Mô Tả Công Việc
- Together with team perform customer support before and after sale about all Panasonic represented machines: Installation, maintenance, troubleshooting issue, conduct training, overhaul, ...etc).- Windows person, roller visit Chinese/ Taiwanese customer to build up relationship, follow up and troubleshoot issue / customer’ requirements.- Propose solution items, software or service package to enhance customers’ satisfaction.- Report directly to Service Manager and higher level.Notice: - New members will be attended training at training center or On Job Training to improve knowledge / skills before handling activities.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Electrical/Mechanical or Mechatronic Engineering or related equivalent.- Experience of technical field about maintenance and repairing Panasonic SMT equipment.- Strong mechanical, electrical, electronic skills.- Able to work independently and work under high pressure.- Service mind characteristic.- Effective communication / reporting / training skill is must.- Foreign language: Chinese is must. - Computer proficiency including software relevant applications.
Xem toàn bộ Yêu Cầu Công Việc
Hình thức
Full-time
Mức lương
Thỏa thuận
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.