Mô Tả Công Việc
• Count, sort and checks all guest items and uniforms received for dry cleaning, washing and pressing against accompanying lists, inspects for damages, stains, etc., separates and refers to superior all items with delicate materials that need special care and reports any defects noted.
Đếm, phân loại và kiểm tra đồ của khách, đồng phục từ nơi giặt khô và là theo danh sách, kiểm tra lỗi, vết bẩn.... tách riêng và báo với giám sát viên tất cả những đồ dễ bị làm hỏng và cần lưu ý đặc biệt
• Mark all items according to code numbers for easy control and insurance.
Đánh dấu đồ theo mã số để dễ dàng kiểm tra và bảo đảm
Financial and Revenue Responsibilities
• Maintain daily production report of all processed items and prepare monthly summary of such report indicating total number of pieces for each item.
Duy trì báo cáo hàng ngày về đồ giặt là và chuẩn bị tổng kết hàng tháng những bản báo cáo này với tổng số.
Training and Human Resources Management
• Greets and courteous to all guest and colleagues, uses eye contact and always offers assistance.
Phải chào hỏi và lịch sự với tất cả các khách và các bạn đồng nghiệp, tươi cười và sẵn sàng tỏ ý giúp đỡ họ.
• Take extreme care with personal grooming in order to maintain a consistently high level of professional appearance.
Quan tâm đặc biệt đến vệ sinh và diện mạo cá nhân để thường xuyên duy trì hình thức một cách chuyên nghiệp ở mức độ cao.
• Comply and apply training program given by Laundry supervisor pertaining maintaining standard of cleaning public area.
Tuân thủ và áp dụng những chương trình đào tạo của Giám sát viên đồ vải và đồng phục về duy trì tiêu chuẩn dọn khu vực công cộng.
• To have a complete understanding of and adhere to the hotel's policy relating to fire, hygiene, health and safety.
Cần phải hiểu một cách hoàn toàn và tuân thủ các quy tắc PCCC, vệ sinh, sức khoẻ và an toàn
Guest Service Responsibilities
• Interact with the hotel’s guests in a friendly, polite, positive manner.
Giao tiếp với khách bằng cử chỉ thân thiện, lịch sự và tích cực.
• Marks all items according to code numbers for easy control and issuance.
Đánh dấu đồ theo mã số để dễ dàng kiểm tra và bảo đảm
• Inspect for damage, checks numbers, sorts and packs for delivery items that have been processed.
Kiểm tra lỗi và kiểm tra theo số, phân loại và gói trước khi chuyển
• Resume and endorse with personnel concerned to ensure prompt delivery of all guest items and uniforms.
Theo dõi và xác nhận với những người liên quan trước khi chuyển đồ giặt của khách và đồng phục.
• Perform jobs related to laundry items such as sorting and folding guest items, towels, uniforms, etc., mending torn items, replacing button, etc. and answering phone calls.
Thực hiện công việc có liên quan đến giặt là như phân loại hay gập đồ cho khách, khăn, đồng phục, vá những vết rách, thay cúc....và trả lời điện thoại.
Hình thức
Quyền Lợi
Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.
Talent development through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within the property, the company and across the world!
Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.
Mức lương
Từ 5 đến 8 triệu
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.