Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Công nghiệp Việt Trì theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Công nghiệp Việt Trì

Đại học Công nghiệp Việt Trì

image image
Ngôn ngữ Anh Quản trị kinh doanh (23967) Kế toán (1879) Công nghệ sinh học (13) Hoá học Công nghệ thông tin (805) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ kỹ thuật ô tô Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử Công nghệ kỹ thuật điều khiển và tự động hóa
banner 1
Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Vietnam International Leasing Company (Vilc),
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Duy trì và phát triển mối quan hệ đã có với khách hàng hiện hữu đang có giao dịch với VILC.- Khai thác mở rộng khách hàng mới.- Thẩm định và lập báo cáo đề xuất tín dụng trong phạm vi được phân công.- Thực hiện các hoạt động kiểm tra rà soát, tái thẩm định khách hàng.
Expert, Digital Marketing

Expert, Digital Marketing

Techcombank
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job PurposeThe job holder develops Techcombank's digital marketing activities to improve business efficiency, brand imageand digital marketing experience of customers; Ensures proper operation, implementation, monitoring andmeasurement of digital marketing activities across marketing channels.Key Accountabilities 1. Build a framework, processes and effective management of digital marketing activities- Build a management framework for digital marketing activities of the Marketing Division and the bank-wide units:efficiency, budget, compliance with guiding standards.- Develop digital marketing implementation and control processes.- Develop and manage the budget for the department's activities.- Periodic training and guidance on digital marketing knowledge.- Build online/digital marketing database to analyze and make timely decisions.- Develop a process to coordinate digital marketing implementation across the line.- Manage the execution of marketing activities on the online channel based on marketing strategies and plansoriented with information about customer understanding in a multi-dimensional way from many different datasources for the Trade unit. Brand Marketing and Retail Marketing.- Build a reporting framework/programme framework/mechanism for measuring campaign effectiveness for online channels.- Develop a periodical reporting framework on the effectiveness of marketing programs and campaigns.2. Support for Brand/Brand và Retail Marketing activities on digital marketing channels- Develop and implement a continuous communication plan on digital channels including implementation frequency, target audience, appropriate channels và budget.- Manage access frequency and optimize digital media resources in the digital environment. For example: Email,Website, Fanpage, Search…- Collaborate with related departments to build tools to collect data on customer behavior on digital mediachannels.- Search for new digital trends in the market and propose solutions to develop, widen and diversify digitalmarketing channels.- Ensure digital marketing programs and campaigns are measured with metrics that are consistent with businesstargets.- Administration of continuous optimization of program performance, digital marketing campaigns based on aperformance management framework: i) setting evaluation criteria, ii) testing, iii) tracking, iv) evaluation and v) adjustment.3. Other duties as assigned by Director of Marketing Division and/or Senior Director of Digital Marketing Manager.
Warehouse Supervisor

Warehouse Supervisor

Spartronics Vietnam
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
PURPOSE OF THIS POSITION:Manage stock room to ensure the accurateness of material in inventory, its movement and in good preservation condition. Kitting material & packaging on time per the production plan.PRIMARY RESPONSIBILITIES:- Implement activities and equipment related to receiving, storage, and packaging to ensure a high level of safety and compliance with regulatory requirements, industry standards, and company policies.- Organize & maintain inventory & storage area- Safe, efficient and accurate storage of material in an environment consistent with the manufacturer’s specification.- Timely issuance of material to required parties adherence to modern material control principles. These include, but are not limited to: timely reporting of discrepancies, preservation of the integrity of the material pedigree, entry to the ERP system at time of material movement.- Accurate and timely packing of material for shipment that protects the material and is consistent with documented requirements, confirming safe transfer to external carriers.- Awareness of the production and master schedule to a forecast “As Required” parts, ensuring adequate supply, when required, while meeting inventory and scrap goals.- Measure & report effectiveness of warehousing activities & employee performance.- Communicate job expectation and coaching employees.- Determine staff level & assign workload. - Ensure operators have the skill level intended for the operations assigned and the associated process instructions.- Identify areas of improvement and establish innovative or adjust existing work procedures & practices.- Confer & coordinate activities with other departments.- Interface with customers on their audits at site.- Other jobs as assigned.
Product Manager (Pharmaceutical)

