Mô Tả Công Việc
To assist Management in increasing the Hotel’s profitability.
To supervise staff within the section.
To assist guest and ensure their stays at the hotel are comfortable and an experience to remember.
Having a positive attitude towards work, be self-disciplined and self-motivated, set a good working example for all subordinates.
Responsible for the daily organization of section.
Contribute to overall operational efficiency by performing relevant duties as assigned.
Use your supervision skills effectively to encourage and motivate staff.
Monitor guest service personnel constantly, ensuring that at all times maximum guest satisfaction is being achieved though guest recognition and prompt cordial attention.
Establish good public relations with all guests.
Provide guests with the most accurate and up to date information at all times.
Yêu Cầu Công Việc
- Nữ tuổi từ 25-35
- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm chuyên ngành khách sạn ít nhất 2 năm trở lên
- Biết sử dụng phần mềm Smile là một lợi thế
- Phẩm chất đạo đức: uy tín, trung thực, nhanh nhẹn, team work, đặc biệt cẩn thận, chi tiết.
- Suy nghĩ tích cực trong mọi tình huống, Khả năng chịu áp lực cao trong công việc
- Người có khát khao tăng thu nhập nhanh chóng, yêu thích việc chinh phục khách hàng
- Có thể làm việc theo ca và tăng ca khi cần thiết
Hình thức
Quyền Lợi
- Lương, thưởng hấp dẫn.
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện.
- Hỗ trợ ăn ca
- Chế độ Bảo hiểm theo quy định.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.