Mô Tả Công Việc
The customer’s first point of contact for immediate assistance during meetings and events.
Assisting inquiry guest regarding their event/function requirements on site.
Preparing and providing detailed information from the Banquet Sales team to report or give detailed information’s and orders to the Banquet Manager.
Managing the administration of the Banquet Operations Office on a daily basis including maintaining and updating staff information.
Working closely with Banquet Manager for daily inspection of all condition of the Functions following the Event Order.
Attend to customer’s requests during the meeting ... air conditioning, lighting, additional AV requirements.
Attend to and resolve customer complaints.
Assist and escort arriving customers (organizers and delegates) to their meeting location.
Yêu Cầu Công Việc
- Frequently standing up both inside and outside of the facility
- Communicating with customers, employees, and third parties
- Using a keyboard to generate correspondence, reports, etc.
- Handling objects, products and computer equipment
- Communication skills are used a significant amount of time when interacting with clients and guests
Hình thức
Quyền Lợi
- 3 ngày nghỉ/2 tuần
- 100 % lương và phí phục vụ trong thơi gian thử việc
- Tham gia các buổi đào tạo nâng cao tay nghề
- Môi trường làm việc thân thiện
- Tham gia các buổi hoạt động tập thể thường niên của Khách sạn
- Đặc quyền dành cho nhân viên khi sử dụng dịch vụ tại Tập đoàn khách sạn Quốc tế Melia
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.