Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Huế

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Kinh tế - ĐH Huế theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Kinh tế - ĐH Huế

Đại học Kinh tế - ĐH Huế

image image
Kinh tế (1814) Kinh tế chính trị (1814) Thống kê kinh tế (1814) Quản trị kinh doanh (24757) Marketing Kinh doanh thương mại (24757) Tài chính – Ngân hàng (1814) Kế toán (1814) Kiểm toán (1814) Quản trị nhân lực (208)
banner 1
Procurement Supervisor

Procurement Supervisor

CBRE (Vietnam) Co.,ltd - HCM Branch
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
As a CBRE Procurement Supervisor, you will design, evaluate, and provide complex reports based on the collection of data related to the sourcing, contracting, management, and performance of suppliers and vendors.This job is part of the Procurement function. They are responsible for sourcing and purchasing goods, services, or raw materials from vendors and suppliers.What You'll Do:- Design and implement sourcing strategies and procurement plans to support account, and client's procurement strategies and objectives. Includes and not limited to:• Draft, review, negotiate, and maintain contracts and other business documents in support of the purchase of goods and servicesNegotiate contracts for goods and services, ensuring quality, cost-effectiveness, compliance and timely delivery.• Contract review and/or preparation and negotiation, contract administration and adherence to company policies and legal requirements and compliance.• Manage the process of contract terminations, expirations, extensions and renewals. Interfaces with/advises peers and corporate management staff with changes or results.• Manage supplier performance management and development program.- Lead RFP processes to support program goals and requirements. Work with internal and client stakeholders in establishing, managing, creating RFPs and analyzing purchasing projects.- Perform Supply Chain and Procurement Data Analysis:• Design, generate, review, and implement reports to support account, client, and global sourcing requirements.• Present the results of reports along with their relative impacts on the business.• Maintain data integrity and make changes as required to enhance accuracy, usefulness, and access.• Collect and rationalize complex data from many sources. Conduct advanced financial evaluation.• Ensure data integrity and accuracy. Use data from many sources to create a complete overview that includes improvements and recommendations.• Review forecasts and investigate trends in general business conditions. Make strategic recommendations to business.- Lead by example and model behaviors that are consistent with CBRE RISE values. May convince others to reach an agreement.- Work primarily within standardized procedures and practices to achieve objectives and meet deadlines.
[HN/HCM] Service Accountant – Accounting & Tax Service

[HN/HCM] Service Accountant – Accounting & Tax Service

TMF Vietnam Company Limited
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
This position assists the Leader in daily deliverables to provide excellent service to clients. They provide financial information to management by researching and analyzing accounting data; preparing reports submitting the reports to the client and cooperate with member in the department.KEY RESPONSIBILITIES• Maintains relationship with clients and internal/external stakeholders;• Performs daily work with high complexity, including closing full set of books, SFC compliance documents, capital account, annual financial statements, profits tax returns with tax computations, trade and shipping services, and other tailor made management reports/ financial analysis;• Performs financial fluctuation analysis for key clients;• Performs more advanced data entry and quality document control;• Query management with internal and external- 3rd party stakeholders;• Assist Manager in preparing proposal for clients;• Supervises Accountants and Junior Accountants, and reviews draft deliverables;• Assists Manager/AM to implement internal control procedures and train junior staff.
Giám Đốc/trưởng Phòng Kinh Doanh (Kênh Hội Thảo, Sự Kiện)

Giám Đốc/trưởng Phòng Kinh Doanh (Kênh Hội Thảo, Sự Kiện)

Công ty phát triển trạm sạc toàn cầu V-GREEN
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Triển khai Kênh kinh doanh Trạm sạc Nhượng quyền tại Sự kiện, hội thảo đầu tư- Tổ chức hoạch định, lập kế hoạch kinh doanh triển khai tại 63 Tỉnh và 700 huyện (cũ)- Tổ chức các sự kiện, hội thảo cùng Đại lý/NPP hàng tuần/tháng/quý- Hệ thống hóa được các Tài liệu, Quy trình tổ chức hội thảo sự kiện…- Đào tạo thường xuyên liên tục cho các Đại lý/NPP/KH/NVien hàng tuần/tháng/quý- Tổ chức các Kênh kéo Leads từ MXH, Digital Marketing, Kênh truyền thống.
Buyer and Material Control

