Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Khoa Du lịch - ĐH Huế

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Khoa Du lịch - ĐH Huế theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Khoa Du lịch - ĐH Huế

Khoa Du lịch - ĐH Huế

image image
Kinh tế (1548) Quản trị kinh doanh (10596) Du lịch Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành Quản trị khách sạn Quản trị nhà hàng và dịch vụ ăn uống
banner 1
Accounting (6 month contract)

Accounting (6 month contract)

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Checking and processing PRs on Lotus notes system and Sun System (60%): Ensure the payments are in line with company's policies and procedures such as expense management policy, purchasing policy and in compliance with local tax regulations. Ensure in- charged PROs is on due for settlement with suppliers or staffs 2. Month end closing activity and reconciliation (20%) Ensure month-end closing activities in on time Accrual related to in-charged sections 3. Other tasks (20%) Follow up with users to fill supplemented invoices Backup Create payment transfer on Citibank and get payment approval to be completed for payment, strong attention to bank account payable, bank code avoiding refund due to wrong bank Assigned by CA and line manager (if any) Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: Bachelor’s degree of Accounting and Finance 2. Work Experience: 2-3 years working experience Experience working in credit institutions is preferred Fresher is welcomed 3. Knowledge Accounting knowledge SUN system is a plus 4. Skills Office application program such as Excel, Word, PowerPoint Teamwork 5. Work attitude Willing to learn Can work under pressure Highly responsibility Carefulness Hard-working and active 6. 6 month contractPhúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Sales Support Staff

Sales Support Staff

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. General administation support: Back office monitoring: System requests, expense claiming,… 2. Recruitment Support: Coordinate with Sales team to recruite Sales Staffs. Coordinate with HRBP to process new hire. Salesforce headcount management on system: executing and managing (Control and editing all Sales Force profiles, generate sales code in Agency Information System (AIS). 3. Sales comunication- Respective Sales channel: Ensure proper communication of all initiatives (thru email, memo, and letter. Poster, …) Post updates regularly 4. Sales training Support- Respective sale channel: Training logistics coordination, arrange Venue for Sales training onboard, check-in list, ID check list. Coordinate with Training team to guide new system to sales team. 5. Sales tracking report: Daily application tracker Application Tracker Shortfall Measurement Approval Pending Other report 6. Other tasks: Provide troubleshooting assistance for sales team Provide proper data and guides to help Sales team Suggest Sales operation process improvements. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: University/College Graduate 2. Experience: At leats 3 years of experience in Administration, General Affairs, Sales Support 3. Knowledge: Office Administration 4. Skills: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Office administrative, time management skill Problem Solving, Communication Document management Leadership, people management Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: 39a Phố Ngô Quyền, Hàng Bài, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Việt Nam
Fullstack Developer (Python/Golang/C++)

Fullstack Developer (Python/Golang/C++)

OceanNet Software
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are looking for a Senior Fullstack developer to join our ranks. The services we provide are all client facing, so a high attention to usability and customer satisfaction is expected. If you want to work closely with a team, drive ideas to completion, and be a core member who creates our next-generation software services, then contact us.RESPONSIBILITIES INCLUDE:Provides and support a strategic vision that integrates a broad range of ideas for applications and software developments.Work on web and software development projects within different disciplines, which influences multiple areas of the business.Work closely with the product manager, business analyst, and chief engineer to develop the technical design and solutions.Be an integral part of the lifecycle of software or web development.Analyze, code, test, implement, and update existing or new software and web applications to find solutions to the current company’s technology needs.Assess the hiring process of the team selection to ensure the balance between selecting skilled and experienced as required by the project.Provide solutions to technical difficulties and complex issues that might affect various fields and subject areas simultaneously.Coordinate with other team members and provide the tangible product.Use a process-driven method to approach design solutions.Mentor other peer engineers with workflow and complex software solution buildings with your skills and experience.Work collectively with the product owner, program leadership, and others and support them in resolving hitching issues.Plan your development tasks accordingly to improve and grow your performance considerably.Notes:Only shortlisted candidates will be invited for the interview
Senior / Lead Product Owner (SaaS / No-code Platform)

Senior / Lead Product Owner (SaaS / No-code Platform)

