Mô Tả Công Việc
KEY RESPONSIBILITIES
Job Summary
• Assist the Service Centre Supervisor in overseeing and directing all aspects of telecommunications services to achieve the highest guest satisfaction.
Yêu Cầu Công Việc
Language Skills
• Good communication skill in English verbal, listening and writing.
Experience –
• Minimum of 1-year supervisory experience in hotel service centre operations.
• Track record in leading hotel with good standards.
Hình thức
Quyền Lợi
Lương hấp dẫn và cạnh tranh
- Accomodation/Meals: Sun Home with full amenities according to 3-star hotel standards and 3 meals/day
Chỗ ở/Bữa ăn: Sun Home với đầy đủ tiện nghi theo tiêu chuẩn 3 sao và 3 bữa 1 ngày
- The benefits only at Sun Group: Suncare Insurance, entertainment mode for yourself and your family in the Sun Group’s entertainment system in country (Hon Thom/ Ba Na/ Fansipan cable car/ Sun World Da Nang Wonder...)
Quyền lợi chỉ có ở Sun Group: Bảo hiểm Suncare, tận hưởng và thư giãn cùng với gia đình tại các hệ thống giải trí trong nước (Hòn Thơm/ Bà Nà/ Cáp treo Fansipan/ Sun World Da Nang Wonder...)
- Social Insurance as per Vietnamese Law
Được tham gia đầy đủ các loại bảo hiểm theo luật Việt Nam
- Holiday/ New Year bonus. 13th month salary
Thưởng nghỉ lễ/năm mới. Tháng lương thứ 13
- Other benefits of Sun Group
Các quyền lợi khác của SunGroup
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.