Mô Tả Công Việc
- Communicates to his/her superior any difficulties, guest comments and other relevant information.
- Establishes and maintains effective employee working relationships.
- Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled.
- Attends and participates in training sessions as scheduled.
- Outlet is ready for service and guest comfort.
- Guests are conversed with in relation to the food and beverage products.
- Promoting and selling cocktails to guests.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any Company activity related to Fire Life safety.
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
- Completion of assigned tasks.
- Cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng phù hợp với các tiêu chuẩn và qui trình đã đề ra của công ty và bộ phận.
- Truyền đạt đến giám sát của mình bất cứ các khó khăn và các ý kiến của khách hàng hoặc các thông tin liên quan khác.
- Thiết lập và duy trì các mối quan hệ nhân viên để làm việc hiệu quả.
- Tham dự các cuộc họp giao ban hàng ngày và các cuộc họp khác theo kế hoạch.
- Tham dự và tham gia các khóa tập huấn theo lịch trình.
- Đảm bảo các khu vực phục vụ luôn được sẵn sàng và tạo cho khách hàng sự thoải mái khi vào nhà hàng.
- Phải tiếp xúc, trò chuyện với khách hàng lấy ý kiến đế khắc phục các vấn liên quan đến nhà hàng cũng như thực phẩm và đồ uống.
- Luôn cập nhật các chương trình khuyến mãi và bán hàng cho khách hàng.
- Nhanh chóng và kịp thời giải quyết các khiếu nại của khách hàng.
- Chịu trách nhiệm trong việc giữ gìn tài sản an toàn và tham gia vào các hoạt động của công ty liên quan đến an toàn phòng cháy chữa cháy.
- Thực hiện bất kỳ nhiệm vụ nào khác có thể được chỉ định bởi các quản lý theo từng thời điểm.
- Hoàn thành nhiệm vụ được giao.
Yêu Cầu Công Việc
- Level of education: High School or Vocational Certificate in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
- 1 year related experience or an equivalent combination of education and experience.
- Able to speak English
- Pro-active with a passion for luxury hospitality;
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Outstanding communication skills.
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the Department, the brand and the Company.
- Skills: Negotiation, Problem Solving, Time Management;
- Calm and patient.
-- Good health, know how to arrange goods.- Quick, careful.
- Having skills in calculating and counting goods.
- Honest.
- Having a sense of responsibility, able to withstand work pressure
Hình thức
Quyền Lợi
* Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
* Social Insurance, Medical Insurance & Unemployment Insurance/ BHXH, BHYT & BHTN
* 13th month salary/ Lương tháng 13
* 02 weekly days off/ 02 ngày nghỉ hàng tuần
* 03 sets of annually uniform/ 03 bộ đồng phục trên năm
* Duty Meal at Staff Dining Room/ Bữa ăn trong ca làm việc tại Nhà ăn nhân viên
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.