Mô Tả Công Việc
Manages and oversees the preparation and update of individual Departmental Operations Manuals.
Ensures that the Concierge activities including Bell and Transportation are aligned with the respective Corporate Strategy.
Conducts regular divisional communications meetings and ensure that departmental briefings and meetings are effective and conducted as necessary.
Develops the skills and effectiveness of all Concierge and Bell Desk employees through the appropriate training, coaching, and/or mentoring.
Ensures information on restaurants, hotel facilities and other miscellaneous information are updated periodically.
Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
Implements consistent guest recognition programmes and maintains a relevant guest history database.
Personally and frequently verifies that guests are receiving the best possible service during check-in and check-out.
Spends time in Concierge, Bell Desk, Hotel Lobby and Entrance during peak periods to ensure that both areas are managed well by the respective team and delivers the brand promise.
Ensures that all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to financial record keeping, money handling and licensing are adhered to, including the timely and accurate reporting of financial information.
Yêu Cầu Công Việc
The position is open for Vietnamese only.
Bachelor's degree in Hospitality Management.
3 years of experience in the same position in Luxury resort and urban city.
Pre-opening experience is preferable.
Good English communication skills, both in written and oral.
Hình thức
Quyền Lợi
Pre-opening allowace/ Phụ cấp cho giai đoạn tiền mở cửa
Relocation allowance/ Hỗ trợ chi phí trợ cấp đi lại khi nhận việc
Annual home leave allowance/ Hỗ trợ chi phí trợ cấp thăm nhà hàng năm
Rest and relaxation allowance/ trợ cấp nghỉ dưỡng
Service charge allowance during pre-opening/ Hỗ trợ phụ cấp phí phục vụ trong giai đoạn tiền mở cửa
Staff accommodation/ được cung cấp nhà ở tại Nhà nhân viên
3 meals per day including days off…./ Cung cấp 3 bữa ăn mỗi ngày kể cả ngày nghỉ
12-15 annual leave/ 12-15 ngày phép năm
Social and Health insurance as per local law/ Bảo hiểm y tế và bảo hiểm xã hội theo luật lao động
Training and developing plan/ Chương trình đào tạo và phát triển
12 complimentary rooms at Hyatt properties around the world/ được trải nghiệm 12 đêm phòng miễn phí tại các khách sạn của tập đoàn Hyatt
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.