Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Phan Châu Trinh theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
SCOPE OF POSITION
The Public Relations Manager is responsible for Hoiana Resort & Golf Corporate Media Relations program planning and execution in support of overall integrated resort. The position requires to act as a guardian to protect the company's reputation and actively promote Hoiana Resort & Golf at the corporate level together with Corporate Affairs teams by launching charity affairs, attending local seminars…etc.
KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES
The main responsibilities and tasks of this position are as listed below, but not limited to:
• Execute comprehensive media and public relations plans, collaborating closely with the leader of External Affairs, to ensure alignment with the corporate and project’s overarching objectives.
• Build strong relationships with media outlets, journalists, and key stakeholders to secure impactful media coverage.
• Stay attuned to industry trends, competitive activities, and market developments, proactively identifying PR opportunities and potential challenges.
• Facilitate media-centric events, press briefings, and media tours that effectively showcase the resort's amenities, special events, and unique offerings.
• Collaborate closely with the business units to synchronize PR efforts.
• Draft engaging press releases, articles, and media materials that highlight the company's distinctive attributes and value propositions.
• Work collaboratively with Marketing team to develop stories that align with overal image and campaigns.
• Support in crisis communication strategies.
• Assess the effectiveness of PR campaigns using both quantitative and qualitative metrics, making necessary adjustments to optimize outcomes.
• Supervise PR executive, offering mentorship and direction to ensure the seamless and efficient execution of PR initiatives.
• Manage the budget for the corporate PR campaigns, ensuring expenses are well-managed and in compliance.
• Undertake other responsibilities as assigned by the Line Manager and the Company.
SCOPE OF POSITION
Executive of Database Management’s responsibility is to assist the team in ensuring the accuracy and quality of data in our casino systems and data warehouse. The role will also be responsible to help the team to leverage the use of data to provide quality reporting and insights for operational support and management’s review.
KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES
• Perform coding of players as per Player Development (“PD”) and International Marketing (“IM”) Admin request form.
• Support PD and IM team in preparing periodic and ad-hoc performance reports for management review.
• Assist in maintenance of casino marketing and loyalty programs/initiatives though various gaming systems including Customer Relationship Management (“CRM”) and IGT systems.
• Perform tagging of players as per various casino initiatives including referral programs, marketing agents and other gaming program initiatives.
• Perform reporting and analysis of various casino initiatives for finance and management review.
• Assist in providing required data for campaign analysis on campaign performance as soon as campaign concluded with respective business units for Post Evaluation on Campaign with management for improvement and improvisations.
• Support marketing programs including loyalty program, direct marketing offers, membership card tiering levels and communication channels through data mining and preparation.
• Data verification of our miscellaneous gaming systems and data warehouse.
*** NHIỆM VỤ:
- Giới thiệu và bán các sản phẩm thuốc, thực phẩm chức năng của Công ty đến các Bệnh viện, phòng khám, nhà thuốc, quầy thuốc,... tại tỉnh Quảng Nam.
- Đại diện công ty tiếp nhận đơn đặt hàng, các ý kiến đóng góp của khách hàng và phản hồi về công ty để kịp thời xử lý.
- Cung cấp các thông tin khoa học về sản phẩm thuốc/ thực phẩm chức năng của Công ty tới các Y Bác sĩ, Dược sĩ.
- Chăm sóc các khách hàng cũ, tìm kiếm và mở rộng khách hàng mới.
- Lên kế hoạch phủ địa bàn và tăng doanh số bán hàng.
- Lập báo cáo công việc, phân tích thị trường và đưa ra các kiến nghị/ giải pháp để bán hàng.
- Thực hiện các công việc do Quản lý khu vực giao.
*** TRÁCH NHIỆM
- Đảm bảo doanh số tại khu vực phụ trách.
- Chăm sóc, xây dựng mối quan hệ bền vững đối với các khách hàng quen thuộc và tăng cuờng tìm kiếm các khách hàng mới để mở rộng thị trường.
• Inspects, adjusts, diagnoses and repairs mechanical defects in the many types of golf course maintenance equipment.
Kiểm tra, sửa chữa bảo dưỡng và vận hành tất cả các thiết bị, máy móc liên quan đến việc bảo trì sân gôn
• Does mower grinding / sharpening.
Thực hiện việc mài dao máy cắt cỏ
• Performs general overhaul of motors.
Bảo dưỡng tổng thể động cơ
• Repairs transmissions, differentials, carburettors, fuel pumps, steering systems, starters, generators, universal joints, hydraulic systems and high-pressure pumps and valves.
