Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Dân lập Hải Phòng theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
- Phụ trách điều hành công tác pháp chế của Công ty
- Tìm hiểu pháp luật, đầu mối thực hiện các công việc pháp lý
- Soạn thảo, review Hợp đồng: Xây dựng, EPC, mua bán trang thiết bị, hàng hóa,……..
- Tham gia trong việc dự thảo, sửa đổi, xây dựng cập nhật các nội quy, quy định, quy chế của Công ty
- Thực hiện các nhiệm vụ khác do cấp trên phân công phù hợp với năng lực, chuyên môn và chức năng nhiệm vụ của Phòng Pháp chế
- Đảm bảo các thiết bị được thi công lắp đặt theo đúng tiêu chuẩn của công ty.
- Hướng dẫn sử dụng sản phẩm cho khách hàng sau khi lắp đặt.
- Giải quyết thắc mắc khiếu nại của khách hàng về mặt kỹ thuật liên quan đến vận hành hoặc lỗi kỹ thuật của sản phẩm hàng hóa trong quá trình lắp đặt và sửa chữa.
- Bảo hành và sửa chữa các sản phẩm.
Vị trí nhân viên part-time tại Hải Phòng, chiều hoặc tối, linh hoạt thời gian trong khoảng 8h30-21h, có thể làm nhiều ca vào thứ 7/Chủ nhật.
Việc làm bán hàng tại shop giày ở TP Hải Phòng, thuộc hệ thống soccerstore.vn
Lương : 25-30k/giờ
Địa điểm làm việc tại số 748 Ngô Gia Tự, TP Hải Phòng
Công việc: hỗ trợ tại cửa hàng xử lý đóng gói hàng hóa, bố trí đơn hàng, tư vấn bán hàng trực tiếp và online.
Yêu cầu : trung thực và trách nhiệm
Ưu tiên nếu đã có kinh nghiệm làm thêm bán hàng,
Lợi thế nếu có laptop
Xem thêm về cửa hàng tại soccerstore.vn
Hồ sơ xin việc:
- CV xin việc
- Sơ yếu lý lịch
- CMND hoặc Căn Cước bản chụp ảnh.
CV gửi qua inbox hoặc email: ducpt@ soccerstore.vn, mọi thắc mắc xin liên hệ inbox hoặc 0782465555
- Phụ trách điều hành công tác pháp chế của Công ty
- Tìm hiểu pháp luật, đầu mối thực hiện các công việc pháp lý
- Soạn thảo, review Hợp đồng: Xây dựng, EPC, mua bán trang thiết bị, hàng hóa,……..
- Tham gia trong việc dự thảo, sửa đổi, xây dựng cập nhật các nội quy, quy định, quy chế của Công ty
- Thực hiện các nhiệm vụ khác do cấp trên phân công phù hợp với năng lực, chuyên môn và chức năng nhiệm vụ của Phòng Pháp chế
GENERAL MISSION:
Yêu cầu kinh nghiệm mảng điện nước, cơ khí.
- Quản lý, chịu trách nhiệm soạn thảo, thẩm định hợp đồng, văn bản pháp lý (HĐ mua bán, HĐ chuyển nhượng dự án,v.v…)
- Chịu trách nhiệm giải quyết, xử lý các khiếu nại, thắc mắc của khách hàng liên quan đến các HĐ mua bán BĐS.
- Phối hợp với các bộ phận kinh doanh, thủ tục HĐ và CSKH,... hướng dẫn thủ tục và giải đáp thắc mắc về hồ sơ mua bán và các điều khoản của HĐ.
- Thực hiện thủ tục pháp lý, hành chính pháp lý liên quan đến hoạt động của Công ty và các Công ty con (nếu có).
- Phối hợp thẩm định các HĐ thi công xây lắp, dự án đầu tư.
- Tư vấn, tham vấn các thông tin pháp lý trong quá trình phát triển của dự án đầu tư.
- Dự báo các chính sách và pháp luật, quản lý rủi ro nảy sinh.
- Cập nhật thông tin về các văn bản pháp luật mới ban hành, về tình hình thị trường kinh tế, đấu thầu, đấu giá v.v…. Tổng hợp thông tin và đưa ra các tư vấn trước các thay đổi về pháp lý, pháp luật trong quá trình phát triển, đầu tư dự án.