Restaff – House Of Norway
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE ROLE:The LIFT Product Owner role is solution focused role. It is pivotal in ensuring our solutions in developed and deployed to enable the company and product strategy.We’re looking for a Product Owner who will take ownership LIFT platform. You’ll guide the platform's design and ensure delivery is aligned with our goals.To be successful at the role, the Product Owner will need to be familiar the, LIFT strategy, and become a LIFT subject matter expert.The Product Owner is a critical member of LIFT and is an active member of the leadership team delivering a combination of leadership and hands on operational execution. The role focuses on product strategy and delivery, with key responsibilities including:Product Releases: Ensure timely delivery of product releases that align with both product vision and strategic goals.No-code Design Discipline: Refine and groom requirements to develop scalable, reusable generic components.Development Execution: Provide clear and proactive guidance on development objectives, ensuring practical and effective solutions.Product Quality: Take ownership of the QA process to guarantee high-quality standards across all releases.Team Leadership: Maintain and optimize team workflows, fostering efficiency, collaboration, and continuous improvement.Restaff Caretaker: Act as the bridge between business stakeholders and the development team—ensuring smooth collaboration, clear alignment, high-quality delivery, and a positive, motivating work environment. KEY RESPONSIBILITIES:LIFT Platform:Establish and maintain a full, understanding all components, functionally & options available in the platform.Identify and share potential platform improvements.Become a LIFT No Code subject matter expertProduct strategy and design:Collaborate with product management to shape product strategy and design.Specifications development and grooming, ensuring alignment with product goals.Maintain and evolve system documentation and operational processes to ensure clarity and consistency across the team.Product Quality and Release Management:Ensure that the quality of all releases, are of a production quality and ensure that they enable the customers operation processes.Manager and ensure that the release schedule is maintained.Product Backlog Management:Own and manage the product backlog, ensuring it is well-groomed as No code components.Collaborate with Product Manger to agree on prioritisation.Team Leadership and Development:Act and Restaff Team caretaker.Lead development team, providing direction, support, and mentorship.Foster a product mindset within the team, emphasizing user-centric design and business value.
Windows Engineer (C++/C#)

Windows Engineer (C++/C#)

NAVER VIETNAM
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Your daily tasks:Develop and maintain applications using C# (WinUI framework) and C++ (Qt framework and Win32 API).Participate in the company's software development projects and collaborate with cross-functional teams on software architecture.Develop new features according to requirements, provide development documentation, and participate in code reviews.Troubleshoot, debug, and optimize performance for existing software features and applications.Write high-quality, testable code, ensuring adherence to high code quality standards.Research and integrate new technologies to enhance software products.Mentor junior developers and contribute to team knowledge sharing.
Remote - Rust blockchain developer (Sui, Move)

Remote - Rust blockchain developer (Sui, Move)

Softly LLC
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
We are in search of an experienced Rust developer with either an interest in or experience with Rust blockchains/clients such as Sui or Aptos or Solana.    Must be solution oriented, must be able to have high problem solving abilities.   Experience with smart contract languages (in particular Move language) is considered an asset.    The role would involve blockchain development as well as development within the blockchain's ecosystem such as bridges, wallets and dApps.   
Marketing Admin

Marketing Admin

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Responsible for executing marketing initiatives and managing administrative functions for the division. This role involves developing promotional content, coordinating campaigns and events, handling internal documentation, arranging meetings, and liaising with internal teams and vendors to ensure smooth operations, timely reporting, and effective communication across business unitsTrách nhiệm công việc1. Marketing Be in charge of marketing and advertising materials (online, offline) including consolidating needs / requests from nationwide business units, initiating designs, fulfilling procedure for production and following up delivery; Implement market activations and promotion campaigns in well collaboration with relevant business units to meet program KPIs, including procedure preparation, awarding to winners and reporting; Prepare marketing communications (MarCom) content in high quality and timely manner; Develop marketing content on the company’s website and mobile apps, for campaigns, products and function introduction and amplification; Be proactive execution member in various projects and events of Marketing Team and Brand & Marketing Department; Proactively contribute idea and careful views for marketing campaigns and activities, regardless department-in-charge of activities, to ensure compliance. 2. Division Admin Fully handle daily administrative tasks (filing, scheduling, copying, binding, scanning, sending letters, order stationeries etc.) to ensure the functionality and coordination of the division’s activities. Process for payment request, purchase request, draft up contract etc. and manage logbook of internal documents (contract, invoice, license, sample…). Division meetings arrangement, internal and external, including schedule, invitation, taken minutes and all relevant tasks. Liaising and strengthening relationships with internal departments and vendors. Follow-up with relevant Departments and Divisions (internal or external D&B) to consolidate, review and deliver regular reports on time in high quality. Manage Inventory with statistical, financial and non-financial information. Carry out other related tasks as required. Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification: University Graduated 2. Work Experience: 1 – 2 years of working experience and above 3. Knowledge, Competencies, Skills Knowledge of office management Knowledge of brand and marketing principles Knowledge of legal framework in brand, communications, and marketing field Ability to work well under pressure and to get things done quickly at high quality Ability to work in meticulous, careful, and detailed manner Ability to use design tools effectively High sense of responsibility and discipline Fluent verbal and written communication skills in both English and Vietnamese 4. Other To get deep understanding and fully comply with (1) Corporate Integrity Policies (including: policies of Conflict of Interest, Anti-Fraud, Anti-Bribery & Corruption (Gift &Entertainment register), (2) Anti-Money Laundering Policy & Countering Terrorism Financing; (3) and regulation on your roles and responsibilities in operational manual. To be responsible for reporting suspected incidents of fraud. This job description is reviewed on annually basis and subject to change upon business requirement. Phúc lợi dành cho bạn Attractive salary and bonus Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law Professional, dynamic working environment Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Assistant Credit Card Planning Manager

