Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Dân lập Hải Phòng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Công ty TNHH CJ CGV Việt Nam tuyển dung nhân viên part time, nhân viên bán thời gian, nhân viên xoay ca cho sinh viên các trường Đại học cho khối cụm rạp làm việc tại các quầy bán vé, quầy đồ ăn, soát vé và hướng dẫn khách.
* Sản phẩm: Các thực phẩm chức năng, dược phẩm, C Sủi…
- Giới thiệu, tư vấn sản phẩm, chương trình bán hàng.
- Thực hiện hoạt động bán hàng, chăm sóc khách hàng, triển khai các chương trình bán hàng theo kế hoạch nhằm đảm bảo các chỉ tiêu doannh số tháng/ quý.
- Duy trì và phát triển các mối quan hệ thân thiết với những khách hàng trọng điểm.
- Thực hiện đúng chính sách & chấp hành đầy đủ các nội qui qui định của Công ty
- Xây dựng hình ảnh và tác phong chuyên nghiệp cho Công ty.
- Đảm bảo bao phủ tốt địa bàn, độ phủ sản phẩm.
- Thực hiện các công việc khác theo chỉ đạo của quản lý.
- Gửi báo giá khách hàng, theo dõi tiến trình đơn hàng
- Thực hiện giao hàng, xuất hàng theo kế hoạch của khách hàng (LG).
- Theo dõi công nợ phải thu
- Đánh giá phân loại khách hàng
- Chăm sóc Khách hàng.
CÔNG TY CP NGƯỜI BẠN VÀNG là CÔNG TY ĐỐI TÁC của PNJ - Chuỗi Mua Bán Đồ Hiệu (kim cương, đồng hồ cao cấp, túi xách hàng hiệu) và Cầm Đồ trong PNJ...
Các bạn Giao Dịch Viên sẽ làm việc bên trong cửa hàng trang sức PNJ khu vực được phân công. Công việc chính của Giao Dịch Viên (mảng Cầm Đồ) bao gồm:
- Hoàn thành KPI hằng tháng .
- Tìm kiếm khách hàng, tư vấn, thuyết phục khách hàng về dịch vụ cầm cố.
- Hỗ trợ khách hàng trong dịch vụ Kiểm Định, Thu Mua kim cương, túi xách hàng hiệu; Định giá sản phẩm, niêm phong bảo quản tài sản
- Các bước để hoàn tất 1 giao dịch cầm cố cho khách: Đón tiếp khách -> Nhận sản phẩm kiểm tra (có công cụ hỗ trợ) -> Định giá sản phẩm -> Tư vấn, thuyết phục ->Hỗ trợ làm hợp đồng -> Hỗ trợ khách đóng lãi, chuộc, chăm sóc khách hàng...
- Thực hiện giao dịch với với khách hàng tại phòng Giao dịch chính và các điểm Giao dịch lân cận
Designs and produces marketing materials including, but not limited to, advertisements, collateral, signage, flash pieces, electronic brochures and presentations that reflect the brand's image and style in order to drive hotel revenue.
Partners with marketing managers and related operational departments as part of a project team providing design and conceptualization solutions pertaining to deliverables.
Maintains familiarity with customer demographics and develops an appropriate look and feel for all promotion and event related collateral.
Monitors the progress of all projects, including the maintenance of project files and archives, and provides continuous communication to the Marketing and/or project team regarding ongoing project and status updates.
Executes various aspects of production including, printing, scanning, digital retouching, image editing, special effects, and file manipulation and layout.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets.
Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; thank guests with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette.
Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
Comply with quality assurance expectations and standards. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance; stand, sit, or walk for an extended period of time. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
- Tiếp nhận xe và yêu cầu sửa chữa của khách
- Lên phương án sửa chữa thay thế phụ tùng, báo giá với khách hàng.
- Lập phiếu sửa chữa và bàn giao xe cho tổ sửa chữa
- Phối hợp với Quản đốc sắp xếp trình tự công việc, tính thời gian phù hợp để lên lịch hẹn giao xe cho khách.
- Đàm phán với các đối tác Bảo hiểm về phương án sửa chữa
- Lập kế hoạch và thực hiện kế hoạch được giao về việc phát triển kinh doanh tại thị trường bằng cách khai thác, kết nối trực tiếp tới KH, tập KH, đối tác tiềm năng tại địa phương
- Hỗ trợ các GĐCN, hỗ trợ các phòng ban S&M trong xây dựng các chương trình chiến lược.
- Khảo sát, đề xuất xây dựng các chương trình offline chiến lược tại địa phương.
- Các công việc về hoạt động phát triển kinh doanh theo yêu cầu của Quản lý.
- Phối hợp cùng MKT xây dựng hình ảnh các hoạt động offline tại local thúc đẩy hình ảnh, sức khỏe thương hiệu tại địa phương
- Tìm kiếm khách hàng, mở rộng thị trường kinh doanh theo khu vực được phân công, sản phẩm là chăn, ga, gối, đệm
- Quản lý, chăm sóc thị trường được phân công
- Báo cáo theo tháng/quý/năm gửi BGĐ
- Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của BGĐ
- Gọi điện dựa trên data được Team leader cung cấp sẵn theo ngày.
- 100% thời gian làm việc tại văn phòng, không phải đi ra ngoài tìm kiếm kh vì kh do ngân hàng cung cấp.
