Mô Tả Công Việc
Responsibilities:• Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email.• Produce high-quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead.• Sticks to service responsibilities to reach high performance standards.• Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft – never put customer PII at risk.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
• Have at least 1 year’s working experience in Global customer-facing roles.• Excellent spoken English is a must.• Excellent customer service skills• Passion and desire to develop in the IT industry• Available for rotation shifts.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.