Assistant Credit Card Planning Manager

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Card Operations and Operations Process (40%) Manage card operations activities by planning and scheduling activities and workload, coordinating with related departments to ensure that operations schedules are meet. Handle and manage Credit card daily activities including issuing, delivery, settlement and chargeback Interface with other department, customer services vendor to resolve customer service issues, follow up the resolution of problem to ensure timely response and customer service. Budget planning for card stock and delivery, monthly monitor payment to vendor/partners Participate in the review and recommend of change of card operations system and procedure, 2. Card Vendor Management (20%) Work closely with card embossing and delivery vendor and monitor daily card issuing and delivery activities to ensure card issue and delivery to customers Manage the service qualify and recommend for service improvement Compare services and propose necessity services to apply for credit card 3. Card Product Policy (30%) Establish and update Credit Card Policy, Work closely with Risk, Legal/Compliance division and other departments to ensure the product policy is complied with all Company standard and SBV’s regulations Manage and update Credit Card Terms and Conditions 4. Other ad-hoc tasks and reports (10%) Participate in the project task forces for product and system development. Other tasks as assigned by Head of department/head of division Kỹ năng & Chuyên môn1. Qualification University Degree majored in Economics/ Finance/ Banking/ Business Administration. 2. Work Experience 5-6 years working experience in banking, cards industry 3. Knowledge - Strong legal sense. Credit Card product policy, Card operations process, Customer services SBV’s card regulations, Visa/Mastercard’s regulations Knowledge associate with operation technology, including CMS, LOS, other tools to support issuing and delivery, statement and payment 4. Skills - Customer service skill Problem solving, follow up with resolution of problems to ensure timely response Able to communicate effectively with different stake holders Collaboration, multitasking, ability to lead and work with a team Interpersonal skill Fluent in English (both written & verbal) Phúc lợi dành cho bạn Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children 14 – 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay Woking location: Lầu 19, tòa nhà The Mett, số 15 Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, Thành phố Thủ Đức
Kế Toán/kiểm Toán Làm Phân Tích Nghiệp Vụ Phần Mềm (Business Analyst)

Kế Toán/kiểm Toán Làm Phân Tích Nghiệp Vụ Phần Mềm (Business Analyst)

MISA Jointstock Company
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trong suốt hành trình gần 30 năm tiên phong, MISA tự hào là công ty hàng đầu Việt Nam cung cấp giải pháp chuyển đổi số toàn diện SaaS (Software-as-a-Service) với gần 60 sản phẩm, ứng dụng cho 350.000 khách hàng là cơ quan nhà nước, doanh nghiệp, hộ kinh doanh và 3.5 triệu khách hàng cá nhân tại Việt Nam và 22 quốc gia trên thế giới. MISA vinh dự khi được đồng hành cùng các Bộ, ban, ngành trong chương trình Chuyển đổi số quốc gia, tự động hóa hoạt động quản lý, kinh doanh, giúp nâng cao năng suất và góp phần vào sự phát triển chung của Việt Nam.Với tinh thần "Nỗ lực sáng tạo vì một thế giới thông minh bằng sản phẩm công nghệ trí tuệ Việt", chúng tôi mong muốn được đồng hành cùng bạn, kiến tạo nên những thành tựu đột phá.MÔ TẢ CÔNG VIỆC• Khảo sát và tiếp nhận thông tin về luồng nghiệp vụ, hành vi, thói quen của khách hàng khi thực hiện nghiệp vụ công việc.• Phân tích, tổng hợp thông tin về nghiệp vụ đã thu thập và mô tả thành tài liệu nghiệp vụ.• Đào tạo nghiệp vụ cho các thành viên của dự án để đảm bảo tất cả thành viên hiểu và nắm rõ nghiệp vụ, luồng nghiệp vụ của khách hàng.• Xây dựng kịch bản dùng thử sản phẩm theo luồng nghiệp vụ.• Dùng thử thiết kế đảm bảo thiết kế đáp ứng tốt nhất yêu cầu của người sử dụng về nghiệp vụ và tính dễ dùng.• Dùng thử sản phẩm đảm bảo đáp ứng được nghiệp vụ, tính dễ dung trước khi chuyển giao cho khách hàng.• Đào tạo nghiệp vụ cho nhân viên kinh doanh, nhân viên tư vấn, hỗ trợ nghiệp vụ sản phẩm.
Kế Toán Trưởng