Buyer and Material Control

VINFAST TRADING AND PRODUCTION JSC
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Control order parameters to ensure orders are successfully released through the system. - Review all orders, including adjustments, updates and modifications before release. - Release orders to suppliers and purchasing departments based on current order plans. - Perform periodic order release reports. - Coordinate with relevant departments to handle backlogs, minimize error rates when releasing orders. - Check and process orders that need to be issued additionally. - Monitor and update issues related to orders. - Handle outstanding orders from previous periods. - Coordinate with the IT department to handle technical errors related to orders. - Perform other reports as required by management.
Chuyên Viên Mua Sắm Thiết Bị, Vật Tư Xây Dựng

Chuyên Viên Mua Sắm Thiết Bị, Vật Tư Xây Dựng

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Xây dựng và duy trì mối quan hệ hợp tác với các NCC;• Nghiên cứu, tìm kiếm nguồn cung ứng mới và giải pháp tối ưu để đảm bảo tính hiệu quả về tài chính và tiến độ cung ứng;• Lên kế hoạch đặt hàng theo nhu cầu tuần/tháng;• Đảm bảo nguyên vật liệu được cung cấp đúng thời hạn, đáp ứng nhu cầu của từng hạng mục công việc;• Theo dõi và báo cáo doanh thu, chi phí liên quan đến mảng cung ứng theo tuần/tháng;• Đánh giá hiệu quả tài chính của hoạt động cung ứng để có điều chỉnh phù hợp;• Kiểm soát công nợ đầu ra, đầu vào với các đơn vị trong và ngoài hệ thống;• Thực hiện các thủ tục hồ sơ liên quan để đảm bảo thanh toán và xử lý công nợ đúng hạn;• Hỗ trợ các nhiệm vụ theo sự chỉ đạo của Ban Lãnh đạo hoặc Trưởng/Phó phòng.
Internal Audit Executive (Hanoi Head Office - 515)

Internal Audit Executive (Hanoi Head Office - 515)

AEONMALL Vietnam Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy “The customer first”, we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity, and contribute to community life and culture.Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Internal Audit Executive in Hanoi Head Office- Work location: Hanoi Head Office, 2nd Floor, East Office, AEON MALL Long Bien, No. 27 Co Linh Road, Long Bien Ward, Long Bien District, Hanoi- Working time: Monday – Friday, 8:30 AM – 5:30 PM- Job summary: Responsible for planning and executing internal audit engagements, providing observations and recommendations for process improvements, involves analyzing company processes and procedures, assessing risks, and ensuring compliance with company policies and legal regulations.Detailed job description:1. Conduct the audit engagements in the timeline, give audit observation and opinions for improvement, supportively make audit plan and audit reports (50%);2. Investigate and summarize process-related and specific procedures corresponding to the audit contents for risk assessment and determination of audit-focus points as well as required document (20%);3. Collect and summarize the Company rules in accordance with the audit contents and the law-related to richen standard for audit evaluation (15%);4. Complete administrative audit tasks including filing all the audit dossier (consisting of materials and evidence) both in Company server and hard copies at the office for historical audit storage, prepare materials for internal training courses and follow-up the section budget (10%);5. Other tasks as assigned by higher levels (5%).
Head of Performance Marketing (Up-To $10.000)

Head of Performance Marketing (Up-To $10.000)

Crossian Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE ROLEAre you a data-driven marketing leader looking to make a massive impact in a high-growth, tech-driven e-commerce company? Crossian is on a mission to build powerful direct-to-consumer brands and maximize customer lifetime value. After achieving over $100M in revenue in 2024, we’re setting our sights on unicorn status by 2029—and we need top talent to help us get there.As Head of Performance Marketing, you’ll lead a team of 10-15 marketers, driving revenue and profitability through strategic paid media campaigns. This role is perfect for a results-oriented leader who thrives in a fast-paced, dynamic environment and is ready to take ownership of large-scale marketing initiatives.At Crossian, we offer:✅ A high-growth, innovative environment where your strategies shape the future✅ Direct impact on a company scaling at over 1000% growth✅ Competitive compensation and career acceleration opportunities✅ A culture that values data-driven decision-making and rapid experimentationIf you're ready to lead, innovate, and grow with us, join Crossian today!
Senior PR Executive

Senior PR Executive

Hệ thống Giáo dục Vinschool
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I. Job Description1. Content Creation & Storytelling: • Develop and produce compelling content across various PR channels, including news articles, blog posts, website updates, social media captions, newsletters, and internal communications. • Identify and transform compelling stories from the Vinschool community (e.g., student successes, teacher innovations, parent testimonials, community projects) into engaging public-facing content. • Collaborate with the Marketing team and Design team to ensure PR content aligns seamlessly with overall marketing campaigns, brand messaging and brand image.2. Media & Digital Engagement: • Draft impactful press releases to secure positive media coverage for Vinschool‘s initiatives, events, and achievements. • Monitor and analyze traditional and social media coverage related to Vinschool and the broader education sector, identifying trends and opportunities. • Track and analyze social media and website analytics to inform and identify engagement opportunities. • Support crisis communication efforts by monitoring potential issues, assisting in the development of communication materials, and ensuring timely and accurate responses.3. PR Campaign Planning & Execution: • Assist in the planning and execution of comprehensive communication campaigns, collaborating with multiple stakeholders across the Vinschool network. • Translate communication briefs into actionable PR plans, outlining objectives, timelines, content requirements, and deliverables. • Monitor campaign timelines, troubleshoot issues, and ensure the delivery of high-quality outputs within established deadlines. • Prepare regular, data-informed reports on PR activities, media coverage, and campaign effectiveness, providing insights and recommendations for continuous improvement.4. Event Support: • Provide strategic PR support for Vinschool events, including open days, workshops, and school-wide initiatives, by developing event-specific communications and conducting media outreach. • Coordinate with internal teams and external vendors to organize public engagement activities, ensuring the successful execution of PR aspects for all events.
Brand Financial & Budget Analyst

Brand Financial & Budget Analyst

Maison Retail Management International
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
A Commercial Finance Analyst’s goal in a company is to maximize profits for brands under management. Commercial Finance Analyst performs data analysis on ways to maximize profits, financial performance, support and help with other tasks assigned by Senior Finance Manager of Commercial and Finance Controller.1. Financial analysis and Business partnering (70%):- Analyze financial reports related to revenue, costs, and profitability, comparing them with past performance, budget targets, and current market trends to provide insights.- Establish and set KPIs for the commercial team to drive performance, ensuring alignment with business goals.- Review current performance metrics, collaborate with the commercial head to identify actions, run scenarios, and provide recommendations to achieve KPIs.- Develop financial model and feasibility study to provide recommendations and advice for business projects- Calculate and manage the optimal buying plan to ensure healthy stock coverage each month while achieving KPIs.- Work closely with the sales team to define sales pricing and discount strategies, while supporting the standardization of pricing schemes.- Support commercial teams’ promotion scheme for special events, stimulate P&L and evaluate scheme performance2. Financial budgeting (20%)- Develop and manage the annual budget for the organization, ensuring accuracy and alignment with strategic goals and objectives- Identify and implement cost-saving measures and efficiencies to optimize the financial resources of the organization- Collaborate with department heads to plan, review and analyze departmental budgets, providing guidance and support in financial decision-making3. Other tasks assigned by direct supervisor/manager/Director (10%)
Customer Service Team Leader

Customer Service Team Leader

Ellsworth Adhesives Vietnam Ltd.
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job OverviewTeam Leader, Customer Service’s role focus on plan, co-ordinate and leading the activities of the customer service team to foster an excellent customer relationship. To co-ordinate with Supply Chain Manager, ASEAN to improve supply chain and warehousing process and execute the policies and procedures to optimize efficiency of the teams for achieving the organizational and operational objectives. Responsibilities- Leading the Customer Service team, supervising day-to-day operations and provide solution to the customer service issues in a timely manner.- Establishes & implement the customer service policies & procedure eg: quoting, order entry, pricing, web order processing, lead qualification and the verification and coordination of customer requirements.- Identify and implement strategies to improve quality and efficiencies of customer services and warehouse process.- Work with Supplier Chain Manager, ASEAN to develop / streamline policies & procedures and identify and implement strategies to improve supply chain and warehousing process.- Coach and train up new Customer Services Representatives and warehouse staff.- Co-ordinate and manage customer service, supply chain and warehouse projects and initiatives.- Liaise with Quality System Supervisor in China for establishment of Quality Management System with ISO standard and support to obtain the ISO accreditation.Interested parties, please click APPLY to submit your application.
Senior Manager, Business Marketing

Senior Manager, Business Marketing

Techcombank
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Purpose The job holder manage and take full responsibility for the activities of Marketing - Customer Segmentation - BB Division, including:1. Business Marketing Planning and marketing performance management2. Design marketing content for program/campaign3. Marketing campaign managementKey Accountabilities 1. Business Marketing Planning and marketing performance management• Develop and embed overall BB marketing calendar detailing marketing activities and linking each campaign to strategy by economic segment, economic sectors/activities, customer groups...• Manage execution of marketing activities, budget, premium / stocks and provide update• Co-ordinate with related parties to build communication proposition and creation of perception for products, solutions, aligned with brand name and target customer insight• Drive preparation and implementation of BB NPS survey• Design, build, embed and manage BB customer loyalty program by collaborating with other divisions and/or partnerships• Develop KPIs and approach for assessment of marketing value. Monitor marketing programs and campaign performance / fulfillment2. Design marketing content for program/campaign• Design content for marketing program, campaign• Co-ordinate with related internal and external parties (e.g. agencies) to design content for marketing program, campaign3. Marketing campaign management• Develop, embed and manage campaign management mechanism including standard campaign specification, campaign proposal, campaign contact strategy, campaign fulfillment process and documentation• Strengthen BB public awareness and branding through collaboration with bank-wide Marketing team for award participation...
Trade Marketing Manager

Trade Marketing Manager

Minthacare Vietnam
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Minthacare is a company based in South Asia. We operate exclusively in Dermatology and Pediatrics. Our missions are to distribute, promote and empower “Best in Class” brands in patient and consumer healthcare. We cover Cambodia, Laos, Myanmar and Vietnam.We are backing top end dermatologic/pediatric companies seeking for cutting edge supply as well as marketing & sales services that classical distributor/ logistician do not offer. We live up to new market dynamics by offering a new experience and disruptive models of partnership with our brands and company.• Job Title: Trade Marketing Manager• Department: Retail• Reporting To: Head of Retail Commercial• Location: Bình Thạnh, HCM• Employment Type: Full timeJob PurposeThe Trade Marketing Manager is responsible for developing and executing in-store trade marketing strategies, O+O (Online plus Offline) campaigns, and digital-integrated activations, ensuring seamless customer engagement across physical and digital channels. In addition to leading retail visibility, trade promotions, and category management, this role also oversees the Merchandising Team, ensuring proper POSM deployment, planogram execution, and medical channel support.This position plays a key role in driving trade performance, strengthening retailer relationships, and optimizing digital trade activations while ensuring in-store execution excellence.Key Responsibilities(List the main duties in bullet points for clarity.)1. Trade Marketing and In-store Execution• Develop and implement trade marketing strategies that enhance brand presence and shopper engagement in retail stores.• Lead activations (brand activation and retailer tailor-made), trade promotions, and category visibility strategies to drive sell-out performance• Ensure trade marketing programs are effectively executed in both physical and digital retail environments.• Oversee POSM placement, retail branding, and in-store promotional execution for maximum impact.2. Merchandising oversight and Category Management• Lead and develop the Merchandising Executive(s) & Field Merchandising Team, ensuring flawless execution in store.• Ensure planogram compliance, shelf positioning, and stock availability are optimized for visibility• Customize category strategies per retailer, ensuring strong alignment with consumer shopping behaviors• Support medical professionals with POSM, educational materials, and in-clinic product placements.• Utilize merchandising software and tools to enhance tracking, compliance, and execution efficiency3. Retailer engagement• Strengthen retailer partnerships, exploring the opportunities and ensuring structured trade marketing support for wholesale/sub-distributors/retailers• Develop retailer-specific trade programs, ensuring alignment with company strategies to boost sell-in and sell-out strategies.• Collaborate closely with Key Account Managers (KAMs) to drive business opportunities and category growth.• Minimize channel conflicts by developing balanced retail activations across different distribution points.4. Market Intelligence & Performance Tracking• Conduct market analysis to evaluate category performance, competitor activity, and trade efficiency.• Monitor and assess the ROI of trade promotions, visibility investments, and in-store execution effectiveness.• Use data-driven insights to refine promotional strategies, merchandising plans, and digital activation performance.• Track O+O and omnichannel integration success, ensuring optimized digital-to-physical conversion rates.5. O+O (Online plus Offline) and Digital Integration• Develop and execute O+O strategies, ensuring seamless integration between online marketing and in-store activations.• Align with business partners to execute digital trade promotions that enhance both online and offline sales and in-line with company strategy• Track O+O campaign effectiveness, optimizing strategies based on data insights and consumer engagement metrics.6. Budget & Investment Optimization• Manage trade marketing & merchandising budget, ensuring cost-effective execution of in-store activations.• Allocate resources efficiently across trade promotions, digital activations, POSM production, and retailer-driven events.• Optimize trade spending based on performance metrics, sell-out data, and ROI analysis.
Risk Management Officer

Risk Management Officer

Chailease International Leasing Co., Ltd. (Head Office)
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Establish procedure on risk management and risk management evaluation.- Set up specific risk categories (risk lines) and assign appropriate methods to address violations within each risk category.- Collaborate with the first line of defense to identify and monitor risks.- Analyze and warn of potential risks, proposing short-term and long-term preventive measures.- Participate in risk-related decisions according to internal regulations.- Produce internal risk management reports as required.- Kind of Risks:1. Credit Risk arise from Customer Partner (supplier, …)- Identifying potential risks, setting risk tolerance levels, and establishing policies to minimize losses.- Issue and review credit limits for customers or business units based on their creditworthiness, financial stability, and risk profile.- Continuously track and evaluate the performance of outstanding loans and credit portfolios. Implement corrective actions to address any deterioration in credit quality.- Other daily tasks: credit assessment, credit approval, etc.2. Operational Risk arise from Customer, Employees- Identify, monitor, and control the following risks: internal fraud, external fraud, labor policy violations, customer violations, anti-money laundering violations, property damage/loss, and business interruption.- Manage operational risks related to outsourcing activities.- Manage operational risks in technology applications.- Purchase insurance to mitigate operational loss risks.
Facilities Coordinator

Facilities Coordinator

CBRE (Vietnam) Co.,ltd - HCM Branch
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Duties & Responsibilities:Facilities Coordinator will be responsible for the daily operation of the management office based on the client site. Key to this role will be to provide a first-class service to tenants, clients, vendors, internal staff and visitors. The Facilities Coordinator will be the first point of contact for client queries, maintain files and financial records and prepare management information relating to the contract.• Manage the general day to day running and administrative duties of all office equipment • Interface with the landlord for provision of services in lease• Assists in scheduling meetings and conferences• Manage the internal planting and external-landscaping suppliers.• Manage all aspects associated with the existing cleaning contractors and their services.• Waste Management, to include general building refuse, skips and recycling.• Management of all access control systems that will include visitor passes, employee passes, card reader access and all related contracts etc. Check-in and check-out of employees• Manage day to day postal duties and be point of contact for any queries• Manage all work orders created on Service Insight relating to the sites and delegate accordingly ensuring that the SLA is met.• Assist Facilities Manager to tender/negotiate/contracts with Service Suppliers.• Manages vendor relationships and trains vendors on work order and billing procedures.• Basic accounting and bookkeeping for facility/admin invoices; code and allocate to responsible Cost Centres, check invoices. Raising PO, payment request in the system and follow up.• Assists in the preparation of operating and capital budgets• Identify quality improvements in processes and procedures and implement were necessary.• Co-ordinating and supervising preventive maintenance relating to the HAVC / ACMV installation, equipment and other related operating functions, such as housekeeping, landscape maintenance, security cameras, roller shutters, dock levelers, turn-stiles, lifts, etc (if any)• Receptionist tasks if required•Other tasks as assigned
Commercial Manager

Commercial Manager

Ben Line Agencies (Vietnam)
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
The Commercial Manager is responsible for overseeing the business activities and developing strategies to improve sales and profitability. They will be responsible for managing client relations, negotiating contracts, and developing marketing campaigns. The Commercial Manager will be an integral part of the company's growth and success, and will work closely with other departments to meet business goals. This job description template outlines the key responsibilities and skills required for a successful Commercial Manager.Key Accountabilities:- Identify and develop long term mutually beneficial relationships with key stakeholders and customers.- Enhance BLA’s reputation as a leading freight solutions provider in the country and across the region.- Improve sales and service efficiencies across the commercial teams in collaboration with the respective management stakeholders.- Implementation and monitoring of the sales incentive program (SIP) in conjunction with management.Key Responsibilities:- Develop and implement clear business plans/strategies in conjunction with the management to achieve the company targets.- Identify and utilize the synergies that exist across all BLA Products and services,- Conducts regular sales calls for assigned area/specificalty to monitor client’s needs and requirements.- Anticipates business opportunities to identify requirements for new business especially in areas where BLA Services area required.- Arranging planned sales presentations to new and potential clients.- Developing and exchanging sales leads with other BLA Offices.- Preparation of customer quotations.- Monitoring of competitors’ activities and pricing structures through periodicals, business updates and client feedback to protect BLA clients and identify areas where the company can enhance better quality service.- Conducts cost comparison studies to evaluate BLA service against competitors.- Maintain volume fluctuation of clients and recovering lost accounts.- Providing regular reporting to the management as directed.- Plan, drive and review the team’s performance to utilize contacts, networks and market knowledge to create awareness of BLA’s services and to create and win new business opportunities.- Set and review performance targets together with the management.- Supervise and guide the Account Executives of the team. Monitors the performance of Account Executives and ensures that set targets are being achieved.- Manage the preparation of tenders and bids, together with management, for prospective and existing customers.- Manage and coordinate communication within the team.- All other tasks that may be assigned by Management.
Kế Toán Tổng Hợp Thu Nhập Từ 15 Triệu ((Ưu Tiên Ứng Viên Làm Công Ty, Lĩnh Vực Bán Hàng TMĐT)

Kế Toán Tổng Hợp Thu Nhập Từ 15 Triệu ((Ưu Tiên Ứng Viên Làm Công Ty, Lĩnh Vực Bán Hàng TMĐT)

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Âu Á
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Xuất hóa đơn cho khách hàng- Cập nhật hóa đơn đầu vào, đầu ra lên phần phềm kế toán.- Theo dõi, kiểm tra tính hợp lệ của hóa đơn, xử lý và kiểm tra tính hợp lệ, hợp pháp của các hóa đơn, tránh để sai lệch thông tin có trên hóa đơn- Kiểm tra Hạch toán các nghiệp vụ trong ngân hàng, bao gồm các loại tiền vào, tiền ra- Sắp xếp, lưu trữ, tổ chức các hóa đơn, chứng từ, hợp đồng sao cho khoa học, dễ tìm kiếm khi cần- Kiểm tra đối chiếu hóa đơn GTGT với bảng kê thuế đầu vào, đầu ra, kiểm tra đối chiếu bảng kê khai hồ sơ xuất, nhập khẩu, - Lập tờ khai thuế giá trị gia tăng hàng tháng.- Thực hiện bút toán phân bổ công cụ, dụng cụ, trích hao tài sản cố định, trích các khoản theo lương.- Hoàn thành báo cáo tài chính năm gồm: Bảng cân đối kế toán, Báo cáo kết quả kinh doanh, Báo cáo lưu chuyển tiền tệ, thuyết minh BC tài chính, Bảng cân đối số phát sinh tài khoản.- Lập báo cáo quyết toán thuế thu nhập cá nhân và thu nhập doanh nghiệp của năm- . Kê khai và nộp tờ khai thuế GTGT, thuế TNCN, thuế TNDN- Lập báo cáo quyết toán về thuế TNDN, quyết toán về thuế TNCN- Kê khai và nộp thuế môn bài:- In sổ sách phục vụ cho quyết toán thuế- Trực tiếp làm việc cơ quan thuế khi có phát sinh .- Cập nhật kịp thời các thông tin về Luật thuế, soạn thông báo các nghiệp vụ quy định của Luật thuế có liên quan đến hoạt động sản xuất kinh doanh của Công ty để cơ sở biết thực hiện.- Quản trị rủi ro+ Liệt kê và đánh giá các rủi ro thuế+ Tham gia thực hiện các biện pháp phòng ngừa rủi ro phạm vi công việc phụ trách- Các công việc khác có liên quan theo phân công công việc của người quản lý trực tiếp và Ban lãnh đạo công ty.
Thư Ký Chủ Tịch HĐQT Và Phó Chủ Tịch HĐQT (Chỉ Tuyển Nữ)

