Mô Tả Công Việc
Key Responsibilities
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc
- Handle the safekeeping, recording, collection of all keys and pagers held in the Housekeeping Department to ensure a safe and secure work environment
- Receive Lost and Found items and record and store them as per standard. Handle the claiming and clearing of any Lost and Found items.
- Control cleanliness and tidiness of the Housekeeping Department and file Housekeeping records and reports as per Housekeeping guidelines
- Communicate effectively and clearly any requests or maintenance to related departments to ensure smooth Housekeeping operation
- Check office supplies, stock level of all Housekeeping forms and First Aid box items and orders if necessary to ensure a smooth operation
- Operate in a safe and environmentally friendly way to protect guests’ and employees’ health and safety, as well as protect and conserve the environment
- Comply with the hotel environmental, health and safety policies and procedures
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated High school or College.
- Experience in hospitality is plus
- Communication skills
- Good oral and written communication skills in English.
Hình thức
Quyền Lợi
- 5 Working days or 48 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 48 giờ một tuần.
- 100% salary of probation contract plus service charge.
- Meal Allowance on duty / Ăn bữa theo ca.
- Uniform / Được cung cấp đồng phục.
- International working environment with many Expatriates / Môi trường làm việc quốc tế với nhiều quản lý nước ngoài.
Mức lương
Từ 5 đến 8 triệu
Báo cáo tin tuyển dụng: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.
Tham khảo: 10 Dấu hiệu nhận biết hành vi lừa đảo qua tin tuyển dụng.