Kế Toán Trưởng

Công Ty Cổ Phần Tập đoàn Vinapro
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. : • Quản lý chung và điều hành mọi hoạt động có liên quan đến lĩnh vực tài chính kế toán. • Tổ chức cải tiến, hoàn thiện chế độ hạch toán kế toán theo quy định của Luật kế toán mới nhất. • Lập kế hoạch tài chính, triển khai và theo dõi các hoạt động tài chính, kiểm soát ngân quỹ. • Tiến hành phân tích tình hình tài chính của Doanh nghiệp. • Xem xét, đánh giá, kiểm tra và phân tích dự báo hoạt động tài chính kế toán của các bộ phận, các hợp đồng. • Đảm bảo rằng các loại tài sản của Doanh nghiệp được kiểm soát và sử dụng một cách hợp lý và sinh lợi. • Quản lý, đào tạo, phân công công việc cho các kế toán viên để đảm bảo bộ máy kế toán hoạt động có hiệu quả. • Phân tích và trình bày báo cáo tài chính hoặc báo cáo tình hình sản xuất, kinh doanh của doanh nghiệp theo từng thời điểm của doanh nghiệp. • Xây dựng các quy định về quản lý tài chính trong công ty. • Lập kế hoạch ngân sách và phương án sử dụng nguồn vốn hiệu quả. • Thẩm định tính hiệu quả về mặt tài chính đối với các hợp đồng kinh tế các khoản chi phí lớn và tham mưu cho BGĐ ra quyết định. • Lập báo cáo tài chính, báo cáo thuế và thực hiện quyết toán thuế với cơ quan thuế, hoàn thuế. Làm việc với các cơ quan thuế hoặc các cơ quan hữu quan khi đến làm việc với doanh nghiệp. • Lập kế hoạch và đảm bảo kế hoạch tài chính: trả nợ vay, mua hàng, thanh toán, trả lương, chi phí khác… • Lập phương án kinh doanh giải trình ngân hàng khi có yêu cầu. • Tổng hợp, phân tích số liệu kết quả kinh doanh giúp ban giám đốc lựa chọn phương án tối ưu. • Nghiên cứu tham mưu cho ban giám đốc để cải tiến phương pháp hạch toán và chế độ báo cáo. • Thống kê và tổng hợp, theo dõi số liệu kế toán khi có yêu cầu hoặc đưa ra các đề xuất nhằm quản lý chi phí. • Kiểm soát các giao dịch ngân hàng, nhà cung cấp… • Kiện toàn hệ thống sổ sách, cải tiến những điểm bất hợp lý trong công việc của bộ phận kế toán. • Các nhiệm vụ khác do BGĐ phân công.
IOS Developer (Swift/Objective-C, Agile)

IOS Developer (Swift/Objective-C, Agile)

Live Payments
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Live Payments is seeking a skilled and experienced iOS Developer to join our team and take the lead in building a secure and user-friendly payment application for iOS devices. As an iOS Developer for the payment application, you will be responsible for designing, developing, and maintaining the application while ensuring seamless integration with various payment systems and services. You will collaborate closely with cross-functional teams, including product managers, designers, and backend developers, to deliver a robust and efficient payment solution to our users. Core responsibilities include:Lead the end-to-end development of a payment application for iOS devices, from concept and design to testing, deployment, and maintenance.Collaborate with product managers/owners and designers to gather requirements and translate them into functional, intuitive, and secure payment features.Design and implement secure payment processing mechanisms, adhering to industry standards and best practices.Integrate the payment application with third-party SDK, payment gateways, APIs, and backend systems.Ensure the application meets compliance and security standards, such as PCI-DSS, and implement necessary encryption and data protection measures.Write clean, efficient, and maintainable code, following established development processes and guidelines.Conduct thorough testing to identify and resolve bugs, performance issues, and security vulnerabilities.Optimize application performance and user experience by implementing performance tuning techniques.Stay up-to-date with the latest trends, technologies, and regulations related to mobile payment systems and maintain awareness of competitors' offerings.Collaborate closely with backend developers to establish secure and efficient communication between the mobile application and server-side systems.Assist in the estimation and planning of development tasks, provide regular progress updates, and actively participate in team meetings.Conduct code reviews, provide constructive feedback, and mentor junior developers when necessary.
Trưởng Phòng, Quản Lý Mua Hàng (Công ty Dịch vụ Nam Long - CTTV)