Thư Ký Chủ Tịch HĐQT Và Phó Chủ Tịch HĐQT (Chỉ Tuyển Nữ)

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN VÀ KINH DOANH NHÀ
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Lập kế hoạch làm việc cá nhân của Phó Chủ tịch Hội đồng quản trị theo ngày/tuần/tháng.• Liên hệ giao dịch với các cơ quan, ban ngành, các Công theo yêu cầu của Phó Chủ tịch Hội đồng quản trị.• Đón tiếp khách của Chủ tịch Hội đồng quản trị và Phó Chủ tịch HĐQT.• Theo dõi và báo cáo cho Chủ tịch các công việc liên quan đến thời gian hoàn thành các Công việc do Chủ tịch HĐQT phân công cho các Phó TGĐ và Trưởng các Phòng/Ban.• Sắp xếp lịch trình và nội dung các chuyến đi công tác của Chủ tịch Hội đồng quản trị;• Lập kế hoạch, sắp xếp và thông báo các cuộc họp của Chủ tịch Hội đồng quản trị.• Thường xuyên phân loại hồ sơ, tài liệu của Chủ tịch Hội đồng quản trị cần lưu trữ, thiết lập hệ thống lưu trữ hiệu quả, bảo đảm độ chính xác và nhanh chóng khi truy tìm.
Kế Toán Chi Nhánh

Kế Toán Chi Nhánh

Chi Nhanh Giải Pháp Và Tích Hợp Hệ Thống Công Ty TNHH Một Thành Viên Thanh Bình - BCA
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I- Thông tin tuyển dụng:• Nơi làm việc: Tầng M – Tòa Nhà Green Star – 234 Phạm Văn Đồng• Cấp bậc: Nhân viên• Kinh nghiệm: 2 năm trở lên• Mức lương: thỏa thuậnII. - Kiểm tra, đối chiếu chứng từ hóa đơn cân đối đầu vào cho hợp lý, hợp lệ…- Theo dõi kiểm soát hồ sơ, thực hiện quyết toán hồ sơ theo hạng mục công trình.- Lập báo cáo quản trị, BCTC năm Chi nhánh.- Kê khai thuế GTGT, TNCN, quý.- Làm việc với cơ quan thuế, ngân hàng khi cần.- Lưu hồ sơ, đối chiếu theo dõi tăng giảm bảo hiểm.- Nhập liệu, theo dõi sổ sách, hoàn thiện hồ sơ chứng từ.- Làm những công việc kế toán trưởng giao.
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 101

Việc làm tuyển gấp

Thực tập sinh BA
Thực tập sinh BA
icon Hà Nội
Sales Man B2B (Hanoi Bac Ninh Shuttle Bus )
Sales Man B2B (Hanoi Bac Ninh...
icon
Junior Mechanical Design Engineer (Must Have 3D Inventor)
Junior Mechanical Design Engineer...
icon

Trường cùng khu vực

Khoa Du lịch - ĐH Huế
Khoa Du lịch - ĐH Huế
exp http://hathueuni.edu.vn/
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
Đại học Ngoại ngữ - ĐH Huế
exp http://hucfl.edu.vn/
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
Đại học Kinh tế - ĐH Huế
exp http://www.hce.edu.vn/
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
Đại học Nông Lâm - ĐH Huế
exp https://huaf.edu.vn
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
Đại học Nghệ thuật - ĐH Huế
exp http://www.hufa.edu.vn/
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (254303)
  • Việc làm bảo vệ (1932)
  • Việc làm bất động sản (21351)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4512)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6005)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20064)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (30823)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30151)
  • Việc làm spa / làm đẹp (488)
  • Việc làm luật / pháp lý (13516)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2926)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (267)
  • Việc làm tài chính / kế toán (152787)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2483)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2889)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11120)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6126)
  • Việc làm y tế / dược (1165)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (850)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (20)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (196)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (10)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (25)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (18)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập