Chuyên trang Việc làm dành cho Sinh viên
  • Tìm việc
  • Nhà trọ sinh viên
  • Thực tập
  • Công ty
  • Tuyển dụng nhanh
  • Cẩm nang nghề nghiệp
  • Đăng ký Đăng nhập
  • login Đăng nhập
  • register Đăng ký
  • NHÀ TUYỂN DỤNG
    Đăng tuyển, tìm ứng viên...

Việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định

Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.

  1. StudentJob
  2. Uni
  3. Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định

Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định

image image
Quản trị kinh doanh (17442) Kế toán (2003) Khoa học máy tính (828) Công nghệ thông tin (828) Công nghệ kỹ thuật cơ khí Công nghệ chế tạo máy Công nghệ kỹ thuật cơ điện tử Công nghệ kỹ thuật ô tô Công nghệ kỹ thuật điện, điện tử Công nghệ kỹ thuật điều khiển và tự động hóa
banner 1
Buyer and Material Control

Buyer and Material Control

VINFAST TRADING AND PRODUCTION JSC
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Control order parameters to ensure orders are successfully released through the system. - Review all orders, including adjustments, updates and modifications before release. - Release orders to suppliers and purchasing departments based on current order plans. - Perform periodic order release reports. - Coordinate with relevant departments to handle backlogs, minimize error rates when releasing orders. - Check and process orders that need to be issued additionally. - Monitor and update issues related to orders. - Handle outstanding orders from previous periods. - Coordinate with the IT department to handle technical errors related to orders. - Perform other reports as required by management.
Solution Senior Sales Representative in Hanoi

Solution Senior Sales Representative in Hanoi

Fujifilm Business Innovation Vietnam
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
RESPONSIBILITIES• Identify or take over the prospect from account sales, fully accountable for closing solution deal.• Develop new prospects by collaborating and/or directly visiting listed customers to discover their potential needs.• Achieve assigned sales targets for profitable sales growth in assigned product lines, market areas, assigned geography or account base.• Analyze and qualify customer requirements to propose solutions that meet their business needs.• Propose complex solution products & services, potentially involving cross-functional and cross-service elements.• Present and document solutions to customers, participate in solution discovery and kick-off meetings with customer.• Collaborate with customers and internal FB teams (Solution consultants, business analysts, project delivery, professional services).• Submit weekly and monthly sales report and forecast to line manager.
CLOUD & DEVOPS ENGINEER (AZURE)

CLOUD & DEVOPS ENGINEER (AZURE)

HEINEKEN Vietnam
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
At Heineken Vietnam, we're driving digital transformation, and Azure DevOps is at the heart of our mission. As a DevOps Engineer, you'll be a key player in building, automating, and optimizing cloud-based solutions that power our business operations and data-driven decisions.Trách nhiệm công việc As a DevOps Engineer (Azure), you will: Lead the implementation of the Azure DevOps framework for Configuration & Release Management, CI/CD. Develop & automate Azure DevOps CI/CD pipelines for project releases Promoting DevOps/DataOps Best Practices: Advocate for and implement DataOps principles, including agile methodologies, continuous integration/continuous delivery (CI/CD) for data, and infrastructure-as-code. Ensure seamless system integration by managing the ERP connection with local systems. Optimize performance through continuous testing, monitoring, and troubleshooting of production environments and data pipelines. Collaborate with global teams to improve development processes and enhance the platform. Automation of Data Workflows: Implement automation to streamline data processing tasks, including data ingestion, testing, and deployment, to improve efficiency and reduce manual errors. Monitoring and Troubleshooting: Continuously monitor data pipelines and systems for performance, errors, and bottlenecks. Troubleshoot and resolve data-related issues to ensure uninterrupted data flow. Implement security best practices in the DevOps pipeline, ensuring compliance with company standards and protecting sensitive data. Manage and optimize container orchestration solutions using Azure Container Instances. Create comprehensive technical documentation and participate in knowledge sharing sessions to elevate team capabilities. Kỹ năng & Chuyên môn Education: Bachelor's or Master's degree in IT, Computer Science, or a related field. Expertise in Azure DevOps, including CI/CD pipeline development. Experience with Data Pipeline tools: Synapse, ADF, Databricks, DBT, Apache Spark is an advantage. Experience in managing databases, data warehouses, and ERP systems is a plus. Strong problem-solving skills and ability to troubleshoot production environments. Fluent in English & Vietnamese to work effectively in a global environment. Phúc lợi dành cho bạn A diverse and open working culture, where your true identity is celebrated. Multiple career opportunities to rotate within Functions or cross-functions. Your wellbeing will be taken care by our Health & Safety Team since Day 1. Be a part of our sustainability journey in Brewing the Better Vietnam. Performance appraisal twice a year to guarantee constructive feedback Performance bonus (estimated at least 3 months) and 13th month salary bonus Bao Viet Insurance for employees and family Annual leave: 18 days/year Flexible benefit voucher 80% lunch in canteen Annual team building, Town hall, YEP Gift for special holidays and sponsor traveling ticket in Tet Holiday Working hours: from Monday to Friday (8h00-12h00,13h00-17h00) Quy trình phỏng vấnVòng 1Screening by phone -> 1st interview with LM: OverviewVòng 22nd interview with LM: Case studyVòng 3Final interview with D&T Director & People Business Partner
Chuyên viên Quản trị Mạng kết nối (All level) - Network Administrator - Khối Công nghệ thông tin (HO25.285)

