trello
CHUYÊN VIÊN TÍCH HỢP HỆ THỐNG (JAVA DEVELOPER) - TT PHÁT TRIỂN ỨNG DỤNG - KHỐI CÔNG NGHỆ THÔNG TIN

CHUYÊN VIÊN TÍCH HỢP HỆ THỐNG (JAVA DEVELOPER) - TT PHÁT TRIỂN ỨNG DỤNG - KHỐI CÔNG NGHỆ THÔNG TIN

Ngân hàng TMCP Sài Gòn Thương tín (Sacombank)
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việcLập trình tích hợp/nâng cấp cho các hệ thống công nghệ của Ngân hàng: Tham gia xây dựng kế hoạch thực hiện tích hợp/chuyển đổi hệ thống. Thực hiện rà soát và tiếp nhận tài liệu đặc tả chi tiết kỹ thuật phát triển ứng dụng. Tham gia và phát triển phần mềm ứng dụng trên nền tảng Web và Service trên nền tảng Java.  Tham mưu và đề xuất phương án cải tiến nhằm nâng cao khả năng chịu tải và an toàn cho các kết nối giữa các hệ thống với nhau. Lập trình tích hợp, kiểm tra, sửa lỗi các hệ thống theo kế hoạch đảm bảo tuân thủ theo quy trình nghiệp vụ, tiến độ, tiêu chuẩn, chất lượng, sản phẩm CNTT. Thực hiện kiểm thử (Unit Test). Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của cấp quản lý.  Kỹ năng & Chuyên mônYêu cầu về bằng cấp/chứng chỉ Tốt nghiệp Đại học trở lên các chuyên ngành CNTT hoặc các ngành có liên quan.  Ưu tiên có các chứng chỉ quốc tế có liên quan. Trình độ ngoại ngữ: tiếng Anh giao tiếp, đọc hiểu tài liệu liên quan. Yêu cầu về kinh nghiệm, kiến thức Ít nhất 02 năm kinh nghiệm làm việc Lập trình ứng dụng bằng Java. Có kinh nghiệm làm tốt về Back-End, API Webservice, Micro services, xử lý tốt MultiTask, Multithread, Multi-processing, cơ chế Hash table, cơ chế xử lý file. Có kinh nghiệm tích hợp / phát triển: RESTful APIs, SOAP, TCP/IP. Có kinh nghiệm làm việc với các hệ điều hành Enterprise Linux, Windows Server. Có kinh nghiệm làm việc trên các web container: JBOSS, Weblogic, IBM Websphere. Có các kiến thức sau là một lợi thế: Có kiến thức về các Middleware: Enterprise service bus (ESB), Oracle Service Bus, IBM Integration Bus, Microservices, Caching Server, Load balancer, Reverse Proxy, and Firewall, Queue.  Các framework: Java (Spring, Struts, Hibernate, JDBC, JPA …),  Khái niệm Agile, Scrum, DevOps, CI/CD, các công cụ như: Gitlab, Jenkins v.v… Biết về Docker/Kubernetes and Cloud Infrastructure "Cùng Sacombank bứt phá để thành công"Phúc lợi dành cho bạn Chế độ Lương và thu nhập hấp dẫn: các khoản thưởng vào nhiều dịp Lễ, Tết trong năm (thưởng tháng 13, thưởng danh hiệu theo cá nhân, thưởng kết quả hoạt động, kinh doanh của Đơn vị,…); Được đào tạo nghiệp vụ, kiến thức công việc liên quan; Cơ hội nghề nghiệp & lộ trình thăng tiến rõ ràng; Du lịch nghỉ mát hàng năm
Trưởng Nhóm Kinh Doanh