Trưởng Phòng, Quản Lý Mua Hàng (Công ty Dịch vụ Nam Long - CTTV)

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Nam Long
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
MÔ TẢ CHUNGCông ty Dịch Vụ Nam Long là Công ty Thành viên thuộc Tập đoàn Nam Long, được thành lập vào năm 2005 nhằm chuyên môn hóa công tác hậu mãi và cung cấp dịch vụ đô thị, khép kín chu trình phát triển bất động sản, gia tăng giá trị tập đoàn.Trưởng phòng, Quản lý Mua Hàng chịu trách nhiệm toàn diện trong việc lập kế hoạch, tổ chức, điều phối và giám sát các hoạt động mua sắm hàng hóa, dịch vụ và tài sản của công ty, đảm bảo đáp ứng kịp thời nhu cầu hoạt động của các phòng/ban với chất lượng, chi phí và tiến độ tối ưu. Vị trí này đóng vai trò then chốt trong việc lựa chọn, đánh giá và duy trì mối quan hệ với nhà cung ứng, đàm phán các điều khoản hợp đồng, thực hiện đấu thầu, kiểm soát ngân sách mua sắm, và đảm bảo tuân thủ quy trình – chính sách của doanh nghiệp. Đồng thời, Trưởng phòng, Quản lý Mua Hàng còn chịu trách nhiệm quản lý kho, cũng như xử lý các tình huống phát sinh nhằm tối ưu hiệu quả sử dụng nguồn lực và dòng tiền của công ty.TRÁCH NHIỆM CHÍNH1. Lập kế hoạch mua sắm của công ty.- Định kỳ hàng năm, hàng quý đánh giá nhu cầu mua sắm: Nhân viên quản lý mua hàng cần xác định các nhu cầu mua sắm của công ty dựa trên các yếu tố như thời hạn cung cấp, số lượng, chất lượng, ngân sách, …- Lập kế hoạch mua sắm: Dựa trên nhu cầu mua sắm đã được đánh giá, phê duyệt, nhân viên quản lý mua hàng lên kế hoạch mua sắm, bao gồm các yếu tố như mục tiêu mua sắm, chi phí, thời gian,…2. Tìm kiếm và chọn lựa nhà cung ứng phù hợp.- Xác định các yêu cầu về sản phẩm hoặc dịch vụ cần mua sắm, bao gồm đặc điểm kỹ thuật, số lượng, chất lượng, giá cả, thời gian giao hàng, dịch vụ hỗ trợ, bảo hành, ….- Tìm kiếm các nhà cung ứng có thể đáp ứng yêu cầu của công ty.- Đánh giá và chọn lựa các nhà cung ứng tiềm năng.- Thường xuyên theo dõi và đánh giá hoạt động của nhà cung cấp hiện tại.- Đưa ra các giải pháp nhằm nâng cao chất lượng nhà cung cứng hàng hóa – dịch vụ.3. Khảo sát giá trên thị trường.- Xác định nhu cầu sản phẩm.- Xác định nhà cung cấp.- So sánh báo giá của các nhà cung ứng.- Đàm phán và thương lượng để có mức giá hợp lý với các nhà cung ứng.- Lập các báo cáo chi tiết về nguồn cung ứng hàng hóa & dịch vụ trình cấp trên phê duyệt.4. Thực thi thu mua hàng hóa theo quy trình.- Xác định cụ thể các yêu cầu về mua hàng hóa, bao gồm: Tiếp nhận yêu cầu mua hàng từ các phòng/ban trong công ty & Xác định số lượng, chủng loại, quy cách hàng hóa và thời gian cung cấp hàng hóa.- Lập các kế hoạch mua hàng chi tiết, lập đề nghị tạm ứng mua hàng trình cấp trên phê duyệt.- Đặt hàng và giám sát quá trình mua hàng, giao - nhận hàng hoá, tài sản.- Thực hiện kiểm tra, kiểm duyệt hàng hóa – tài sản khi nhận.- Kiểm tra các giấy tờ liên quan, phải đảm bảo chính xác đầy đủ.- Giải quyết và làm báo cáo các trường hợp phát sinh (nếu có).- Theo dõi việc thanh toán của Chủ đầu tư để đảm bảo dòng tiền của Công ty.- Lưu trữ thông tin và tài liệu liên quan đến quá trình mua hàng.5. Thực hiện công tác đấu thầu.- Chuẩn bị kế hoạch đấu thầu trình cấp trên phê duyệt.- Chuẩn bị hồ sơ mời thầu, liên hệ các nhà thầu tham gia quá trình đấu thầu.- Tổ chức buổi đấu thầu và nhận hồ sơ dự thầu từ các nhà cung ứng.- Tổng hợp hồ sơ, làm báo cáo chi tiết về hồ sơ các nhà thầu đã tham gia và trình Ban lãnh đạo Công ty lựa chọn nhà thầu phù hợp.- Tổ chức mở thầu, công bố đơn vị trúng thầu và tiến hành các quy trình mua hàng tiếp theo.- Chuyển phòng/ban liên quan ký kết hợp đồng mua bán.6. Công tác báo cáo – lưu trữ liên quan- Lập báo cáo định kỳ về công tác liên quan đến mua sắm thực tế so sánh với chi phí/ ngân sách được lập- Lập báo cáo định kỳ đánh giá nhà thầu ký kết hợp đồng/ đơn đặt hàng- Lập các báo cáo chi tiết về nguồn cung ứng hàng hóa & dịch vụ trình cấp trên phê duyệt.- Lưu trữ hồ sơ liên quan đến mua hàng, phạm vi công việc theo đúng quy định lưu trữ của công ty- Lập các báo cáo liên quan và phát sinh.
Senior Games Designer – Gameplay Design