Chuyên viên Quản trị Mạng kết nối (All level) - Network Administrator - Khối Công nghệ thông tin (HO25.285)

☀️ Công Ty
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Chuyên Viên Mua Sắm Thiết Bị, Vật Tư Xây Dựng

Chuyên Viên Mua Sắm Thiết Bị, Vật Tư Xây Dựng

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Xây dựng và duy trì mối quan hệ hợp tác với các NCC;• Nghiên cứu, tìm kiếm nguồn cung ứng mới và giải pháp tối ưu để đảm bảo tính hiệu quả về tài chính và tiến độ cung ứng;• Lên kế hoạch đặt hàng theo nhu cầu tuần/tháng;• Đảm bảo nguyên vật liệu được cung cấp đúng thời hạn, đáp ứng nhu cầu của từng hạng mục công việc;• Theo dõi và báo cáo doanh thu, chi phí liên quan đến mảng cung ứng theo tuần/tháng;• Đánh giá hiệu quả tài chính của hoạt động cung ứng để có điều chỉnh phù hợp;• Kiểm soát công nợ đầu ra, đầu vào với các đơn vị trong và ngoài hệ thống;• Thực hiện các thủ tục hồ sơ liên quan để đảm bảo thanh toán và xử lý công nợ đúng hạn;• Hỗ trợ các nhiệm vụ theo sự chỉ đạo của Ban Lãnh đạo hoặc Trưởng/Phó phòng.
Internal Audit Executive (Hanoi Head Office - 515)

Internal Audit Executive (Hanoi Head Office - 515)

AEONMALL Vietnam Co., Ltd.
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy “The customer first”, we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity, and contribute to community life and culture.Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Internal Audit Executive in Hanoi Head Office- Work location: Hanoi Head Office, 2nd Floor, East Office, AEON MALL Long Bien, No. 27 Co Linh Road, Long Bien Ward, Long Bien District, Hanoi- Working time: Monday – Friday, 8:30 AM – 5:30 PM- Job summary: Responsible for planning and executing internal audit engagements, providing observations and recommendations for process improvements, involves analyzing company processes and procedures, assessing risks, and ensuring compliance with company policies and legal regulations.Detailed job description:1. Conduct the audit engagements in the timeline, give audit observation and opinions for improvement, supportively make audit plan and audit reports (50%);2. Investigate and summarize process-related and specific procedures corresponding to the audit contents for risk assessment and determination of audit-focus points as well as required document (20%);3. Collect and summarize the Company rules in accordance with the audit contents and the law-related to richen standard for audit evaluation (15%);4. Complete administrative audit tasks including filing all the audit dossier (consisting of materials and evidence) both in Company server and hard copies at the office for historical audit storage, prepare materials for internal training courses and follow-up the section budget (10%);5. Other tasks as assigned by higher levels (5%).
Sales Executive

Sales Executive

Công Ty TNHH Wendler Interlining Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Function of the department and main purpose of the jobThe role of Sales Executive is crucial for the growth of Wendler Interlining Vietnam Co., Ltd. (WQN) in Vietnam. There are considerable opportunities for growth, especially with new customers. The Sales Executive will be responsible for maximizing sales revenues and increasing the market share of WQN directly and through business partnerships with local and regional distributors and agents assigned within the area of sales responsibility. The sales responsibility is extended to our non-nomination business in the product segments of cotton and non-cotton as well as armhole tapes.Achieve defined sales budgets, top- and bottom line (i.e. gross margins), reporting on performance according to set policies and standards.Develop our existent customer portfolio in terms of sales growth ensuring positive image perception by our customers, both commercially and technically. Identify leads and prospects throughout the assigned sales territories and realize growth through new customers, increasing market-share year on year. Support the Technical Services in terms of technical problem solving.This is a functional role, within the assigned sales territories to execute the agreed sales plans and sales strategies. Achievement of agreed budgets is key, together with set development targets for new customers with existent or new products or existent customers with new products. Teamwork within internal group as well as within the global organization is a vital part of this role to pursue and execute a market-oriented high-price sales strategy.Depending on market developments and internal organizational requirements, the job description can be reviewed and amended discretionary by the top management at any time.Key accountabilities• Providing best fitting interlining solutions for the customer needs • Providing technical advice about the interlining and their processing • Preparing and executing the agreed sales plan and sales strategies for assigned sales territories to increase market share for all own product lines (cotton, polyester interlinings and tapes). • Regular customer visits to build up the long-term business relationship between WQN and existing customers directly and with the support of local agent. Support to develop new products to expand the current business with existing customers. • Searching of sales leads and prospects in the assigned sales territories including their follow up to generate sales with or without introduction of the local distributors and agents. • Getting a deep understanding about buyers/vendors relationship to understand the trends in the garment industry. • Build up teamwork and the internal communication with Quality team and Sales Operations team to maintain a strong supply chain with full services provided to customers. • Provides timely feedback to General Manager Asia or Sales Manager WQN regarding sales performance and market developments. • Monthly reporting. • Provides timely, accurate, competitive pricing and service offers for all completed prospect applications submitted for approval, while striving to maintain maximum profit margin. • Any price reductions need pre-approval of General Manager Asia or Sales Manager WQN or within agreed bandwidth. • Maintains accurate records of all pricing, sales and activity reports for assigned sales territories. • Demand planning and rolling forecast for assigned sales territories. • Controls personal expenses to meet budget guidelines. • Adhere and comply with all regulatory frameworks as well as company policies, procedures and business ethics codes in full and always.
Head of Performance Marketing (Up-To $10.000)

Head of Performance Marketing (Up-To $10.000)

Crossian Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
ABOUT THE ROLEAre you a data-driven marketing leader looking to make a massive impact in a high-growth, tech-driven e-commerce company? Crossian is on a mission to build powerful direct-to-consumer brands and maximize customer lifetime value. After achieving over $100M in revenue in 2024, we’re setting our sights on unicorn status by 2029—and we need top talent to help us get there.As Head of Performance Marketing, you’ll lead a team of 10-15 marketers, driving revenue and profitability through strategic paid media campaigns. This role is perfect for a results-oriented leader who thrives in a fast-paced, dynamic environment and is ready to take ownership of large-scale marketing initiatives.At Crossian, we offer:✅ A high-growth, innovative environment where your strategies shape the future✅ Direct impact on a company scaling at over 1000% growth✅ Competitive compensation and career acceleration opportunities✅ A culture that values data-driven decision-making and rapid experimentationIf you're ready to lead, innovate, and grow with us, join Crossian today!
Trưởng Nhóm Phát Triển Kinh Doanh (Lương Cơ Bản Từ 35Tr+Hoa Hồng Hấp Dẫn)

Trưởng Nhóm Phát Triển Kinh Doanh (Lương Cơ Bản Từ 35Tr+Hoa Hồng Hấp Dẫn)

Chi Nhánh Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thông Tin Truyền Thông Thiên Hy Long Việt Nam
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
• Lãnh đạo và quản lý đội ngũ nhân viên trong nhóm, đảm bảo hoàn thành các mục tiêu công việc;• Phụ trách việc làm việc với các đối tác tại các tòa nhà chung cư, văn phòng, siêu thị... để ký kết/gia hạn hợp đồng thuê điểm lắp đặt màn hình quảng cáo.• Đảm bảo chăm sóc, duy trì và phát triển mối quan hệ hợp tác lâu dài với khách hàng.• Đào tạo và phát triển kỹ năng cho các thành viên trong nhóm, đánh giá và đưa ra các phương án nâng cao hiệu suất công việc.• Phối hợp với các bộ phận liên quan để giải quyết các vấn đề phát sinh, nâng cao hiệu quả công việc.• Thời gian làm việc: từ thứ 2-6 hàng tuần, 8:00-17:30, nghỉ trưa từ 11:30-13:00
Senior PR Executive