Product Manager (Pharmaceutical)

American Taiwan Biopharm Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Successful manage the responsibility products to achieve company target and ensure the right product concept and messages will be clearly convey to the right target doctors.- Formulate marketing plan or responsible products and translate to customer activation plan- Develop and propose promotional activities and budget of assigned products on a yearly basis- Review, monitor and control P&I spending for assigned products- Coordinate with sales team to implement the promotional activities- Initiate the development and implement of training program for relevant products- Integrate and updates product data and references continuously by searching on the Internet or requesting from regional team- Undertake field visit on regular basis for collecting market information- Visit, develop and maintain connection with key customers, key thought leaders and related associations- Provide in- depth market, industry and competitive analysis and positioning- Develop sales tools e.g. Approved Emails, e-Newsletter, printed leave behind, e-Detailer- Conduct sale forces training on product knowledge, market information and handling objections- Develop innovative marketing programs and event campaigns- Develop core positioning and messaging for the products- To work collaboratively with market access, and do exercise on pricing strategy for hospital level and national- Monitor production schedules for safety stock of each month- Perform other duties and handle special assignments given by SuperiorThe company offers the competitive remuneration package for the right candidate(s). Only the right candidate(s) will be informed for the final interview. Your resume will strictly be kept confidential.
Brand & Customer Experience Staff

Brand & Customer Experience Staff

Công Ty TNHH Ô Tô Mitsubishi Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Summary:The role focuses on supporting the execution of brand management initiatives, ensuring consistent implementation of brand campaigns across all channels and materials. It also involves improving customer experience by gathering insights, identifying pain points throughout the customer journey, and leading cross-functional teams to drive enhancements. Collaboration with internal teams, including Sales, Marketing, Aftersales, Product, and Customer Success, is essential to align brand and customer experience strategies. Additionally, the role requires monitoring market trends and competitor activities to deliver informed recommendations that support brand positioning and customer experience improvements.Job Descriptions:Core Responsibilities:• Brand Management: Develop and execute brand campaigns, ensure consistency, and analyze performance.• Customer Experience (CX): Support CX projects and journey mapping, gather feedback, and collaborate cross-functionally for seamless customer experiences.• Communication & Coordination: Align brand and CX strategies across departments.• Market Research: Monitor industry trends and competitors for insights.Minor Responsibilities:• Brand Reputation Management: Monitor brand reputation through media analysis, social listening, and customer feedback. Build and maintain positive relationships with key stakeholders.• CSR Activity Management: Collaborate on Corporate Social Responsibility programs.
Nhân Viên Kinh Doanh - Sales Logistics (Freight Forwarding)

Nhân Viên Kinh Doanh - Sales Logistics (Freight Forwarding)

Công Ty TNHH Ezocean Logistics Vietnam
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Identify and develop clients with international cargo transportation needs (Consignees/Shippers/Forwarders/Agents), especially on key routes to the USA, Canada, and China (via Sea & Air).2. Provide tailored end-to-end logistics solutions, including freight forwarding, transportation, and import/export services.3. Prepare quotations and support customers and the internal sales team with accurate and timely information.4. Build and maintain sea/air freight rate tables; understand the advantages and limitations of each route and carrier.5. Manage and regularly update the list of logistics service providers to ensure efficient and stable operations.6. Maintain strong relationships with carriers, airlines, and related partners (ports, warehouses, handling service providers).7. Propose route development strategies and expand the customer base to strengthen the company’s competitiveness.
Receivable Accountant - Kế Toán Doanh Thu Ưu Tiên 2 Năm Kinh Nghiệm