Senior Games Designer – Gameplay Design

Vinsprite Soft
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Design innovative and engaging gameplay systems for card, slot, crash, and instant win games.Conduct competitor analysis and game mechanic deconstruction based on market demands.Create comprehensive Game Design Documents (GDD) and flow diagrams for development teams.Collaborate with product, art, and dev teams to implement and iterate gameplay.Balance innovation, monetization, and regulatory compliance in all designs.
CVCC Kiến trúc Giải pháp Dữ liệu- Data Architect

CVCC Kiến trúc Giải pháp Dữ liệu- Data Architect

MB Bank
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Xây dựng và đóng góp ý kiến về quy trình, quy định liên quan đến kiến trúc và mô hình dữ liệu.Đảm bảo các kiến trúc dữ liệu tuân thủ các tiêu chuẩn và kiến trúc phê duyệt của ngân hàng.Nghiên cứu, đề xuất, quy hoạch và tư vấn các giải pháp dữ liệu nhằm đáp ứng yêu cầu phân tích dữ liệu và báo cáo.Tiếp nhận, đánh giá, quy hoạch và tư vấn giải pháp cho các sản phẩm, dịch vụ dữ liệu từ các đơn vị nghiệp vụ.Xây dựng sản phẩm/dịch vụ dữ liệu, đảm bảo đáp ứng đúng tiến độ và tiêu chuẩn chất lượng đã cam kết.
Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng - Sản Phẩm Vay Ô Tô

