Mô Tả Công Việc
- Welcome customers
- Register the customer in the system, confirm the reservation, and obtain payment information
- Promote and join the loyalty program, immediately recognize when members visit and provide relevant benefits
- Confirm payment information and check payment correctly at check in / out
- Receive a deposit for the accommodation fee, pay cash upon request of traveler's checks and exchanges, issue a receipt, register the system, and prepare a report
- Take necessary action in response to customer requests and complaints
Yêu Cầu Công Việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- front desk service experiences preferred
Hình thức
Quyền Lợi
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12-14 annual leaves/ year - 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 - 14 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.