Receivable Accountant - Kế Toán Doanh Thu Ưu Tiên 2 Năm Kinh Nghiệm

Công ty Cổ phần Giáo dục Millenia
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
JOB SUMMARY This position is responsible for the daily accounting processes regarding Receivable transaction checking, reconciling receivable accounts, record receivable & bank cash transactions into accounting system.KEY RESPONSIBILITIES 1. Receivable accounting:• Issue Debit Notes/invoices to parents/students in a timely and accurate manner; monitor and follow up on outstanding receivables to ensure timely collections.• Reconcile monthly receivable balances between the accounting records and actual collections from affiliated units.• Verify student enrollment data, tuition fee amounts, and payment schedules with affiliated units to ensure accuracy.• Identify, investigate, and resolve discrepancies in receivables promptly.• Ensure complete and timely receipt of tuition fees and other related revenues for the university.• Record daily bank transactions and prepare balance reports. Ensure timely posting of these entries during month-end closing for accurate accounting records.• Coordinate with GA regarding monthly VAT tax report, receivable transactions,...• Track and file accounting – related paperwork efficiently• Communicate with vendors to collect invoices and contracts• Align with the General Accountant to follow up on due payments and prepare supporting documents for processing. 2. Petty cash:• Check payment by cash properly and pay out Petty cash.• Daily input payment by cash entries into accounting system.• Manage & Reconcile Petty cash transaction in-out balance, including monthly cash count and ensure compliance with regulations and internal policies.3. Other Responsibilities:• Coordinate and assist in the auditing process, checking Inventory• Provide timely information and reports as required.• Any other tasks assigned by the line manager.
Quản Lý Thương Hiệu Nhãn Hàng Sữa Công Thức (Brand Manager) (Thu Nhập 1,000-2,000$ Tuỳ Theo Năng Lực)

Quản Lý Thương Hiệu Nhãn Hàng Sữa Công Thức (Brand Manager) (Thu Nhập 1,000-2,000$ Tuỳ Theo Năng Lực)

Công Ty TNHH Thương Mại Vạn An
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Theo dõi xu hướng thị trường, hành vi người tiêu dùng- Hoạt định chiến lược định vị thương hiệu và tăng trưởng nhận diện thương hiệu tại thị trường Việt Nam.- Đảm bảo sự hoà hợp giữa tính cách thương hiệu với tầm nhìn, sứ mệnh, mục tiêu và chiến lược của công ty.- Là đại diện chính liên lạc, trao đổi, họp với bên hãng và các team liên quan về mặt concept sản phẩm và truyền thông thương hiệu.- Lên ý tưởng cho các chiến dịch truyền thông thương hiệu, cùng với team sales, các team vận hành MKT phối hợp xây dựng các kế hoạch, hoạt động truyền thông tiếp thị để đảm bảo sự nhất quán trong chiến lược định vị và nhận diện thương hiệu tại thị trường Việt Nam.- Giám sát các hoạt động truyền thông thương hiệu để đảm bảo tính nhất quán với chiến lược sản phẩm, chiến lược thương hiệu- Dụ kiến các rủi ro truyền thông để có biện pháp xử lý kịp thời- Theo dõi và báo cáo hiệu quả các hoạt động truyền thông cho Công ty và cho nhãn hàng.- Chuẩn bị các bản thuyết trình (Tiếng Việt/Tiếng Anh), phối hợp với các team để tổng hợp phân tích số liệu/hiệu quả hoạt động để cùng với Giám Đốc Kinh Doanh, Giám Đốc Công Ty dự các cuộc họp quan trọng về chiến lược/kế hoạch phát triển thương hiệu quý/năm- Tham gia các dự án mới về kinh doanh và quản trị của công ty khi có yêu cầu
Production Planner

Production Planner

Autoliv Vietnam
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Position Objective:• Generate and maintain a production schedule based on production line capacity & Customer demand• Create Master Production Plan based on manufacturing Capability and resources (reviewed with Production manager) Position Scope :• Draw up master production schedule to establish sequence of manufacturing to meet customer request date according to sales order/ customer forecasts/ Inventory turnover rate Tasks / Responsibilities:• Plan and schedule workflow for each Manufacturing Center according to capacity reviewed.• Received customer orders from Customer Service and determine manufacturing finished date.• Co-ordinate with the Materials Planning Section concerning raw material readiness and settle down material shortage just in case.• Prepare and analyze weekly behind order and potential behind order in next coming week.• Meeting with Manufacturing to get root cause of behind order and recovery plan.• To follow daily and weekly production scheduling concurrence master plan.• Coordinate immediately with production when problem of plan is occurs or potential problem is going to affected with customer delivery plan.• Maintain production capability after reviewed with production in weekly and monthly basis.• Monitoring component before issue production plan.• To be a member to support new projects launch.• Coordinate Engineering Change activity in the materials to foresee impact to production.• Weekly Issue production work order in ERP system, then print Material request list (PDF) and released them to production• Initiate production master plan for Manufacturing Center based on headcount plan.• Coordinate and resolve supply/demand conflicts such as BOM routing issues and material issues.• Maintain & Improve document to meet Company Standard requirement & good house keeping – 5S.• Support production in headcount review• Regular to provide Production Line Utilization Weekly Report.• Confirm and released holiday overtime plan.• Daily tracking finished goods stock on hand, compare with customer delivery plan and provide daily report to concerns function.• Daily review output with production leader and revise production plan if necessary.• Weekly review production line capacity with Manufacturing Center and plant manager.
Thực Tập Sinh Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Thực Tập Sinh Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp

Chailease International Leasing Co., Ltd. (Head Office)
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Tìm kiếm khách hàng, liên hệ & giới thiệu dịch vụ cho thuê tài chính đến khách hàng doanh nghiệp.- Kiểm tra sơ bộ hồ sơ tín dụng.- Mở rộng & duy trì quan hệ với khách hàng hiện tại và khách hàng tiềm năng.- Đề xuất giải pháp thuê tài chính phù hợp với từng khách hàng doanh nghiệp.
Nhân Viên Quản Lý Kho/ Warehouse Staff

Nhân Viên Quản Lý Kho/ Warehouse Staff

FOTON VIETNAM VEHICLE COMPANY LIMITED
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I. Trách nhiệm cốt lõi:Chịu trách nhiệm quản lý sổ sách nhập - xuất kho, kiểm kê hàng tồn kho, tối ưu hóa cấu trúc kho, bảo trì phụ tùng, quản lý an toàn và xử lý tình huống khẩn cấp đối với phụ tùng tại trung tâm phân phối quốc gia (NDC), nhằm đảm bảo hoạt động kinh doanh diễn ra hiệu quả.II. Nhiệm vụ chức năng chính:1. Thực hiện kiểm tra chất lượng hàng nhập kho, kiểm tra đóng gói hàng xuất kho và theo dõi các hoạt động hậu cần, phân phối.2. Duy trì ghi chép hàng ngày về các hoạt động nhập - xuất kho và lập sổ sách tồn kho.3. Tiến hành kiểm kê hàng tồn kho hàng ngày và định kỳ để đảm bảo tính chính xác và nhất quán.4. Tối ưu hóa cấu trúc lưu trữ tại kho nhằm nâng cao hiệu quả và giảm thiểu không gian lãng phí.5. Tiến hành kiểm tra an toàn kho hàng hàng ngày, tập trung vào các biện pháp chống ăn mòn, phòng ngừa hư hại và các quy trình bảo trì cần thiết để đảm bảo an toàn và tính nguyên vẹn của kho hàng.6. Cung cấp phản hồi về tình hình ra vào kho hàng, hàng tồn và các bất thường tại kho theo yêu cầu.7. Chuẩn bị và gửi tài liệu thông quan cho nhà cung cấp dịch vụ và giám sát vận hành.8. Xem xét chi phí đơn hàng và chi tiết chi phí vận hành kho.I. Core Responsibilities: Responsible for inbound and outbound ledger management, inventory counts, warehouse structure optimization, parts maintenance, security management and emergency response for NDC parts to ensure efficient operation of the business.II. Key Functional Duties: 1、Conduct inbound quality inspections, outbound packaging inspections, and follow-up on logistics and distribution activities.2、Maintain daily records of incoming and outgoing storage activities and establish inventory ledgers.3、Conduct daily and regular inventory counts to ensure accuracy and consistency.4、Optimize the site storage structure to enhance efficiency and reduce wasted space.5、Conduct daily warehouse safety inspections, focusing on anti-corrosion measures, damage prevention, and other necessary maintenance procedures to ensure the safety and integrity of the warehouse. 6、Provide feedback on daily warehouse access, inventory, and site abnormalities as required.7、Produce and send customs clearance documents to the service provider and operation supervisor.8、Review order cost and warehouse operation cost details.
Chuyên Viên Kế Toán (Accountant Specialist)

Chuyên Viên Kế Toán (Accountant Specialist)

Unios Vietnam
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Cùng UNIOS® lan tỏa ánh sáng, kiến tạo tương lai!Tại UNIOS®, chúng tôi cam kết mang đến những sản phẩm chiếu sáng chất lượng cao, góp phần nâng tầm mọi không gian sống và làm việc. Để thực hiện sứ mệnh này, chúng tôi đang tìm kiếm một CHUYÊN VIÊN KẾ TOÁN (ACCOUNTANT SPECIALIST) có trách nhiệm, cẩn thận, và tận tâm trong công việc.Thông tin chung:• Thời gian làm việc: 8:00 – 17:00• Ngày làm việc: Thứ 2 - Thứ 6• Địa điểm: B2, Tòa Canary, Đảo Kim Cương, Phường Bình Trưng Tây, Thành phố Thủ Đức, Hồ Chí MinhTrách nhiệm chính:• Kiểm tra và hạch toán các vấn đề liên quan đến hóa đơn đầu vào và đầu ra• Theo dõi và quản lý tình hình thanh toán của khách hàng, lập báo cáo công nợ phải thu và đề xuất giải pháp xử lý công nợ quá hạn• Đảm bảo thanh toán đúng hạn cho nhà cung cấp; lập báo cáo chi tiết công nợ phải trả và dòng tiền cần thanh toán hàng tháng• Kiểm tra, đối chiếu công nợ phải thu và phải trả với khách hàng và nhà cung cấp trong và ngoài nước• Hỗ trợ kế toán tổng hợp trong việc chuẩn bị dữ liệu phục vụ kê khai thuế và kiểm toán nội bộ• Thực hiện lưu trữ chứng từ, sổ sách kế toán theo đúng quy định• Thực hiện các báo cáo và công việc khác theo yêu cầu của cấp trên• Quản lý thu chi nội bộ (không bao gồm tính lương)• Đối soát số dư và reconcile tài khoản ngân hàng• Phản hồi các vấn đề liên quan đến hợp đồng và hóa đơn từ các bộ phận liên quan
Social Responsibility Manager

Social Responsibility Manager

Công Ty TNHH LEGO Manufacturing Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
*We think it’s important that you’re in control of your data and as part of the recruitment process; Your direct application at the LEGO Careers Website will be prioritized. Please copy and paste the following URL into your browser for your application: https://bit.ly/4jiNnvDAre you passionate about social impact and ensuring all children enjoy the right to play and learn?Core Responsibilities:Lead planning, execution and evaluation of Social Responsibility (SR) initiatives and projects in Vietnam.Plan and curate a portfolio of social impact initiatives and projects in line with our global strategy to meaningfully benefit children through playful learning. The portfolio must respond to the needs, challenges and opportunities facing children and families in Binh Duong province and nearby localities, leveraging on the LEGO Group’s unique resource mix and with a clear line of sight of business priorities and needs.Lead collaborations with community partners to implement Social Responsibility (SR) activities, including local volunteering and product donations, in line with SR’s Theory of Change.Administration, budget management and logistical tasks related to the execution of SR activities, including drafting of financial agreements, activity reporting and regular verification of KPIs and finances.Engage and support global SR teams to conduct local evaluations to inform global research and activate global campaigns when needed with the aim of strengthening our collective approach, storytelling and impact.Lead stakeholder management of key internal and external stakeholders, including local government and non-government entities, to enable our SR activities in Vietnam.Foster and strengthen understanding of local government stakeholders of SR’s work in Vietnam, in collaboration with the leadership team of LEGO Manufacturing Vietnam (LMV) as well as the Government & Public Affairs team.Identify new partnerships and strengthen existing collaborations to deliver meaningful impact to more children, including the conduct of knowledge-sharing sessions with strategic partners and screening of partners in accordance with internal due diligence processes.Engage with and provide regular updates to local leadership team and other relevant teams to gather buy-in and align efforts.Inspire and mobilise local colleagues to be play advocates at the workplace and in their communities.Spearhead the curation of volunteering opportunities for LMV colleagues to utilize their two-days of volunteering leave annually, and drive the recruitment and management of volunteers.Drive the organization of our annual Play Day event at LMV and facilitate decision-making on event management, content creation and activity facilitation, while adhering to legal, media, health & safety guidelines. Lead the completion of all administration and logistical tasks related to the execution of Play Day, including budget management, event promotion and post-event evaluation. Champion our internal Play Agent programme at LMV and equip colleagues with knowledge and tools to bring learning through play into action through the conduct of Play-related workshops Play your part in our team succeeding.The role will drive SR initiatives and projects, as part of the LEGO Group’s Social Responsibility team and LEGO Manufacturing Vietnam, to enable more learning through play experiences for underserved children and champion children’s rights to play and learn in Vietnam.You will also lead employee engagement activities for the local team in Vietnam as part of our global effort to connect our colleagues to our purpose of impacting children’s lives with learning through play and to enable all colleagues to be active in the global force for learning through play.
Sales Operation Associate

Sales Operation Associate

Công ty TNHH Innovative Lighting
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Objective/ Mục Tiêu Công Việc:The job objective is to ensure that export and import goods are according to plan and customer’s request about quantity, container standards, loading specifications, delivery time, and receipt time. Declaring import and export goods in accordance with Vietnam customs regulations. Receive information, exchange and convey information accurately and quickly between relevant parties. Work closely with Forwarder/ Customs Clearance/ Trucking for smooth operation, solving ad-hoc issue during and after order delivery.Mục tiêu công việc là đảm bảo hàng hóa xuất khẩu và nhập khẩu đúng kế hoạch, đúng yêu cầu của khách hàng về số lượng, tiêu chuẩn container, quy cách xếp hàng, thời gian giao hàng, thời gian nhận hàng. Thực hiện việc khai báo hàng hóa xuất nhập khẩu theo đúng quy định của hải quan việt nam. Nhận thông tin, trao đổi, truyền đạt đúng và nhanh chóng thông tin giữa các bên liên quan. Phối hợp chặt chẽ giữa cắc đối tác giao nhận, khai hải quan, vận tải để vận hành trơn tru, giải quyết các vấn đề đặt biệt trong và sau khi giao hàngKey Responsibilities/ Trách Nhiệm Chính:1. Be responsible to work with third party logistics company to timely ensure documents and booking information for import/export of containers. Chịu trách nhiệm làm việc với công ty giao nhận bên thứ ba để đảm bảo kịp thời các tài liệu và thông tin đặt chỗ cho việc nhập/xuất khẩu container2. Ensure the ground-work for declarations, certificate of origin, and other documentation for audits, customs, finance department.Đảm bảo công việc chuẩn bị cho các bản kê khai, giấy chứng nhận xuất xứ và các tài liệu khác cho kiểm toán, hải quan, phòng tài chính.3. Follow and update shipping plans based on customer requests and the company's production plan.Theo dõi và cập nhật kế hoạch xuất hàng dựa theo yêu cầu từ khách hàng và kế hoạch sản xuất của công ty4. Notify related departments, customers about shipping date and its document. Gửi chứng từ và thông báo với các bộ phận liên quan và khách hàng về ngày xuất hàng hóa .5. Receive and resolve arising goods problems and customer feedback after customers receive the goods. Tiếp nhận và giải quyết các vẫn đề về hàng hóa phát sinh, phản ảnh của khách hàng sau khi khách hàng nhận hàng hóa.6. In addition to coordinating shipping, this position will also be in-charge of coordinating customer/logistics related inspectionsNgoài việc phối hợp vận chuyển, vị trí này cũng sẽ phụ trách việc phối hợp các cuộc kiểm tra liên quan đến khách hàng/ giao nhận.7. Help follow customer orders along the organization where required and ensuring the data is updated for the sales and relevant team membersGiúp theo dõi đơn hàng của khách hàng trong tổ chức nơi cần thiết và đảm bảo dữ liệu được cập nhật cho bộ phận bán hàng và các thành viên liên quan
Expert, Corporate Compliance (Life Insurance)

Expert, Corporate Compliance (Life Insurance)

Techcombank
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job purpose- Develop policies and procedures, provide advisory services, supervise, and perform investigation and intenal control activities to ensure that staff, employees, and salesforce complying with applicable legal regulations and Insurance Association of Vietnam(IAV) related to insurance business operations and the company’s internal regulations.- Ensure the company’s operations comply with relevant laws and regulations.Responsibilities1. Sales Compliance Monitoring• Develop policies, processes, and procedures for managing sales activities, monitoring sales compliance, and mitigating compliance risks.• Collaborate with business domains to investigate any violations, evaluate potential compliance risks in sales activities, analyze impact, and recommend appropriate risk mitigation measures, handling violations.• Conduct compliant assessments for insurance products and relating services prior to market launch: identify risks, assess impact, propose solutions, and ensure alignment with legal regulations and internal standards.• Periodically review and update sales compliance policies and processes to align with changes in internal operations, legal regulations, and market practices.• Coordinate with relevant domains/departments to assess legal risks in customer acquisition and servicing, propose remedial /disciplinary measures, and ensure compliance.• Participate in training programs and communication initiatives to enhance awareness and compliant culture within the salesforce.2. AML và FATCAAdvise on the implementation of AML and FATCA policies, processes, and standards.• Set up AML checking system company-wide.• Monitor and evaluate AML/FATCA compliance of the business units.• Coordinate with relevant departments/domains to address customer issues related to AML/FATCA and recommend remediation plans.• Participate in training sessions and communication to raise awareness and strengthen compliance in relation to AML and FATCA requirements.• Collaborate with legal, risk, and other teams in customer due diligence and reporting activities in line with AML/FATCA standards.• Assist in working with SBV, MOF, and other competent authorities regarding AML/FATCA compliance matters.3. Policy Review and Management • Design and manage the architecture of internal policies, procedure and processes of the Company (by laws system)• Advise on templates, type of internal regulations and corresponding authorities• Participate in policy review and development activities to ensure alignment with legal & compliance requirements and best practices.4. Other tasks and responsibilities as assigned by manager
Regional Aftersales Management

Regional Aftersales Management

VINFAST TRADING AND PRODUCTION JSC
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Location: Hanoi, Ho Chi Minh city Job Description: • Control and coordinate aftersales service among regions and Distributors to ensure efficiency andoptimization.• Coordinate and control the implementation of issue fixing programs, recall campaigns, etc.• Support in setting up a network of new Service Workshops.• Handle and resolve operational issues with relevant departments beyond the ability and authority ofDistributors.• Coordinate in handling customer complaints about service quality.• Coordinate with the Global Inspection Department to investigate Service Workshop/Distributor qualityfollowing checklists to ensure compliance with VF processes, regulations and standards.• Manage spare parts activities at the Dealer: inventory, arrangement & optimization of spare parts activities.• Approve, post-inspect and support payment for warranty activities for Service Shops/Distributors.• Prepare implementation plans for field issue fixing, recall campaigns.• Plan vehicles for service & revenue, staffing, and KPIs for Service Workshops.
Digital Marketing & Customer Care Assistant (500-1000 USD)

Digital Marketing & Customer Care Assistant (500-1000 USD)

Techno Vietnam Industries Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 18/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Mục tiêu của công việc này là Phát triển Digital Marketing và Hỗ trợ kinh doanh, Chăm sóc khách hàng, góp phần tăng độ nhận diện thương hiệu và doanh thu bán hàng của công ty. Cụ thể:1. Digital Marketing (chiếm 60% toàn bộ lượng công việc)- Quản trị các kênh thông tin & truyền thông đối ngoại của công ty: Facebook, Zalo, Website, Hotline…- Content Marketing: Lên ý tưởng, viết nội dung, định hướng hình ảnh phù hợp với nội dung truyền thông - Quản lý lịch post bài trên các Kênh, tương tác với khách hàng trên các nền tảng online - Theo dõi và báo cáo hiệu quả các chiến dịch truyền thông- Đề xuất cải tiến Nội dung/ Dạng bài Content, Copywrting để nâng cao hiệu quả truyền thông2. Customer Care Assistant (Hỗ trợ bán hàng & chăm sóc khách hàng-Chiếm 40% lượng công việc)- Quản lý Số điện thoại Hotline, Website, Zalo của công ty, tiếp nhận và xử lý các hỏi hàng thông qua các phương tiện này- Lên kế hoạch chăm sóc khách hàng bằng những cuộc gọi như “Call Center”, phối hợp với bộ phận liên quan để đảm bảo cải tiến, nâng cao chất lượng dịch vụ và trải nghiệm của khách hàng (Customer Experience)- Các công việc khác theo yêu cầu
Multi-Channel Network – MCN Project Manager

Multi-Channel Network – MCN Project Manager

Công Ty TNHH Đầu Tư Công Nghệ Và Dịch Vụ Sconnect Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 17/09/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Build and Manage the MCN Management Department• Establish and develop the MCN Management Department as an elite unit focused on efficient and secure operations.• Liaise with YouTube representatives to ensure smooth operation of MCN features, algorithms, and functionalities.• Monitor and evaluate MCN operational performance, enhancing efficiency and improving processes.• Train and mentor team members on MCN operations and best practices.• Plan and oversee the department's activities and operations.• Perform other related duties as assigned.2. Provide MCN Services to Partners and Internal Teams• Research, update, and compile YouTube platform policies.• Coordinate and direct activities to select appropriate content for inclusion in the MCN.• Oversee services related to Content ID, copyright, and digital music for partners.• Research and develop potential platforms; manage content libraries.
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 105

Việc làm tuyển gấp

Nhân Viên Bán Hàng Thời Trang Golf Cao Cấp - HS Golf Việt Nam
Nhân Viên Bán Hàng Thời Trang Golf...
icon Hồ Chí Minh
[Đồng Nai] - Giám sát Ẩm thực
[Đồng Nai] - Giám sát Ẩm thực
icon Đồng Nai
Salesforce Business Analyst
Salesforce Business Analyst
icon

Trường cùng khu vực

Đại học Công nghiệp Việt Trì
Đại học Công nghiệp Việt Trì
exp http://vui.edu.vn/
Đại học Hùng Vương
Đại học Hùng Vương
exp http://www.hvu.edu.vn/
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
Trường Cao đẳng Công nghiệp Thực phẩm
exp
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
Trường Cao đẳng Kinh tế Kỹ thuật Phú Thọ
exp
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
Trường Cao đẳng Y tế Phú Thọ
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (254992)
  • Việc làm bảo vệ (1937)
  • Việc làm bất động sản (21385)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4519)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6009)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20105)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30877)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30233)
  • Việc làm spa / làm đẹp (489)
  • Việc làm luật / pháp lý (13517)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2926)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (267)
  • Việc làm tài chính / kế toán (152969)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2487)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2890)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11123)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6131)
  • Việc làm y tế / dược (1167)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập