Mô Tả Công Việc
- Managing a client portfolio
- Communicate directly to client in a professional manner via email/ phone/ direct sale meeting/ OTA channels (if any)
- Elaborating on tour programs according to clients’ request and consequently following sales department procedures
- Creating and sending quotations
- Co-operating with the operation and accounting departments to follow up after tour programs and ensure the successful completion of the tour program created
- Provide attentive, friendly, and effective customer service to all internal and external customers in an accurate and timely manner
- Participate fully as a team member to assist as needed in completing all functions related to servicing the client, including selling additional products
- Submit sale report and revenue report on a weekly, monthly and yearly basis to manager
- Carry out other tasks assigned by manager to the best of their ability
- More to be discussed during the interview
Yêu Cầu Công Việc
- Excellent levels of both spoken and written English
- Excellent attitude for teamwork, sophisticated networking capabilities for work with same level management
- Mature, self-driven, possessing intellectual sales skills
Hình thức
Quyền Lợi
- Mức lương cạnh tranh và Thưởng doanh thu hấp dẫn
- Chỗ gửi xe miễn phí, phụ cấp ăn trưa
- Địa điểm làm việc trung tâm
- Cơ hội thăng tiến trong công việc
- Cam kết thưởng tháng lương thứ 13 kể cả nhân viên thử việc
- Thưởng tết, thưởng các ngày lễ
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.