Mô Tả Công Việc
• Develop objectives for the service center’s day-to-day activities
• Collect and analyze statistics (missed calls, common problems encountered, etc.)
* Evaluate performance with key metrics (accuracy, call-waiting time etc.)
• Coach and provide training to Service Center team to maintain the resort’s service standards
• Monitor and improve telephone handling and other procedures
• Prepare reports for different departments or management
Yêu Cầu Công Việc
- At least 3 years of relevant experiences or an equivalent combination of education and work-related experiences, preferably experience in international 5 star hotel/resort.
- Guest Complaint handling skill
- Good command in English
Hình thức
Quyền Lợi
Quyền lợi được hưởng:
Chế độ lương thưởng hấp dẫn dựa trên kết quả công việc và năng lực cá nhân.
Thưởng hàng năm.
Môi trường làm việc quốc tế, năng độc với nhiều cơ hội thăng tiến cao;
Được tham gia các khóa đào tạo chuyên nghiệp.
Mức lương
Thỏa thuận
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.