Trưởng Nhóm Kinh Doanh

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Với vai trò Trưởng nhóm Kinh doanh, vị trí này sẽ phụ trách công việc tuyển dụng và giám sát đội ngũ Nhân viên kinh doanh hoàn thành mục tiêu doanh số đề ra, thông qua việc thiết lập và thực thi các chỉ tiêu kinh doanh cho đội nhóm, thực hiện báo cáo theo quy định, quản lý quá trình vận hành và đảm bảo lực lương nhân sự được tuyển dụng, đào tạo và huấn luyện nghiệp vụ đầy đủ.Trách nhiệm công việc1. Quản lý, giám sát tình hình kinh doanh Chịu trách nhiệm lập kế hoạch và mục tiêu kinh doanh cho nhóm. Đưa ra giải pháp khắc phục để đẩy mạnh doanh thu và nâng cao hiệu suất từ kết quả kinh doanh hàng tháng đảm bảo mục tiêu doanh số đề ra. Giám sát, quản lý quá trình làm việc và kết quả kinh doanh của nhân viên. 2. Tuyển dụng và đào tạo nhân viên mới Chịu trách nhiệm tuyển dụng nhân viên đủ số lượng quy mô quản lý của team (từ 12-15 nhân viên). Đào tạo, quản lý và phát triển kỹ năng tư vấn và chốt khách hàng của nhân viên. 3. Quản lý và thúc đẩy năng lực của Nhân viên Phát triển những kỹ năng mềm và hướng dẫn nhân viên thực hiện công việc để nhằm mục đích đạt được mục tiêu của Phòng/Khối. Phát triển những nhân viên có tiềm năng và đạo tạo đội ngũ kế thừa. Đưa ra các chương trình thi đưa, khuyến khích những cá nhân có thành tốt làm việc tốt và khen thưởng. 4. Thực hiện báo cáo ngày/tuần/tháng Thực hiện báo cáo số liệu kinh doanh ngày/tuần/tháng và một số công việc khác theo yêu cầu của quản lý trực tiếp. 5. Những công việc khác được phân công bởi quản lý trực tiếp ở từng thời điểm khác khác nhau.Kỹ năng & Chuyên môn1. Trình độ chuyên môn: Tốt nghiệp THPT (12/12) trở lên. 2. Kinh nghiệm làm: Có từ 3 năm kinh nghiệm quản lý ở vị trí tương đượng trong việc linh vực tài chính ngân hàng. 3. Kiến thức: Kiến thức trong lĩnh vực tài chính, ngân hàng 4. Kỹ năng: Khả năng giao tiếp tốt Kỹ năng phỏng vấn Kỹ năng quản lý đội nhóm. Thành thạo địa bàn ứng tuyển (đối với nhân viên kênh thị trường) Nắm các kỹ năng cơ bản: kỹ năng thuyết phục, kỹ năng vượt qua phản đối, kỹ năng chốt nhu cầu… Khả năng quản lý/ truyền thông/ tạo động lực đội nhóm Báo cáo hàng ngày tuần/ tháng/ năm Kỹ năng tin học văn phòng Phúc lợi dành cho bạn Thưởng Chăm sóc sức khỏe Nghỉ phép có lương Woking location:  53-55 Đường Võ Thị Sáu, Quyết Thắng, Thành phố Biên Hòa, Đồng Nai, Việt Nam VNPT Building, 271 Nguyen Van Linh Street, Vinh Trung Ward, Thanh Khe District, Da Nang City 86 Tản Đà, phường 11, Quận 5, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Digital Acquisition Team Head

Digital Acquisition Team Head

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Digital Acquisition: Strategically plan and execute digital media campaigns across multiple platforms, including but not limited to Google Ads, Facebook, Criteo, Apple Search Ads, and Display Networks. Ensure campaigns are continuously optimized to drive high-quality, targeted traffic while maximizing return on investment (ROI). Embrace a performance-driven mindset by adopting meaningful KPIs such as Spending Rate (Cost per Disbursement) and COA (Cost per Acquired Qualified Lead), shifting focus away from vanity metrics like raw application counts. Proactively develop and implement cost-effective acquisition strategies, leveraging both paid and low-cost channels. Tailor targeting approaches based on a deep understanding of customer segments and product fit (e.g., new product mix, upsell, cross-sell opportunities). Collaborate closely with the Online Customer Engagement Team to craft high-converting ad content and landing experiences. Continuously optimize performance through SEO, ASO, and SEM improvements using tools such as Google Search Console and app store insights. Work cross-functionally with Sales and other related divisions to improve funnel conversion and ensure acquisition KPIs are consistently met. Partner with ICT to address technology dependencies and support seamless onboarding of new affiliate partners. 2. Vendor management: Manage and optimize the performance of affiliate networks, including daily monitoring, partner guidance, and fraud/data quality checks. Build onboarding flows for new partners, including legal processing, tech/API integration, and content alignment to ensure lead quality and compliance. Coordinate with digital wallet partners (e.g., ZaloPay, MoMo…) to develop co-branded acquisition flows and exclusive campaigns aligned with customer intent. Maintain strategic relationships with key vendors and platforms, and continuously seek out new partners for sustainable user acquisition growth. 3. Report & others: Analyze and report of campaign progress and conversion for improvement Actively seek opportunities to expand possibility of lead generation and brand awareness Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: University Graduated 2. Work Experience: At least 04 years proven working experience in hands-on Digital Marketing - Lead generation, preferable in financial service sector Have experience in digital performance marketing agency is an advantage Demonstrate experience of managing SEO/SEM, marketing database, marketing email, social media, DSP, etc. Understand fintech business, modern technologies and other lead gen service model Google AdWords Certified / Facebook Blueprint Certified is a plus 3. Knowledge: Well-manage various digital marketing channels & tactics to acquire customers, including Google, Facebook, Zalo, AppStores, and Affiliates Deep knowledge of conversion funnel Digital tools, both web-based and mobile app Digital analytics tools Lending and Card products 4. Skills Target Audience Segmentation Conversion Rate Optimization (CRO) Performance Management Data Analysis SEO, SEM Digital Marketing tools Technology Use & Control Data-driven thinking Result Orientation Communication Collaboration Time Management Analytical Thinking Reporting Supervisory Skill Task Management Problem solving Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Junior/Middle/Senior DevOps Engineer

Junior/Middle/Senior DevOps Engineer

Globaltech
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
The DevOps Engineer will be responsible for designing, implementing, and maintaining automated CI/CD pipelines, containerized applications, and comprehensive monitoring and observability solutions. This role requires collaboration with development and operations teams to ensure reliable, scalable, and secure software delivery and system performance.Trách nhiệm công việc Design, build, and maintain CI/CD pipelines to automate code integration, testing, deployment, and rollback processes using tools like Jenkins, GitLab CI/CD, or similar. Develop and manage containerized applications using Docker and orchestrate them with Kubernetes, ensuring efficient deployment and scaling. Implement and maintain infrastructure as code (IaC) using Terraform, Ansible, or similar tools to provision and manage cloud or on-premise infrastructure. Develop and enhance system observability by implementing monitoring, logging, and distributed tracing solutions using tools such as Prometheus, Grafana, OpenTelemetry, Loki, Jaeger. Define and manage alerting strategies and Service Level Objectives (SLOs) to proactively detect and respond to system anomalies while avoiding alert fatigue. Collaborate with software engineering teams to improve application instrumentation and observability, enabling better insights into system behavior and performance. Automate operational tasks through scripting (Python, Bash, PowerShell) to improve efficiency and reduce manual intervention. Contribute to security and compliance by integrating DevSecOps practices, including vulnerability scanning, secrets management, and secure pipeline configurations. Participate in incident management and root cause analysis to improve system reliability and uptime. Document infrastructure, deployment processes, monitoring configurations, and operational procedures. Stay current with emerging technologies and best practices in DevOps, container orchestration, and observability. Kỹ năng & Chuyên mônRequired Qualifications 1-3 years of experience in DevOps, system administration, or related roles with hands-on experience in CI/CD, containerization, and monitoring. Educational Qualification: Bachelor's degree, Master's degree in Information Technology, Computer Science, Computer Engineering, or an equivalent or higher qualification. Practical experience with container technologies (Docker) and orchestration platforms (Kubernetes). Familiarity with CI/CD tools such as Jenkins, GitLab CI/CD, or similar. Experience with Infrastructure as Code tools like Terraform or Ansible. Strong knowledge of monitoring and observability concepts, including metrics, logging, tracing, and alerting. Hands-on experience with monitoring stacks such as Prometheus, Grafana, Loki, OpenTelemetry, Jaeger, or equivalent. Proficient in scripting languages like Python, Bash, or PowerShell for automation. Basic understanding of Linux systems, networking. Good communication skills and ability to work collaboratively in a team environment. Eagerness to learn and adapt to new technologies and challenges. Preferred Skills Experience with GitOps practices and tools. Knowledge of security best practices in CI/CD pipelines and container environments (DevSecOps). Familiarity with distributed systems and microservices architectures. Experience with alerting tools and incident management workflows. Exposure to cloud-native environments and multi-cloud deployments. Ability to define and track Service Level Objectives (SLOs) and error budgets. Phúc lợi dành cho bạn Được ghi nhận, thưởng theo năng lực và hiệu quả công việc hàng quý/năm và theo quy định của Công ty Được cung cấp trang thiết bị làm việc (Macbook, Laptop, LCD 24”…) Được xem xét tăng lương ít nhất 1 năm/lần tùy vào năng lực và mức độ tiềm năng của Bạn Hỗ trợ chi phí đi công tác Môi trường, điều kiện làm việc chuyên nghiệp, tiện nghi, hiện đại, rộng rãi, thân thiện với môi trường, chuẩn văn phòng hạng B+ Chế độ nghỉ phép và bảo hiểm (BHXH-BHYT-BHTN) theo quy định pháp luật Được mua bảo hiểm sức khoẻ cao cấp (Bảo hiểm Tai nạn tối đa 100 triệu đồng/người/năm, trợ cấp trong thời gian nghỉ điều trị tai nạn tối đa 180 ngày/năm/người; Điều trị nội trú do ốm đau, bệnh tật, thai sản tối đa 70 triệu đồng/năm/người; Điều trị ngoại trú, bệnh tật, nha khoa…) cho nhân sự và người thân Phụ cấp ăn sáng, ăn trưa và tiền gửi xe Thưởng Lễ, Tết, Sinh nhật, Kết hôn,... Teambuilding/quý, Du lịch/năm Được đánh giá năng lực làm việc theo quý/năm và nâng cấp bậc trong công việc; làm việc, cộng tác cùng đội ngũ nhân sự chất lượng cao, chuyên gia theo mô hình quản trị dựa trên OKRs, CFRs, SAFe; nhiều cơ hội phát triển năng lực, thăng tiến sự nghiệp dựa trên năng lực và giá trị của bản thân Được xem xét tài trợ kinh phí các chương trình đào tạo, tham gia hội thảo trong nước và quốc tế giúp nâng cao năng lực, phục vụ công việc Quy trình phỏng vấnVòng 1Phỏng vấn với Team LeaderVòng 2Phỏng vấn với Project Leader
BackEnd Engineer (Fresher, UV chuẩn bị tốt nghiệp)

