Mô Tả Công Việc
This position will report to Purchasing Manager.
Đàm phán về giá cả và các điều kiện thực hiện gói mua sắm.
Negotiate with suppliers vendors on terms & conditions of purchasing contracts in complying with company standards to get good time delivery, best service and acceptable payments.
Quản lý hàng về số lượng và chất lượng, đảm bảo nhất quán trong việc cung cấp cho các bộ phận.
Identify and resolves potential purchasing problem; follow up and ensure timely and accurate product delivery.
Quản lý hợp đồng, đơn đặt hàng (thời hạn và khối lượng của hợp đồng).
Keep track of each order, each contract and take all necessary actions to avoid delay or quality issues.
Tìm kiếm, quản lý, định kì cập nhật, bổ sung danh sách các đối tác, nhà cung cấp, sàng lọc các nhà cung cấp dựa trên các yếu tố chất lượng, tiến độ, giá cả
Identify and develop new/existing supplier, early supplier involvement in new products & services development.
Phối hợp thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của Trưởng bộ phận ..
Perform other duties assigned by the Manager from time to time.
.
Yêu Cầu Công Việc
Diploma or Bachelor's degree in Finance /Accounting / Auditing / Administration Management.
Kỹ năng giao tiếp anh tốt
Good in English & Communication Skill.
Ưu tiên kinh nghiệm trong lĩnh vực nhà hàng, khách sạn, dịch vụ ăn uống
Working experience in Food & Beverage industry (Preferable)
Sử dụng máy vi tính thành thạo.
Proficiency in MS Office, Excel.
Có kỹ năng sắp xếp và tổ chức công việc tốt, cẩn trọng, trung thực và nghiêm túc trong công việc.
Required skills: Critical and logical thinking, strong organizational skills, high responsible, be flexible, can work independent & under pressure.
Hình thức
Quyền Lợi
- Service Charge monthly
- 13th month salary
- Other benefit...
Mức lương
Từ 8 đến 12 triệu
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.