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng - Sản Phẩm Vay Ô Tô

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Vị trí Chuyên viên Quan hệ Khách hàng sẽ phải đạt được doanh số kinh doanh và tạo được kết quả vượt qua sự kỳ vọng của khách hàng, chủ động trong việc xây dựng, duy trì mối quan hệ lâu dài với các Đối tác Kinh doanh/Đại lý xe ô tô. Vị trí này cũng sẽ chịu trách nhiệm tìm kiếm các cơ hội có thể để quảng bá và bán chéo các sản phẩm khác.Trách nhiệm công việc1. Xây dựng và duy trì mối quan hệ với Đại lý Ô tô và Khách hàng: Chăm sóc các hoạt động và đối tác kinh doanh để duy trì lượng khách hàng hiện có Mở rộng mạng lưới khách hàng và đối tác cho công ty 2. Đảm bảo hoàn thành chỉ tiêu kinh doanh quý và tháng được giao Tư vấn về các sản phẩm và dịch vụ Vay mua xe ô tô Kết hợp tư vấn bán chéo với các sản phẩm khác của công ty 3. Thực hiện quy trình đề xuất để có mức phê duyệt giải ngân phù hợp Là người trực tiếp đánh giá khách hàng, đề xuất phê duyệt giải ngân theo đúng quy trình Lập hồ sơ tín dụng, hướng dẫn khách hàng chuẩn bị hồ sơ vay và nộp theo quy định của công ty 4. Theo dõi các hoạt động sau khi giải ngân: Làm việc cùng các bộ phận khác sau khi khách hàng được giải ngân để kiểm tra Làm việc sát sao với khách hàng để đạt mức tăng trưởng tín dụng an toàn Phối hợp với các bộ phận khác để thu hồi nợ 5. Các nhiệm vụ khác theo yêu cầu từ Quản lý trực tiếp: Đạt được chỉ tiêu về quan hệ khách hàng và KPI do Quản lý trực tiếp đề ra Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Quản lý trực tiếp hoặc Giám đốc kinh doanh vùng Kỹ năng & Chuyên môn1. Trình độ chuyên môn: Tốt nghiệp Đại học/Cao đẳng chuyên ngành Quản trị kinh doanh/Tài chính & Ngân hàng hoặc các chuyên ngành liên quan 2. Kinh nghiệm làm việc:  Có kinh nghiệm 06 tháng tới 01 năm trong lĩnh vực tài chính ngân hàng, cho vay xe ô tô, tư vấn showroom xe hơi, xe máy 3. Kiến thức Ưu tiên có kiến thức về Dịch vụ tài chính, Ngân hàng hoặc Showroom ô tô Có kiến thức về quản lý kinh doanh và thực hiện kế hoạch kinh doanh Ngoại ngữ: Tiếng Anh ở mức khá Có kinh nghiệm làm việc thực tế trong lĩnh vực kinh doanh 4. Kỹ năng Có kỹ năng giao tiếp tốt, kỹ năng tạo động lực tinh thần làm việc nhóm MS Office (Word, Excel, Access) và có kiến thức về CRM Phúc lợi dành cho bạn Thưởng KPI hấp dẫn (hàng tháng hoặc hàng năm) và lương tháng thứ 13 Bảo hiểm y tế cá nhân cao cấp cho tất cả nhân viên và vợ/chồng và/hoặc con cái 14 – 20 ngày nghỉ phép hàng năm, 3 ngày nghỉ ốm có lương Địa điểm làm việc 39a Phố Ngô Quyền, Hàng Bài, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Việt Nam 20 Cộng Hòa, Phường 12, Tân Bình, Hồ Chí Minh, Việt Nam
Giám Sát Kinh Doanh - Telesales

Giám Sát Kinh Doanh - Telesales

Shinhan Vietnam Finance Company Limited
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Trách nhiệm công việc1. Lập kế hoạch kinh doanh Thiết lập mục tiêu cho đội ngũ bán hàng, góp phần dự báo doanh số của công ty. Chủ động đề xuất/ góp phần vào xây dựng kế hoạch kinh doanh. 2. Thực thi hoạt động kinh doanh Giám sát, thông báo đầy đủ về các kế hoạch kinh doanh, sự kiện, hoạt động… cho nhóm kinh doanh nhằm đảm bảo công việc được thực hiện đầy đủ và hiệu quả. 3. Phân tích doanh số kinh doanh Thực hiện phân tích doanh số hàng tuần, hàng tháng, đảm bảo xác định được cả những khoảng trống và tiềm năng để đưa ra những giải pháp thích hợp sẽ được thực hiện nhằm tối đa hóa thành tích kinh doanh. 4. Quản lý và phát triển đội nhóm Đảm bảo lực lương nhân sự được tuyển dụng, đào tạo và huấn luyện nghiệp vụ đầy đủ. Đảm bảo các chương trình thi đua được thực hiện đúng cách, những cá nhân có thành tích tốt nhất sẽ được công nhận và khen thưởng. 5. Các nhiệm vụ khác theo yêu cầu từ quản lý trực tiếp.Kỹ năng & Chuyên môn1. Trình độ chuyên môn Tốt nghiệp Cao đẳng, Đại học,.... 2. Kinh nghiệm làm việc Ít nhất 2 đến 3 năm kinh nghiệm tại vị trí Trưởng nhóm trở lên trong lĩnh vực tài chính, ngân hàng 3. Kiến thức Kiến thức tài chính, ngân hàng 4. Kỹ năng Kỹ năng tạo động lực tinh thần làm việc nhóm Kỹ năng giao tiếp và giải quyết vấn đề tốt Kỹ năng tuyển dụng/ huấn luyện/ đào tạo Có khả năng quản lý và dẫn dắt đội nhóm Giao tiếp thành thạo bằng tiếng Việt và tiếng Anh MS Office (Word, Excel, Access) và CRM Phúc lợi dành cho bạn Thưởng KPI hấp dẫn (hàng tháng hoặc hàng năm) và lương tháng thứ 13 Bảo hiểm y tế cá nhân cao cấp cho tất cả nhân viên và vợ/chồng và/hoặc con cái 14 – 20 ngày nghỉ phép hàng năm, 3 ngày nghỉ ốm có lương Địa điểm làm việc 20 Cộng Hòa, Phường 12, Tân Bình, Hồ Chí Minh, Việt Nam
[HN/HCM] Service Accountant – Accounting & Tax Service