- Chăm sóc khách hàng cũ
- Khai thác khách hàng mới trên nguồn data
Vị trí nhân viên part-time tại Hải Phòng, chiều hoặc tối, linh hoạt thời gian trong khoảng 8h30-21h, có thể làm nhiều ca vào thứ 7/Chủ nhật.
Việc làm bán hàng tại shop giày ở TP Hải Phòng, thuộc hệ thống soccerstore.vn
Lương : 25-30k/giờ
Địa điểm làm việc tại số 748 Ngô Gia Tự, TP Hải Phòng
Công việc: hỗ trợ tại cửa hàng xử lý đóng gói hàng hóa, bố trí đơn hàng, tư vấn bán hàng trực tiếp và online.
Yêu cầu : trung thực và trách nhiệm
Ưu tiên nếu đã có kinh nghiệm làm thêm bán hàng,
Lợi thế nếu có laptop
Xem thêm về cửa hàng tại soccerstore.vn
Hồ sơ xin việc:
- CV xin việc
- Sơ yếu lý lịch
- CMND hoặc Căn Cước bản chụp ảnh.
CV gửi qua inbox hoặc email: ducpt@ soccerstore.vn, mọi thắc mắc xin liên hệ inbox hoặc 0782465555
2. Conduct oneself in a professional manner at all times and adhere to the established conduct and house rules, fire regulations and department procedures. Set an example for Reservations and other staff to follow.
3. Manage staff in all aspects including training, monitoring, and performance management within Human Resources guidelines.
4. Be completely knowledgeable with the room types, rate categories, special rates and promotions, VIP and guest types for all reservations. Maintain a good knowledge of guest room and suite layouts. Be completely familiar with the policies surrounding the procedures of making reservations. Ensure that the Reservations Agents are entering all reservations into the PMS computer with complete and accurate information.
5. Sell hotel rooms and services with a concern for both profit and guest satisfaction. Ensure all reservation calls are handled professionally ensuring that average rate and REVPAR targets are being reached. Ensure that bed types and preferences are noted on the guest's file. Monitor Reservations Agents to ensure professionalism with regards to handling of all calls and maximizing revenues. Spot-check reservation entries
6. Give accurate confirmation and/or cancellation numbers to all callers placing and/or canceling reservations. Mail, fax, and/or e-mail confirmations and other correspondence when requested by the caller. Ensure that items not included in the room rates (i.e. taxes, parking, etc) and any special conditions are fully and clearly explained to the caller.
7. Ensure Market segmentation is adhered to
8. Monitor competitors availability and pricing on a daily basis
9. Ensure Weekly Competitor Test calls are conducted and feedback findings to maintain competitive edge
10. Maintain a rolling 12 month calendar of events for the city, destination
11. Analysis of Booking Patterns and Market Trends
12. Prepares and Participates in the weekly RSM (Revenue Strategy Meeting)
13. Assist in updating the hotel Sales and Marketing Plan
14. Assist VP Revenue & Distribution with Data Analysis.
15. Ensure that VP Revenue & Distribution is fully informed of all issues relating to Reservations and Revenue Management.
16. Maintain a close working relationship with the Front Office, Revenue Management, and Sales departments. Ensure group bookings are updated in the PMS computer with full and correct information. Assist in monitoring rooming list deadlines and ensure that rooming lists are entered accurately with billing information set up correctly.
17. Maintain an effective flow of communication within and from the Reservations Office to all other departments.
18. Oversee the accurate filing of all reports, group bookings, reservation correspondence, etc. on a daily basis.
19. Be familiar with, and honor block space for companies and/or organizations.
20. Oversee par stocks for office supplies. Re-order supplies on an as-needed basis in order to achieve effective inventory and cost controls.
21. Ensure staff is scheduled to meet the demands of the business.
22. Communicate and implement conversion targets set by VP Revenue & Distribution.
23. Assist the sales team with performance analysis of the hotel's top producing accounts
24. Endeavor continuously to maximize hotel occupancy and REVPAR targets. Ensure that top clients are protected when the hotel is reaching a sold-out position.
25. May be assigned other tasks or responsibilities as required or directed by the VP Revenue & Distribution or Executive Committee.
General:
1. Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining good relationships with colleagues.
2. Performs additional duties as directed by supervisors. These may include duties at any properties.
3. Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel.
4. Is fully conversant with all health and safety, fires and emergency procedures.
5. Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.
6. Is polite and professional in any situation where the image or reputation of the hotel is represented.
7. Attends meetings and training as required by supervisors.
-Lên kế hoạch công việc và báo cáo công việc hàng tuần cho quản lý/ Work plan and weekly work report for manager
- Phục vụ khách theo sự điều động sắp xếp của cấp trên và lễ tân/ Serve guests according to the arrangement of superiors and receptionists
- Thực hiện trị liệu đúng quy trình được học/ Implementing the right treatment process
-Đảm bảo tham gia đào tạo theo lịch trainer đề ra/ Make sure to participate in the training according to the trainer schedule
- Đảm bảo vệ sinh khu vực làm việc và khu vực phục vụ khách/ Ensure the cleaning of the working area and the service area
-Thực hiện các công việc khác khi được cấp trên giao phó/ Perform other jobs when entrusted by the superiors
- Khảo sát thị trường, tìm kiếm khách hàng
- Chăm sóc khách hàng hiện hữu
- Tư vấn khách hàng, hỗ trợ tư vấn khách hàng
- Tổ chức các chương trình chăm sóc khách hàng
Thời gian - Làm việc hành chính : Từ T2 - T6 và buổi sáng T7 , 8h - 17h30