Sửa chữa hộp số, bộ vi sai, bộ chế hòa khí, bơm nhiên liệu, hệ thống lái, bộ khởi động, máy phát điện, khớp nối, hệ thống thủy lực, máy bơm và van
• Installs and adjusts brakes.
Lắp đặt và điều chỉnh phanh
• Installs batteries, tires, wiring and glass.
Lắp đặt bình điện, thay lốp xe, dây điện và kính
• Does machining or welding work in making fittings used in automotive equipment.
Gia công hoặc hàn các phụ kiện của thiết bị, máy móc
• Do occasional automotive painting or body and fender repair work.
Định kỳ thực hiện việc sơn xe hoặc sửa chữa thân xe, chắn bùn
• Maintains records of preventive maintenance, repairs made, orders and time worked.
Duy trì hồ sơ về bảo trì bảo dưỡng, sửa chữa và các đơn hàng đã được thực hiện theo trình tự
Other Duties/Nhiệm vụ khác:
• Preventative maintenance program initiated, implemented and strictly adhered to.
Lập kế hoạch bảo trì, bảo dưỡng, thực hiện và tuân thủ nghiêm túc
• All machinery greased immediately after use.
Máy móc luôn dược bơm mỡ sau khi sử dụng
• All cutting reels and bed knives to be kept sharp at all times.
Đảm bảo các guồng dao và các loại dao bụng của các máy cắt cỏ khác nhau luôn sắc bén
• Spare parts par stocks to be maintained at optimum levels.
Đảm bảo phụ tùng thay thế tồn kho ở mức cho phép
• Any downtime on machinery to be reported immediately to the Superintendent/ Assistant.
Báo cáo ngay cho Trưởng/Trợ lý bộ phận Bảo trì trường hợp máy móc ngừng hoạt động
• Daily machinery report to be sent to Superintendent before the end of each working day.
Gởi báo cáo cho Trưởng bộ phận Bảo trì sau khi kết thúc ngày làm việc
• Hydraulic hoses on all machinery checked each week and replaced if needed.
Kiểm tra ống thủy lực của tất cả máy móc, thiệt bị hàng tuần và thay thế nếu cần
• Breakdowns on course will take priority over any other tasks.
Việc sửa chữa máy móc trên sân là ưu tiên hàng đầu
• Cutting heights to be diligently checked and maintained on the request of the Superintendent.
Chiều cao cắt phải được kiểm tra và duy trì theo yêu cầu của Trưởng bộ phận Bảo trì
• Maintenance records are to be diligently maintained and filed to the day.
Việc bảo trì, bảo dưỡng phải được ghi lại và lưu giữ cẩn thận theo từng ngày
• All mowing machines need to be checked and adjusted daily.
Tất cả các máy cắt cỏ phải được kiểm tra và điều chỉnh hàng ngày
• Workshop cleanliness is paramount.
Đảm bảo nhà xưởng được dọn dẹp sạch sẽ
• Take responsibility for the operation of Mechanic team.
Chịu trách nhiệm cho toàn bộ hoạt động vận hành của đội cơ khí
• Other tasks as assignment.
Các nhiệm vụ khác theo phân công công việc
-Thực hiện chỉ tiêu bán hàng của cá nhân.
-Tìm kiếm, chăm sóc, phát triển mối quan hệ với khách hàng; Tham gia thực hiện các hoạt động marketing tại thị trường được giao.
-Tuân thủ các chính sách, quy định về bán hàng, theo dõi thực hiện Hợp đồng Bán hàng.
-Trao dồi kiến thức, rèn luyện nâng cao khả năng tư vấn sản phẩm, kỹ năng bán hàng, trình độ Anh ngữ và ứng dụng công nghệ thông tin
• Responsible for making decisions regarding guest safety and ensuring lifeguard to bather ratios are adequate.
• Responsible for adjusting staff work schedules and assignment of extra tasks.
• Responsible for completing reports; shift reports, incidents, and accidents.
• Responsible for trouble shooting and handling customer concerns.
• Monitors activities of the swimming pools by providing the highest standard of lifeguarding with an emphasis on the prevention of accidents and injuries
• Maintain order and ensure proper conduct of persons using the facility.
• React to emergency situations and perform first aid and emergency aid when required.
• Provide excellent customer service to all internal and external customers.
• Ensure all areas around Swim City are clean and neat at all the times.
• Perform water chemistry and mechanical checks as required.
• Assist in adjusting equipment when necessary.
• Keep the manager or designate informed and make recommendations for improvements or changes.
• Complete administrative duties and related assignments
• Ensure shift reports and other administrative checklists are completed.
• Assist with maintaining sufficient inventory of first aid supplies, uniforms, swim lesson supplies are kept.
• Assist with customer service, program registration and F&B service.
• Required to attend and participate in regularly scheduled in-service training sessions and meetings throughout the year.
• Perform other related duties and responsibilities as required.
• Perform NLS physical skill requirements.
Nhiệm vụ và trách nhiệm của nhân viên tại hồ bơi:
Job Description for Pool Lifeguard
Tìm kiếm khách hàng, chào hàng bằng các kênh online: Facebook, Zalo,…
Tiếp cận, tư vấn sản phẩm và bán hàng đến khách hàng thông qua các trang mạng xã hội, qua điện thoại, email, trang sàn thương mại điện tử,…
Telesale theo Data có sẵn của công ty.
Duy trì mối quan hệ, chăm sóc khách hàng cũ.
Tiếp nhận và xử lý đơn hàng (từ lúc tiếp nhận đơn đến khi hàng được giao đến khách hàng).
Theo dõi các phản hồi của khách hàng cho đến khi khách hàng đồng ý nhận hàng và thanh toán.
- Trình menu, tư vấn gọi món, ghi nhận order và chuyển cho Thu ngân, Bar, Bếp
- Phục vụ món ăn theo đúng thứ tự, yêu cầu và quy trình của nhà hàng
- Hỗ trợ khách hàng trong quá trình dùng bữa, ví dụ châm rượu, thêm sốt, giải đáp thắc mắc, xử lý sự cố và hướng dẫn thanh toán
- Kiểm soát và đảm bảo đồ dùng trên bàn ăn và bổ sung khi cần
- Spa Receptionist
1. Types Food and Beverage reports, letters, memoranda, forms and other correspondence including those of a confidential nature for superior and his/her assistant
2. Keep up a proper filing and trace system
3. Takes down and transcribes minutes of department meetings, drafts routine or simple correspondence and memoranda of approval of FBM
4. Answers and places phone calls for FBM and his/her assistant, arranges approximants for FBM and reminds them of same
5. Receives and refers office callers to appropriate personnel, schedules and sets up appointments
6. Submits daily logbooks of F&B sections and informs FBM or his/her assistant of matters which need their immediate attention
7. Opens, reads, sorts and records incoming F&B mails, forwards to personnel concerned, informing them of those letters which need their immediate attention, dispatches and records outing going mail
8. Maintains adequate stock of necessary office suppliers, initiates necessary
requisitions for approval of FBM
9. Operates E-mail to send out F&B correspondences
10. Non-urgent E-mail to be programmed and sent out after 11am
11. Sees to the cleanliness and maintenance of own work area and equipment and F&B Office
12. Assists other Secretaries if necessary
13. Maintains strict confidentiality
14. Email to be replied within 24 hours
15. Checks with respective outlet Manager or Executive Chef that correspondences, memos and others and regularly collected from each oulet
17.Performs duties common to all rank-and-file personnel and other duties as may be assigned
- Pool Cleaning Supervisor
• Welcome and greet guests.
• Answer and direct incoming calls.
• Inform guests of hotel rates and services.
• Make and confirm reservations for guests.
• Ensure proper room allocation.
• Register and check guests in.
• Confirm relevant guest information.
• Verify guest's payment method.
• Verify and imprint credit cards for authorization.
• Issue room keys and direct guests to their rooms.
• Maintain clear and accurate records of guest room bookings.
• Receive and transmit messages for guests.
• Listen and respond to guest queries and requests both in-person and by phone.
• Provide accurate information about local attractions and services.
• Liaise with necessary staff including housekeeping and maintenance to address any problems or complaints made by guests.
• Complete and maintain any incident reports, daily activity reports or other reports requested by management.
• Manage conference room bookings and scheduling.
• Review accounts and charges with guests during the check-out process.
• Process accurate payment of guest accounts.
• Inform housekeeping when rooms have been vacated and are ready for cleaning.
• Monitor visitors to the hotel.
• Enforce rules and policies of the hotel.
• Maintain a neat and orderly front desk and reception area.
• Process cash, debit card and credit card transactions for guests.
• Performance any tasks may assigned by superior.
• Smile to every guest and offer an appropriate hospitality comment.
• Speak to every guest in a friendly, enthusiast and courteous tone and manner.
• Answer guest questions and requests quickly and efficiently or take personal responsibility to get the answer.
• Anticipate guest needs and resolve guest problems.