[HN/HCM] Service Accountant – Accounting & Tax Service

TMF Vietnam Company Limited
  • Ngày hết hạn: 08/12/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
This position assists the Leader in daily deliverables to provide excellent service to clients. They provide financial information to management by researching and analyzing accounting data; preparing reports submitting the reports to the client and cooperate with member in the department.KEY RESPONSIBILITIES• Maintains relationship with clients and internal/external stakeholders;• Performs daily work with high complexity, including closing full set of books, SFC compliance documents, capital account, annual financial statements, profits tax returns with tax computations, trade and shipping services, and other tailor made management reports/ financial analysis;• Performs financial fluctuation analysis for key clients;• Performs more advanced data entry and quality document control;• Query management with internal and external- 3rd party stakeholders;• Assist Manager in preparing proposal for clients;• Supervises Accountants and Junior Accountants, and reviews draft deliverables;• Assists Manager/AM to implement internal control procedures and train junior staff.
Junior/Middle Data Engineer (Spark, SQL, Linux)

Junior/Middle Data Engineer (Spark, SQL, Linux)

DATA NEST
  • Ngày hết hạn: 09/12/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Company InformationFounded in 2018, Data Nest is a dynamic and innovative company specialising in credit scoring, lead generation services and other products. By harnessing the power of Data Analytics and AI, we help finance companies to reduce their credit loss, to widen their consumer base, and to fasten their release of new financial services.We aim to transform the financial landscape through the strategic application of data analytics and AI and make a better society where financial services are accessible for everyone.Are you ready to be part of a dynamic and passionate team at the forefront of revolutionising the financial industry? Look no further – Data Nest is the place to be!Why Choose Data Nest?Market-Leading Benefits:At Data Nest, we believe that our success is fueled by the talent and dedication of our team members. That's why we're proud to offer top-notch benefits that set us apart from the rest!Innovation at its Core: We're not just another company; we're a hub of innovation, where your ideas are valued, and your creativity is encouraged.Exciting Challenges: We tackle challenges head-on and view them as opportunities for growth. Join us in solving complex problems and pushing the boundaries of what's possible in the world of data analytics and AI.Apply now - Your future start here !A. JOB DESCRIPTIONWe are looking for innovative data engineers to build and evolve our leading financial products. You will work with a team of young and talented engineers to build robust and scalable big data pipelines, conduct advanced research in implementing state-of-the-art ML and AI techniques, build high-quality data services that are both streaming and batch-based.B. RESPONSIBILITIESDevelop and maintain data pipelines to ensure data quality for machine learning model development.Operationalize data processes - provide the team with ad-hoc analysis, automated dashboards, and self-service reporting tools so that everyone gets a good sense of the state of the businessCollaborate with Data Analysts to build BI reporting systems and analytical dashboards.Support Data Scientists in retrieving, processing, and preparing data for model training.Efficiently prioritize and execute what’s important: prioritize for both speed and impact, and aggressively optimize for return by focusing on work output that scales well and is reusableMaintain a culture of high quality output and exceptional customer service: effectively communicate at all levels, ensure that work gets done well and on time, respond effectively to unexpected obstacles and reallocate resources as necessary
  • 1
  • 595
  • 596
  • 597
  • 598
  • 599
  • 675

Việc làm tuyển gấp

Tuyển Nhân Viên Bán Hàng Tiêu Dùng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm
Tuyển Nhân Viên Bán Hàng Tiêu Dùng -...
icon Hồ Chí Minh
Tuyển Việc Làm Bán Hàng Fulltime / Partime - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm
Tuyển Việc Làm Bán Hàng Fulltime /...
icon Hồ Chí Minh
Tuyển Dụng Nhân Viên Bán Hàng - Ca Parttime / Xoay Ca
Tuyển Dụng Nhân Viên Bán Hàng - Ca...
icon Hồ Chí Minh

Trường cùng khu vực

Khoa Du lịch - ĐH Huế
Khoa Du lịch - ĐH Huế
exp http://hathueuni.edu.vn/
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
exp http://hucfl.edu.vn/
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
exp http://www.hce.edu.vn/
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
exp https://huaf.edu.vn
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
exp http://www.hufa.edu.vn/
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (267521)
  • Việc làm bảo vệ (1971)
  • Việc làm bất động sản (21878)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1397)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4592)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6050)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20548)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31514)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (31287)
  • Việc làm spa / làm đẹp (493)
  • Việc làm luật / pháp lý (13594)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2942)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (269)
  • Việc làm tài chính / kế toán (155410)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2534)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2898)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11153)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6165)
  • Việc làm y tế / dược (1186)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (854)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (201)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (14)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (28)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (25)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập