Mô Tả Công Việc
Responsible for providing accurate information concerning hotel facilities, venues and functions and handling guest inquiries
Supervises the issue of mail, messages, telegrams and parcels to the guests
Coordinate guests’ needs, requests, and inquiries to ensure superior service and value for our guests.
Knowledgable local information to provide guest useful information and recommendation to ensure great experience of customers
Priority to upsell all Hotel's activities and services to meet the financial target
Yêu Cầu Công Việc
At least 2 years work experience with same position
Hình thức
Quyền Lợi
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12-14 annual leaves/ year - 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 - 14 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.