BackEnd Engineer (Fresher, UV chuẩn bị tốt nghiệp)

MB Bank
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Tham gia lập trình, phát triển các các nền tảng nội bộ và ứng dụng dành cho khách hàng với quy mô 30 triệu khách hàng cá nhân và  300.000 khách hàng doanh nghiệp - đứng đầu Việt Nam về quy mô phục vụTham gia phát triển dịch vụ tích hợp với các hệ thống lõi của ngân hàngTham gia phát triển API trên API Gateway phục vụ tích hợp với các đối tác trong nước và quốc tế.Tham gia nghiên cứu, thử nghiệm, triển khai áp dụng các xu hướng công nghệ mới vào việc phát triển: GraphQL, Docker Container (K8s), CICD, EventSourcing, CQRS, NoSQL ...Tham gia các chương trình training, đào tạo để hoàn thiện chuyên môn, nhằm phát triển lên các vị trí chính thức sau chương trình đào tạo
Cloud Platform Engineer (GCP/ Azure/ AWS/ Oracle)

Cloud Platform Engineer (GCP/ Azure/ AWS/ Oracle)

Dr.JOY
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Bạn sẽ đóng vai trò quan trọng trong việc xây dựng, duy trì và tối ưu nền tảng hạ tầng đám mây dùng chung (Cloud Platform) để phục vụ các nhóm phát triển phần mềm. Công việc kết hợp cả kỹ thuật vận hành, tự động hóa và tư duy hệ thống.Nhiệm vụ:Thiết kế và triển khai nền tảng hạ tầng cloud phục vụ hàng chục microservices: compute, storage, network, identity, observability,...Vận hành và tối ưu hệ thống Kubernetes, CI/CD pipelines, GitOps, service mesh, secrets management, autoscaling,...Xây dựng hệ thống giám sát, cảnh báo và log tập trung (Cloud Logging,Prometheus, Grafana, Loki, ELK, Datadog...).Tự động hóa toàn bộ vòng đời hạ tầng với Terraform, Helm, Ansible, DroneCI, hoặc tương đương.Đảm bảo khả năng mở rộng, bảo mật, ổn định và hiệu suất của toàn bộ nền tảng cloud.Làm việc chặt chẽ với DevOps, Security, Database, Networking và các nhóm phát triển sản phẩm
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 1153

Việc làm tuyển gấp

Kỹ Thuật Hậu Kỳ/ Video Editor (Media Agency, Lương + Thưởng hấp dẫn)
Kỹ Thuật Hậu Kỳ/ Video Editor (Media...
icon Hà Nội
NHÂN VIÊN BẢO HÀNH - BÌNH PHƯỚC
NHÂN VIÊN BẢO HÀNH - BÌNH PHƯỚC
icon Bình Phước
KẾ TOÁN CHI NHÁNH
KẾ TOÁN CHI NHÁNH
icon Nghệ An

Trường cùng khu vực

Đại học Thái Bình
Đại học Thái Bình
exp http://www.tbu.edu.vn/
Đại học Y Dược Thái Bình
Đại học Y Dược Thái Bình
exp http://tbump.edu.vn/
Trường Cao đẳng Sư phạm Thái Bình
Trường Cao đẳng Sư phạm Thái Bình
exp
Trường Cao đẳng Văn hóa Nghệ thuật Thái Bình
Trường Cao đẳng Văn hóa Nghệ thuật...
exp
Trường Cao đẳng Y tế Thái Bình
Trường Cao đẳng Y tế Thái Bình
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (257355)
  • Việc làm bảo vệ (1940)
  • Việc làm bất động sản (21463)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4534)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6014)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20184)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30990)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30384)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13533)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2931)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (268)
  • Việc làm tài chính / kế toán (153398)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2491)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2892)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11131)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6135)
  • Việc làm y tế / dược (1171)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (851)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (26)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập