Tổng hợp việc làm cho sinh viên Đại học Thái Bình Dương theo ngành nghề. Nơi sinh viên tìm việc phù hợp và định hướng nghề nghiệp.
• Teach employees English skills including reading, writing, and speaking
• Compose lesson plans in order to successfully incorporate the full duration of each lesson.
• Execute lessons efficiently using different styles of teaching depending on the content.
• Engage employees to ensure a lively classroom atmosphere.
• Instruct employees about the structure and content of the English language.
• Teach employees the spelling of words, and their meanings.
• Teach employees the correct pronunciation of words.
- Soạn thảo hợp đồng kinh tế, rà soát tính pháp lý của hợp đồng; thực hiện các thủ tục pháp lý liên quan đến các loại giấy phép phục vụ hoạt động kinh doanh.
- Soạn thảo, chuẩn hóa, ban hành: hợp đồng mẫu, giấy tờ pháp lý, công văn, báo cáo gửi cơ quan nhà nước; kiểm tra, rà soát lại các hợp đồng kinh tế trước khi trình phê duyệt.
- Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
Supervise and coordinate operations are in compliance with hygiene and food safety standards. Advises on proper food handling practices and provides food hygiene training for all new hires and trainees. Identifies key areas of risk in various food operations and takes preemptive remedial action. Provides technical advice on product labeling issues for fulfilling government requirements. Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees.
Follow all company and safety and security policies and procedures; report maintenance needs, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Address guests’ service needs. Speak with others using clear and professional language. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Giám sát và điều phối các hoạt động tuân thủ các tiêu chuẩn vệ sinh an toàn thực phẩm. Tư vấn về các phương pháp xử lý thực phẩm thích hợp và cung cấp đào tạo về vệ sinh thực phẩm cho tất cả nhân viên và học viên mới. Xác định các lĩnh vực rủi ro chính trong các hoạt động thực phẩm khác nhau và thực hiện hành động khắc phục trước. Cung cấp tư vấn kỹ thuật về các vấn đề ghi nhãn sản phẩm nhằm đáp ứng các yêu cầu của chính phủ. Hỗ trợ quản lý trong việc tuyển dụng, đào tạo, lập kế hoạch, đánh giá, tư vấn, kỷ luật, động viên và huấn luyện nhân viên.
Tuân thủ tất cả các chính sách và thủ tục của công ty cũng như an toàn và bảo mật; báo cáo nhu cầu bảo trì, tai nạn, thương tích và điều kiện làm việc không an toàn cho người quản lý; hoàn thành khóa đào tạo và cấp chứng chỉ an toàn. Đảm bảo đồng phục và diện mạo cá nhân sạch sẽ và chuyên nghiệp; duy trì tính bảo mật của thông tin độc quyền; bảo vệ tài sản của công ty. Giải quyết nhu cầu dịch vụ của khách. Nói chuyện với người khác bằng ngôn ngữ rõ ràng và chuyên nghiệp. Phát triển và duy trì mối quan hệ làm việc tích cực với những người khác; hỗ trợ nhóm đạt được mục tiêu chung; lắng nghe và phản hồi phù hợp với mối quan tâm của các nhân viên khác. Đảm bảo tuân thủ các mong đợi và tiêu chuẩn chất lượng. Đứng, ngồi hoặc đi bộ trong một thời gian dài. Đưa tay lên trên và dưới đầu gối, bao gồm uốn cong, vặn người, kéo và cúi xuống. Di chuyển, nâng, mang, đẩy, kéo và đặt các đồ vật có trọng lượng nhỏ hơn hoặc bằng 25 pound mà không cần sự trợ giúp. Thực hiện các nhiệm vụ công việc hợp lý khác theo yêu cầu của Giám sát
- Responsible for sourcing ingredients, creating menus, and calculating food preparation costs. Dishes served to customers must meet the fat requirements of Islam.
Chịu trách nhiệm tìm nguồn nguyên liệu, làm thực đơn, tính chi phí chế biến món ăn. Các món ăn được phục vụ khách phải đảm bảo tuân thủ nghiêm ngặt các quy định của Đạo Hồi.
- Directly prepare dishes and instruct staff on how to prepare and arrange dishes at a restaurant specializing in serving Islam guests.
Trực tiếp chế biến món ăn và hướng dẫn nhân viên sơ chế, bày trí món ăn tại nhà hàng chuyên phục vụ khách Đạo Hồi.
- Monitor, inventory, report to the Executive Chef and import goods.
Theo dõi, kiểm kê, lập báo cáo cho bếp trưởng nhà hàng và nhập hàng.
- Menu consulting, receiving feedback from customers to continuously improve service quality and meet customer satisfaction.
Tư vấn thực đơn, tiếp nhận ý kiến phản hồi từ khách hàng để liên tục cải thiện chất lượng dịch vụ và đáp ứng được sự hài lòng của khách hàng.
- Ensure standards of hygiene, quality and food safety.
Đảm bảo các tiêu chuẩn về vệ sinh, chất lượng, an toàn thực phẩm.
- Xác định, chẩn đoán, và giải quyết vấn đề đối với yêu cầu của người sử dụng máy tính cá nhân, phần mềm máy tính và phần cứng, mạng, Internet;
- Quản lý, vận hành & hỗ trợ vận hành các hệ thống kiểm soát (thẻ, cửa ra vào, bãi xe, camera, tổng đài,…) và các thiết bị thông tin trên xe bus (camera, gps, màn hình LED,...);
- Sửa chữa, bảo trì, cài đặt, khắc phục các sự cố liên quan đến máy tính, mạng, cơ sở hạ tầng công nghệ thông tin;
- Nghiên cứu và triển khai các tools, ứng dụng phục vụ cho công việc;
- Thực hiện các công việc khác theo phân công của Cán bộ quản lý.
- Xác định, chẩn đoán, và giải quyết vấn đề đối với yêu cầu của người sử dụng máy tính cá nhân, phần mềm máy tính và phần cứng, mạng, Internet;
- Quản lý, vận hành & hỗ trợ vận hành các hệ thống kiểm soát (thẻ, cửa ra vào, bãi xe, camera, tổng đài,…) và các thiết bị thông tin trên xe bus (camera, gps, màn hình LED,...);
- Sửa chữa, bảo trì, cài đặt, khắc phục các sự cố liên quan đến máy tính, mạng, cơ sở hạ tầng công nghệ thông tin;
- Nghiên cứu và triển khai các tools, ứng dụng phục vụ cho công việc;
- Thực hiện các công việc khác theo phân công của Cán bộ quản lý.
- Xác định, chẩn đoán, và giải quyết vấn đề đối với yêu cầu của người sử dụng máy tính cá nhân, phần mềm máy tính và phần cứng, mạng, Internet;
- Quản lý, vận hành & hỗ trợ vận hành các hệ thống kiểm soát (thẻ, cửa ra vào, bãi xe, camera, tổng đài,…) và các thiết bị thông tin trên xe bus (camera, gps, màn hình LED,...);
- Sửa chữa, bảo trì, cài đặt, khắc phục các sự cố liên quan đến máy tính, mạng, cơ sở hạ tầng công nghệ thông tin;
- Nghiên cứu và triển khai các tools, ứng dụng phục vụ cho công việc;
- Thực hiện các công việc khác theo phân công của Cán bộ quản lý.
Respond to any questions from guests and follow up with guests to ensure their requests have been met to their satisfaction. Take and confirm reservations and cancellations. Supply guests with information regarding property amenities, services, room features, and local areas of interest and activities. Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., spa services, transportation, religious services, babysitting, financial services, business center services, interpretation services, reservations, dry cleaning, entertainment/sporting events, shopping) by making arrangements or identifying appropriate providers. Contact appropriate individual or department as necessary to resolve guest requests.
Collaborate with management to develop and carry-out ideas and procedures and set goals to continuously improve department performance. Assign and ensure work tasks are completed on time and that they meet appropriate quality standards. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards; identify, recommend, develop, and implement new ways to increase organizational efficiency, productivity, quality, safety, and/or cost-savings. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.