Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Nha Trang theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
Chi nhánh Công ty TNHH Một Thành Viên Dịch Vụ Lữ hành Saigontourist tại Nha Trang TUYỂN GẤP:
️ 01 NHÂN VIÊN KINH DOANH KHÁCH ĐOÀN DU LỊCH NỘI ĐỊA
Mô tả công việc:
· Chủ động tìm kiếm nguồn khách hàng (cơ quan ban ngành, công ty, đoàn thể...)
· Làm việc với đối tác để đàm phán về giá dịch vụ.
· Phối hợp cùng điều hành để đặt dịch vụ cho khách hàng.
Trao đổi khi phỏng vấn
Calculate figures for food inventories, orders, and costs. Maintain clear and organized records to ensure all reports and invoices are filed and stored properly. Post invoices using computer programs. Conduct inventory audits to determine inventory levels and needs. Complete requisition forms for inventory and supplies. Notify manager/supervisor of low stock levels. Verify and track received inventory and complete inventory reports and logs. Reconcile shipping invoices and receiving reports to ensure count accuracy. Receive, unload, and process deliveries. Refuse acceptance of damaged, unacceptable, or incorrect items. Troubleshoot vendor delivery issues and oversee return process. Adhere to food safety and handling policies and procedures across all food-related areas. Monitor PAR levels for all food items to ensure proper levels.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Visually inspect tools, equipment, or machines (e.g., to identify defects). Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance. Move through narrow, confined, or elevated spaces. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
- Thực hiện công việc theo chỉ đạo của TBP
Trực và trả lời điện thoại
- Kiểm tra và trình ký chứng từ đảm bảo tính chính xác về nội dung, số liệu và đảm bảo tuân thủ
theo đúng quy trình thực hiện của các chứng từ.
- Đón tiếp khách của TGĐ.
- Chuẩn bị cho các cuộc họp mang tính đặc thù như họp giao ban, sản xuất…
- Nhận và chuyển công văn, tài liệu cho TGĐ, các bộ phận và nhân viên có liên quan.
- Sắp xếp, lưu trữ tài liệu, hồ sơ.
- Cập nhật thông tin, lịch làm việc của TGĐ gửi cho các bộ phận liên quan và nhắc lịch làm việc
cho TGĐ một cách hợp lý và khoa học.
- Tiếp nhận hồ sơ, kiểm tra, trình ký và chuyển trả.
- Ghi biên bản cuộc họp do TGĐ chủ trì, sau đó đánh máy vi tính chuyển các bộ phận liên quan có
tham gia cuộc họp ký và sau đó lưu hồ sơ.
- Đôn thúc, nhắc nhở các phòng ban về tiến độ nộp báo cáo tuần, tháng, quý, năm theo đúng thời
gian quy định.
- Tổng hợp báo cáo tuần và gửi email về nội dung trước các cuộc họp hàng tuần của các phòng ban
liên quan.
- Thực hiện các trách nhiệm hành chính như photo tài liệu, fax, gửi thư…
- Các công việc khác theo chỉ đạo của TGĐ khi phát sinh.