Senior PR Executive

Hệ thống Giáo dục Vinschool
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
I. Job Description1. Content Creation & Storytelling: • Develop and produce compelling content across various PR channels, including news articles, blog posts, website updates, social media captions, newsletters, and internal communications. • Identify and transform compelling stories from the Vinschool community (e.g., student successes, teacher innovations, parent testimonials, community projects) into engaging public-facing content. • Collaborate with the Marketing team and Design team to ensure PR content aligns seamlessly with overall marketing campaigns, brand messaging and brand image.2. Media & Digital Engagement: • Draft impactful press releases to secure positive media coverage for Vinschool‘s initiatives, events, and achievements. • Monitor and analyze traditional and social media coverage related to Vinschool and the broader education sector, identifying trends and opportunities. • Track and analyze social media and website analytics to inform and identify engagement opportunities. • Support crisis communication efforts by monitoring potential issues, assisting in the development of communication materials, and ensuring timely and accurate responses.3. PR Campaign Planning & Execution: • Assist in the planning and execution of comprehensive communication campaigns, collaborating with multiple stakeholders across the Vinschool network. • Translate communication briefs into actionable PR plans, outlining objectives, timelines, content requirements, and deliverables. • Monitor campaign timelines, troubleshoot issues, and ensure the delivery of high-quality outputs within established deadlines. • Prepare regular, data-informed reports on PR activities, media coverage, and campaign effectiveness, providing insights and recommendations for continuous improvement.4. Event Support: • Provide strategic PR support for Vinschool events, including open days, workshops, and school-wide initiatives, by developing event-specific communications and conducting media outreach. • Coordinate with internal teams and external vendors to organize public engagement activities, ensuring the successful execution of PR aspects for all events.
Senior Backend Developer (C#, .NET or Java, English required, up to 80mil)

Senior Backend Developer (C#, .NET or Java, English required, up to 80mil)

iTechwx Company Limited
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job overview We are looking for Senior Backend Developers to join our team. You will collaborate closely with the developer leader of your team. Your primary focus will be developing future-oriented knowledge management tools powered by AI technologies. You will use cloud-native technologies to build, maintain, optimize, and upgrade Microsoft's knowledge management tools. This work will follow agile development management processes and incorporate Microsoft's AI technologies.Trách nhiệm công việc Independently design, develop, and maintain high-performance, scalable back-end logic for web applications. Use Azure cloud technologies such as C#, .NET, and SQL Server for prototyping, development, testing, deployment, and maintenance of back-end logic for web applications. Write high-quality code, ensuring readability, maintainability, and testability. Write clear, readable code and maintain necessary documentation. Design and implement database structures, optimizing query performance and data storage. Collaborate closely with front-end developers to ensure seamless integration between front-end and back-end. Perform system performance optimization and tuning to improve response speed and throughput. Troubleshoot and resolve issues in the production environment. Stay updated with the latest trends and developments in back-end technology and share best practices with the team. Adhere to Microsoft Privacy, Secure Development Lifecycle (SDL), Application Risk Assessments (ARA) standards. Participate in sprint planning and break down user stories into tasks. Kỹ năng & Chuyên môn Bachelor’s degree in computer science or related field. 5+ years of experience in backend development. Ability to troubleshoot and solve problems, responding quickly and effectively in emergency situations. Strong teamwork and communication skills, able to work closely with multiple team members. Skills required Able to communicate effectively in English. Web back-end development, capable of independently completing system module design and development tasks in the web domain. Proficiency in one web back-end language such as C# (preferred), Java, PHP, or Node.JS. Familiarity with a common web development framework such as ASP.Net Core or Spring Boot. Proficiency in at least one development tool such as Visual Studio, Visual Studio Code, or Eclipse. Familiarity with relational databases and SQL language, with experience in designing and optimizing relational databases like SQL Server, PostgreSQL, Oracle, or MySQL. Basic knowledge of front-end technologies related to web development, including HTML, JavaScript, and CSS. Experience in designing and developing RESTful APIs. Solid foundation in computer science and object-oriented programming, understanding common design patterns and their usage scenarios. Experience with ChatGPT Prompts and Azure is preferred. Phúc lợi dành cho bạn Salary at 100% during the probationary period (2 months).  Training in the 1st month. 90% contribution of the gross salary to social insurance 12 days of annual leave, 8 days of sick leave 30% allowance on gross salary for employees working night shift from 10PM - 6AM PVI insurance + 500,000 VND food allowance if night shifts comprise 50% or more of working hours.  Annual Health Checkup for Employees Sign Labour Contract before 1st January.  Activities: Birthday party, Employee engagement activities. Training will be offered Full working equipment will be provided Quy trình phỏng vấnVòng 1Communication + English testVòng 2Technical test
Brand Financial & Budget Analyst

Brand Financial & Budget Analyst

Maison Retail Management International
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
A Commercial Finance Analyst’s goal in a company is to maximize profits for brands under management. Commercial Finance Analyst performs data analysis on ways to maximize profits, financial performance, support and help with other tasks assigned by Senior Finance Manager of Commercial and Finance Controller.1. Financial analysis and Business partnering (70%):- Analyze financial reports related to revenue, costs, and profitability, comparing them with past performance, budget targets, and current market trends to provide insights.- Establish and set KPIs for the commercial team to drive performance, ensuring alignment with business goals.- Review current performance metrics, collaborate with the commercial head to identify actions, run scenarios, and provide recommendations to achieve KPIs.- Develop financial model and feasibility study to provide recommendations and advice for business projects- Calculate and manage the optimal buying plan to ensure healthy stock coverage each month while achieving KPIs.- Work closely with the sales team to define sales pricing and discount strategies, while supporting the standardization of pricing schemes.- Support commercial teams’ promotion scheme for special events, stimulate P&L and evaluate scheme performance2. Financial budgeting (20%)- Develop and manage the annual budget for the organization, ensuring accuracy and alignment with strategic goals and objectives- Identify and implement cost-saving measures and efficiencies to optimize the financial resources of the organization- Collaborate with department heads to plan, review and analyze departmental budgets, providing guidance and support in financial decision-making3. Other tasks assigned by direct supervisor/manager/Director (10%)
Customer Service Team Leader

Customer Service Team Leader

Ellsworth Adhesives Vietnam Ltd.
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job OverviewTeam Leader, Customer Service’s role focus on plan, co-ordinate and leading the activities of the customer service team to foster an excellent customer relationship. To co-ordinate with Supply Chain Manager, ASEAN to improve supply chain and warehousing process and execute the policies and procedures to optimize efficiency of the teams for achieving the organizational and operational objectives. Responsibilities- Leading the Customer Service team, supervising day-to-day operations and provide solution to the customer service issues in a timely manner.- Establishes & implement the customer service policies & procedure eg: quoting, order entry, pricing, web order processing, lead qualification and the verification and coordination of customer requirements.- Identify and implement strategies to improve quality and efficiencies of customer services and warehouse process.- Work with Supplier Chain Manager, ASEAN to develop / streamline policies & procedures and identify and implement strategies to improve supply chain and warehousing process.- Coach and train up new Customer Services Representatives and warehouse staff.- Co-ordinate and manage customer service, supply chain and warehouse projects and initiatives.- Liaise with Quality System Supervisor in China for establishment of Quality Management System with ISO standard and support to obtain the ISO accreditation.Interested parties, please click APPLY to submit your application.
Tuyển Dụng Nhân Viên Phát Triển Kinh Doanh

Tuyển Dụng Nhân Viên Phát Triển Kinh Doanh

Công ty Cổ phần Thông minh MK
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Kinh doanh / Bán hàng / Dịch vụ
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
1. Kế hoạch kinh doanh và phát triển thị trường• Xây dựng và triển khai kế hoạch kinh doanh hàng năm theo định hướng của Ban Giám đốc.• Phát triển và mở rộng thị trường cho các sản phẩm camera an ninh ODM/OEM.• Tìm hiểu thị trường, khai thác và mở rộng các khách hàng tiềm năng là các công ty có mảng kinh doanh phân phối sản phẩm camera và thiết bị kiểm soát ra vào, an ninh.• Đánh giá thị trường và đối thủ cạnh tranh trực tiếp, đề xuất giải pháp bán hàng.2. Phát triển khách hàng và quan hệ đối tác• Tìm kiếm, phát triển khách hàng trong và ngoài nước có nhu cầu ODM/OEM hoặc hợp tác sản xuất camera AI và các giải pháp công nghệ.• Tư vấn, chào hàng, gửi báo giá và báo cáo công việc bán hàng.• Thông báo và cập nhật thường xuyên tới khách hàng về các chính sách, chương trình bán hàng.3. Quản lý quy trình và chăm sóc khách hàng• Thiết lập quy trình làm việc với đối tác/khách hàng để triển khai sản xuất ODM/OEM theo yêu cầu và năng lực của nhà máy.• Quản lý hồ sơ và chăm sóc khách hàng.4. Thực thi và theo dõi đơn hàng• Giám sát tiến độ đơn hàng, hỗ trợ giao hàng đúng hạn và thu hồi công nợ từ khách hàng.• Phối hợp với các bộ phận như Nhà máy, R&D, Marketing, Thiết kế để đảm bảo tiến độ sản xuất và giao hàng đúng cam kết.5. Chịu trách nhiệm doanh số và báo cáo• Lập kế hoạch bán hàng, chịu trách nhiệm hoàn thành mục tiêu, doanh số khi được phân công.6. Các nhiệm vụ khác theo sự điều động và yêu cầu của CBQL.
Senior Manager, Business Marketing

Senior Manager, Business Marketing

Techcombank
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Job Purpose The job holder manage and take full responsibility for the activities of Marketing - Customer Segmentation - BB Division, including:1. Business Marketing Planning and marketing performance management2. Design marketing content for program/campaign3. Marketing campaign managementKey Accountabilities 1. Business Marketing Planning and marketing performance management• Develop and embed overall BB marketing calendar detailing marketing activities and linking each campaign to strategy by economic segment, economic sectors/activities, customer groups...• Manage execution of marketing activities, budget, premium / stocks and provide update• Co-ordinate with related parties to build communication proposition and creation of perception for products, solutions, aligned with brand name and target customer insight• Drive preparation and implementation of BB NPS survey• Design, build, embed and manage BB customer loyalty program by collaborating with other divisions and/or partnerships• Develop KPIs and approach for assessment of marketing value. Monitor marketing programs and campaign performance / fulfillment2. Design marketing content for program/campaign• Design content for marketing program, campaign• Co-ordinate with related internal and external parties (e.g. agencies) to design content for marketing program, campaign3. Marketing campaign management• Develop, embed and manage campaign management mechanism including standard campaign specification, campaign proposal, campaign contact strategy, campaign fulfillment process and documentation• Strengthen BB public awareness and branding through collaboration with bank-wide Marketing team for award participation...
Trade Marketing Manager

Trade Marketing Manager

Minthacare Vietnam
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Minthacare is a company based in South Asia. We operate exclusively in Dermatology and Pediatrics. Our missions are to distribute, promote and empower “Best in Class” brands in patient and consumer healthcare. We cover Cambodia, Laos, Myanmar and Vietnam.We are backing top end dermatologic/pediatric companies seeking for cutting edge supply as well as marketing & sales services that classical distributor/ logistician do not offer. We live up to new market dynamics by offering a new experience and disruptive models of partnership with our brands and company.• Job Title: Trade Marketing Manager• Department: Retail• Reporting To: Head of Retail Commercial• Location: Bình Thạnh, HCM• Employment Type: Full timeJob PurposeThe Trade Marketing Manager is responsible for developing and executing in-store trade marketing strategies, O+O (Online plus Offline) campaigns, and digital-integrated activations, ensuring seamless customer engagement across physical and digital channels. In addition to leading retail visibility, trade promotions, and category management, this role also oversees the Merchandising Team, ensuring proper POSM deployment, planogram execution, and medical channel support.This position plays a key role in driving trade performance, strengthening retailer relationships, and optimizing digital trade activations while ensuring in-store execution excellence.Key Responsibilities(List the main duties in bullet points for clarity.)1. Trade Marketing and In-store Execution• Develop and implement trade marketing strategies that enhance brand presence and shopper engagement in retail stores.• Lead activations (brand activation and retailer tailor-made), trade promotions, and category visibility strategies to drive sell-out performance• Ensure trade marketing programs are effectively executed in both physical and digital retail environments.• Oversee POSM placement, retail branding, and in-store promotional execution for maximum impact.2. Merchandising oversight and Category Management• Lead and develop the Merchandising Executive(s) & Field Merchandising Team, ensuring flawless execution in store.• Ensure planogram compliance, shelf positioning, and stock availability are optimized for visibility• Customize category strategies per retailer, ensuring strong alignment with consumer shopping behaviors• Support medical professionals with POSM, educational materials, and in-clinic product placements.• Utilize merchandising software and tools to enhance tracking, compliance, and execution efficiency3. Retailer engagement• Strengthen retailer partnerships, exploring the opportunities and ensuring structured trade marketing support for wholesale/sub-distributors/retailers• Develop retailer-specific trade programs, ensuring alignment with company strategies to boost sell-in and sell-out strategies.• Collaborate closely with Key Account Managers (KAMs) to drive business opportunities and category growth.• Minimize channel conflicts by developing balanced retail activations across different distribution points.4. Market Intelligence & Performance Tracking• Conduct market analysis to evaluate category performance, competitor activity, and trade efficiency.• Monitor and assess the ROI of trade promotions, visibility investments, and in-store execution effectiveness.• Use data-driven insights to refine promotional strategies, merchandising plans, and digital activation performance.• Track O+O and omnichannel integration success, ensuring optimized digital-to-physical conversion rates.5. O+O (Online plus Offline) and Digital Integration• Develop and execute O+O strategies, ensuring seamless integration between online marketing and in-store activations.• Align with business partners to execute digital trade promotions that enhance both online and offline sales and in-line with company strategy• Track O+O campaign effectiveness, optimizing strategies based on data insights and consumer engagement metrics.6. Budget & Investment Optimization• Manage trade marketing & merchandising budget, ensuring cost-effective execution of in-store activations.• Allocate resources efficiently across trade promotions, digital activations, POSM production, and retailer-driven events.• Optimize trade spending based on performance metrics, sell-out data, and ROI analysis.
Nhân Viên Thiết Kế Ván Khuôn Nhôm/ Aluminum Formwork Designer

Nhân Viên Thiết Kế Ván Khuôn Nhôm/ Aluminum Formwork Designer

CÔNG TY TNHH HANLIM VINA
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: IT
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
Thiết kế và kỹ thuật ván khuôn nhôm- Sử dụng thành thạo phần mềm: Autocad, MS, Phần mềm ván khuôn, 3D v.v.- Phạm vi công việc: Thực hiện các bản vẽ thi công, Bản vẽ sản xuất, Lệnh sản xuất, v.v.- Một số công việc liên quan khác theo phân công và chỉ thị của cấp trên- Ưu tiên có kinh nghiệm thiết kế cho các dự án ở nước ngoài (Ấn Độ, Việt Nam, Trung Đông) và Hàn Quốc- 2 tháng thử việc
Risk Management Officer

Risk Management Officer

Chailease International Leasing Co., Ltd. (Head Office)
  • Ngày hết hạn: 22/10/2025
  • Ngành nghề: Tài chính / Kế toán / Ngân hàng
  • Khu vực làm việc:
    icon Thỏa thuận
Ứng tuyển
- Establish procedure on risk management and risk management evaluation.- Set up specific risk categories (risk lines) and assign appropriate methods to address violations within each risk category.- Collaborate with the first line of defense to identify and monitor risks.- Analyze and warn of potential risks, proposing short-term and long-term preventive measures.- Participate in risk-related decisions according to internal regulations.- Produce internal risk management reports as required.- Kind of Risks:1. Credit Risk arise from Customer Partner (supplier, …)- Identifying potential risks, setting risk tolerance levels, and establishing policies to minimize losses.- Issue and review credit limits for customers or business units based on their creditworthiness, financial stability, and risk profile.- Continuously track and evaluate the performance of outstanding loans and credit portfolios. Implement corrective actions to address any deterioration in credit quality.- Other daily tasks: credit assessment, credit approval, etc.2. Operational Risk arise from Customer, Employees- Identify, monitor, and control the following risks: internal fraud, external fraud, labor policy violations, customer violations, anti-money laundering violations, property damage/loss, and business interruption.- Manage operational risks related to outsourcing activities.- Manage operational risks in technology applications.- Purchase insurance to mitigate operational loss risks.
  • 1
  • 1121
  • 1122
  • 1123
  • 1124
  • 1125
  • 1127

Việc làm tuyển gấp

Nhân Viên Kế Toán Công Nợ
Nhân Viên Kế Toán Công Nợ
icon Hồ Chí Minh
Nhân viên Kỹ thuật Bảo trì Điện Nước
Nhân viên Kỹ thuật Bảo trì Điện Nước
icon 230/2 Nguyễn Công Trứ, An Hải Bắc, Sơn Trà, Đà Nẵng.
Kế Toán Tổng Hợp
Kế Toán Tổng Hợp
icon Hồ Chí Minh

Trường cùng khu vực

Đại học Dân lập Lương Thế Vinh
Đại học Dân lập Lương Thế Vinh
exp http://ltvu.edu.vn/
Đại học Điều dưỡng Nam Định
Đại học Điều dưỡng Nam Định
exp http://www.ndun.edu.vn/
Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định
Đại học Sư phạm Kỹ thuật Nam Định
exp http://www.nute.edu.vn/
Trường Cao đẳng Công nghiệp Nam Định
Trường Cao đẳng Công nghiệp Nam Định
exp
Trường Cao đẳng Sư phạm Nam Định
Trường Cao đẳng Sư phạm Nam Định
exp
banner 2
banner 3

VIỆC LÀM THEO NGÀNH NGHỀ

  • Việc làm kinh doanh / bán hàng / dịch vụ (263241)
  • Việc làm bảo vệ (1959)
  • Việc làm bất động sản (21680)
  • Việc làm biên dịch / phiên dịch (1396)
  • Việc làm giáo dục / đào tạo (4568)
  • Việc làm giao hàng / kho vận (6042)
  • Việc làm hành chính / nhân sự (20384)
    • Hành chính / Văn phòng
    • Nhân sự / Tuyển dụng
    • Quản trị điều hành
    • Quản lý chất lượng (QA/QC)
  • Việc làm it (31276)
    • Lập trình viên
    • Software Engineer
    • Graphic Design
    • Freelancer
    • Senior Developer
    • System Administrator
    • Electronics and Telecommunications Engineering
    • Product Manager
    • Intern-Fresher
  • Việc làm kỹ sư / sản xuất (30891)
  • Việc làm spa / làm đẹp (491)
  • Việc làm luật / pháp lý (13571)
    • Pháp lý
    • Luật sư
  • Việc làm ngành nghề khác (2937)
  • Việc làm sự kiện / pg / pb (269)
  • Việc làm tài chính / kế toán (154537)
    • Kế toán
    • Ngân hàng
    • Kiểm toán.
    • Tài chính / Đầu tư / Chứng khoán
    • Bảo hiểm
  • Việc làm thiết kế (2523)
    • Thiết kế / Mỹ thuật
    • Kiến trúc
  • Việc làm thực tập (2895)
  • Việc làm marketing / truyền thông / quảng cáo (11143)
    • Marketing - PR
    • Truyền thông / Báo chí / Truyền hình
    • In ấn / Xuất bản
    • Internet / Online Media
    • SEO / Content Writer
  • Việc làm việc làm thêm (6159)
  • Việc làm y tế / dược (1177)
    • Dược sỹ / Trình dược viên
    • Bác sỹ
    • Điều dưỡng / Y tá / Y sỹ / Hộ lý
    • Hóa dược / Hóa học
  • Việc làm khách sạn / nhà hàng / du lịch (853)
    • Buồng phòng
    • Lễ tân / Tiếp tân
    • Ẩm thực / Pha chế
    • Bếp
    • Du lịch / Hàng không / Tour / Hướng dẫn viên
    • Khách sạn / Nhà hàng
    • Bar
    • Phục vụ bàn
  • Việc làm việc online (21)
  • Việc làm thực phẩm / đồ uống (197)
    • Chế biến thực phẩm
    • Công nghệ thực phẩm
  • Việc làm thư ký / trợ lý (277)
  • Việc làm xây dựng / giao thông / vận tải (11)
  • Việc làm nông / lâm nghiệp / thuỷ sản (9)
    • Nông / Lâm nghiệp / Chăn nuôi / Thú y
    • Thủy sản
  • Việc làm cơ khí / chế tạo / tự động hóa (28)
    • Tự động hóa
    • Cơ khí / Chế tạo
  • Việc làm điện / điện tử / điện lạnh (22)
    • Điện / Điện tử
    • Điện lạnh / Nước
  • Loại công việc
    • Việc làm Full-time
    • Việc làm Part-time
    • Việc làm thời vụ
    • Việc làm thực tập
  • Đối tác
    • TechWorks.vn
    • HotelWorks.vn
    • SpaJob.vn
    • Midimori.vn
    • Gocom.vn
Ưu đãi cho người dùng StudentJob và Sinh viên

VIỆC LÀM TẠI ĐỊA ĐIỂM

  • Việc làm tại Hà Nội
  • Việc làm tại Hồ Chí Minh
  • Việc làm tại Đà Nẵng
  • Việc làm tại Hải Phòng
  • Việc làm tại Bắc Ninh
  • Việc làm tại Thái Nguyên
  • Việc làm tại Hưng Yên
  • Việc làm tại Khánh Hòa
  • Việc làm tại Lai Châu
  • Việc làm tại Lâm Đồng
  • Việc làm tại Lạng Sơn
  • Việc làm tại Lào Cai
  • Việc làm tại Nghệ An
  • Việc làm tại Ninh Bình
  • Việc làm tại Phú Thọ
  • Việc làm tại Quảng Ngãi
  • Việc làm tại Quảng Ninh
  • Việc làm tại Quảng Trị
  • Việc làm tại Sơn La
  • Việc làm tại Tây Ninh
  • Việc làm tại Cà Mau
  • Việc làm tại Cao Bằng
  • Việc làm tại Đắk Lắk
  • Việc làm tại Điện Biên
  • Việc làm tại Đồng Nai
  • Việc làm tại Đồng Tháp
  • Việc làm tại Gia Lai
  • Việc làm tại Hà Tĩnh
  • Việc làm tại Thanh Hóa
  • Việc làm tại Tuyên Quang
  • Việc làm tại Vĩnh Long
  • Việc làm tại Cần Thơ
  • Việc làm tại Huế
  • Việc làm tại An Giang
  • Trang chủ
  • Blog
  • Liên Hệ
  • Điều khoản
  • Chính sách bảo mật
  • Hướng dẫn
  • Báo giá
  • Copyright © 2025 Student Job
  • Việc làm dành cho Sinh viên
  • facebook
  • tw-footer
  • instagram
  • tiktok
  • threads
  • Trang chủ
  • Việc làm
  • Tuyển dụng nhanh
  • Đăng nhập