2. Coordinates and ensure all the guest rooms are always in presentable and state of readiness.
3. Responsible for ensuring that all rules and regulations regarding safe working practices are complied with
4. Handles specific job requests as directed in an efficient and timely manner
5. Participates in preventative maintenance programs as directed
6. Assigns specific tasks and job requests to subordinate staff and supervises their day to day activity
7. Co-ordinates with Department Heads regarding specific maintenance activities
8. Reports any abnormal or extraordinary incidents to the Assistant Chief Engineer for his action and follow up.
9. Assists in the maintenance of efficient administration preparing and submitting reports on time as directed.
10. Checks and maintains the hotel air-conditioning systems, sanitary systems, waste water treatment systems, freezers, fridges, fire systems, swimming pools and any additional mechanical and electrical systems to ensure they are functioning properly
11. Ensures that the plant room, work shop and related areas, and tools and equipment are kept in a clean and tidy manner
12. Liaises with the Director of Engineering/Assistant Chief Engineer or designate to order specific spare parts or equipment necessary to execute effective maintenance
13. Co-ordinates with fellow duty engineers regarding engineering work in progress
14. Coaches, disciplines and develops subordinate employees.
2. Conduct oneself in a professional manner at all times and adhere to the established conduct and house rules, fire regulations and department procedures. Set an example for Reservations and other staff to follow.
3. Manage staff in all aspects including training, monitoring, and performance management within Human Resources guidelines.
4. Be completely knowledgeable with the room types, rate categories, special rates and promotions, VIP and guest types for all reservations. Maintain a good knowledge of guest room and suite layouts. Be completely familiar with the policies surrounding the procedures of making reservations. Ensure that the Reservations Agents are entering all reservations into the PMS computer with complete and accurate information.
5. Sell hotel rooms and services with a concern for both profit and guest satisfaction. Ensure all reservation calls are handled professionally ensuring that average rate and REVPAR targets are being reached. Ensure that bed types and preferences are noted on the guest's file. Monitor Reservations Agents to ensure professionalism with regards to handling of all calls and maximizing revenues. Spot-check reservation entries
6. Give accurate confirmation and/or cancellation numbers to all callers placing and/or canceling reservations. Mail, fax, and/or e-mail confirmations and other correspondence when requested by the caller. Ensure that items not included in the room rates (i.e. taxes, parking, etc) and any special conditions are fully and clearly explained to the caller.
7. Ensure Market segmentation is adhered to
8. Monitor competitors availability and pricing on a daily basis
9. Ensure Weekly Competitor Test calls are conducted and feedback findings to maintain competitive edge
10. Maintain a rolling 12 month calendar of events for the city, destination
11. Analysis of Booking Patterns and Market Trends
12. Prepares and Participates in the weekly RSM (Revenue Strategy Meeting)
13. Assist in updating the hotel Sales and Marketing Plan
14. Assist VP Revenue & Distribution with Data Analysis.
15. Ensure that VP Revenue & Distribution is fully informed of all issues relating to Reservations and Revenue Management.
16. Maintain a close working relationship with the Front Office, Revenue Management, and Sales departments. Ensure group bookings are updated in the PMS computer with full and correct information. Assist in monitoring rooming list deadlines and ensure that rooming lists are entered accurately with billing information set up correctly.
17. Maintain an effective flow of communication within and from the Reservations Office to all other departments.
18. Oversee the accurate filing of all reports, group bookings, reservation correspondence, etc. on a daily basis.
19. Be familiar with, and honor block space for companies and/or organizations.
20. Oversee par stocks for office supplies. Re-order supplies on an as-needed basis in order to achieve effective inventory and cost controls.
21. Ensure staff is scheduled to meet the demands of the business.
22. Communicate and implement conversion targets set by VP Revenue & Distribution.
23. Assist the sales team with performance analysis of the hotel's top producing accounts
24. Endeavor continuously to maximize hotel occupancy and REVPAR targets. Ensure that top clients are protected when the hotel is reaching a sold-out position.
25. May be assigned other tasks or responsibilities as required or directed by the VP Revenue & Distribution or Executive Committee.
General:
1. Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining good relationships with colleagues.
2. Performs additional duties as directed by supervisors. These may include duties at any properties.
3. Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel.
4. Is fully conversant with all health and safety, fires and emergency procedures.
5. Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.
6. Is polite and professional in any situation where the image or reputation of the hotel is represented.
7. Attends meetings and training as required by supervisors.
-Lên kế hoạch công việc và báo cáo công việc hàng tuần cho quản lý/ Work plan and weekly work report for manager
- Phục vụ khách theo sự điều động sắp xếp của cấp trên và lễ tân/ Serve guests according to the arrangement of superiors and receptionists
- Thực hiện trị liệu đúng quy trình được học/ Implementing the right treatment process
-Đảm bảo tham gia đào tạo theo lịch trainer đề ra/ Make sure to participate in the training according to the trainer schedule
- Đảm bảo vệ sinh khu vực làm việc và khu vực phục vụ khách/ Ensure the cleaning of the working area and the service area
-Thực hiện các công việc khác khi được cấp trên giao phó/ Perform other jobs when entrusted by the superiors